Sanoma aikakausmedia

Sanoma aikakausmedia

Sanoman aikakausmedia rikastuttaa suomalaisten elämää tarjoamalla elämyksiä, auttamalla arjessa ja inspiroimalla juhlassa – omaa aikaa minulle tärkeiden  aiheiden äärellä. Mikä parasta, aikakausmediassa mainonta koetaan kiinteäksi osaksi lukuelämystä, jopa palveluksi.

Laatuaikaa myös mainonnalle.

Aikakausmedia elää kuluttajien mukana arjessa vahvasti. Monikanavaisuuden myötä syntyneet uudet brändin ja kuluttajan kohtaamispisteet vahvistavat  entisestään syvää kuluttajasuhdetta.

Aikakausmedian sisältöjen pariin keskitytään silloin kun lukijalle itselleen aika ja paikka on sopivin. Mainostaja tavoittaa yleisöt juuri oikeaan mielentilaan viritettynä ja mainonta pääsee osaksi yhteisöä. Jokaisella aikakausmedian brändillä on oma luonteensa, johon kaupallinen kumppani voi samaistua luontevasti joko yksityiskohtaisen tuoteinformaation tai pidemmänkin tarinankerronnan välityksellä. Mainonta koetaan aikakausmediassa osana lukukokemusta. Näin luodaan laatuaikaa myös mainonnalle.

Videolla Sanoma Lifestylen liiketoimintajohtaja Johanna Lahti ja B2B:n Head of Lifestyle Satu Raunio kertovat aikakausmedian vahvuuksista.

Gloria Fashion Show

Gloria Fashion Show 2018

Kirkasta brändiäsi ja lähde kumppaniksi vuoden tyylikkäimpään muotitapahtumaan.

Lue lisää >>

Caset

Ajankohtaista