
Sanoman aikakausmediat
Aikakauslehtimainonta
Aikakausmedia ei ole paperia, se on laatuaikaa. Elämys, joka tuo pienen palan luksusta omaan hetkeen arjen keskellä. Kun sisältö on taitavasti kirjoitettu, se aiheuttaa tunteita, jotka jättävät muistijäljen. Mikä parasta, aikakausmediassa mainonta koetaan kiinteäksi osaksi lukuelämystä, jopa palveluksi.
Tältä sivulta löydät lisää tietoa mainonnasta aikakausmediassa sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.
Laatuaikaa mainonnalle

Aikakausmedia elää kuluttajien mukana arjessa. Se on monimediainen pitäen sisällään printin ja digin lisäksi myös esimerkiksi natiivimainonnan ja tapahtumat.
Aikakausmedian sisältöjen pariin keskitytään silloin, kun lukijalle itselleen aika ja paikka on sopivin. Mainostaja tavoittaa yleisöt juuri oikeaan mielentilaan viritettynä ja mainonta pääsee osaksi yhteisöä. Jokaisella aikakausmedian brändillä on oma luonteensa, johon kaupallinen kumppani voi samaistua luontevasti joko yksityiskohtaisen tuoteinformaation tai pidemmän tarinankerronnan välityksellä. Mainonta koetaan aikakausmediassa osana lukukokemusta. Näin luodaan laatuaikaa myös mainonnalle.
Sanoma on Suomen parhaita aikakausmedian tekijöitä. Meillä on töissä iso joukko tarinankerronnan ammattilaisia, jotka suhtautuvat intohimoisesti ja kunnianhimoisesti työhönsä.
Näkemyksiä aikakausmedioista

Valion jouluinen reseptiliite innosti jauhopeukaloita

Uudistunut HS Meidän perhe – vanhemmuuden aikakauslehti paremman elämän puolesta

Silmäaseman monimediallinen natiivimainoskampanja kasvatti tehokkaasti ostoaikomusta
Caset, joista tuli sanomista

Case Valio – Reseptiliite kiinnosti ja kasvatti ostoaikomusta

Case Silmäasema – Natiivimainonta kasvatti ostoaikomusta
