Aikakausmedia-hero.jpg

Sanoman aikakausmediat

Aikakauslehtimainonta

Aikakausmedia ei ole paperia, se on laatuaikaa. Elämys, joka tuo pienen palan luksusta omaan hetkeen arjen keskellä. Kun sisältö on taitavasti kirjoitettu, se aiheuttaa tunteita, jotka jättävät muistijäljen. Mikä parasta, aikakausmediassa mainonta koetaan kiinteäksi osaksi lukuelämystä, jopa palveluksi.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa mainonnasta aikakausmediassa sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Caset neliö

Caset

Inspiroidu menestystarinoista.

Caset

Laatuaikaa mainonnalle

omeri Sanoma aikakausmedia.png

Aikakausmedia elää kuluttajien mukana arjessa. Se on monimediainen pitäen sisällään printin ja digin lisäksi myös esimerkiksi monikanavaiset ratkaisutnatiivimainonnan ja tapahtumat.

Aikakausmedian sisältöjen pariin keskitytään silloin, kun lukijalle itselleen aika ja paikka on sopivin. Mainostaja tavoittaa yleisöt juuri oikeaan mielentilaan viritettynä ja mainonta pääsee osaksi yhteisöä. Jokaisella aikakausmedian brändillä on oma luonteensa, johon kaupallinen kumppani voi samaistua luontevasti joko yksityiskohtaisen tuoteinformaation tai pidemmän tarinankerronnan välityksellä. Mainonta koetaan aikakausmediassa osana lukukokemusta. Näin luodaan laatuaikaa myös mainonnalle.

Sanoma on Suomen parhaita aikakausmedian tekijöitä. Meillä on töissä iso joukko tarinankerronnan ammattilaisia, jotka suhtautuvat intohimoisesti ja kunnianhimoisesti työhönsä.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Näkemyksiä aikakausmedioista

GRV Italia artikkelikuva

Bella Italia!

Glorian ruoka & viinin mahtava Italia-erikoisjulkaisu ilmestyy kesän kynnyksellä. Lähes 100-sivuisessa lehdessä esitellään Italian maut suomalaiseen kesään.
Aikakausmedia
Bella Italia!
Repäise nostokuva

K-Raudan Repäise-kampanjalle tuplavoitto Editkilpailussa

K-Raudan Repäise-kampanja pokkasi Aikakausmedian Editkilpailussa voiton sekä Vuoden aikakausmediakampanja että Vuoden aikakauslehtimainos -sarjoissa. Aikakausmedia mahdollisti muistijäljen jättävän kampanjatoteutuksen.
Aikakausmedia
K-Raudan Repäise-kampanjalle tuplavoitto Editkilpailussa
Matka erikoisartikkelin nostokuva

Näin matkailusta tehdään elämys koronan keskellä

Halu matkailla ei ole kadonnut korona-aikana minnekään. Mitkä ovat matkailun trendejä, kun lähteminen on vaikeaa? Vastaus löytyy elämyksellisyydestä, kirjoittaa Matka-lehden toimituspäällikkö Leeni Hoimela.
Aikakausmedia
Omakynä
Näin matkailusta tehdään elämys koronan keskellä

Caset, joista tuli sanomista

Case Scandinavian Outdoor hero

Case Scandinavian Outdoor – 800 prosentin myynnin kasvu natiivikampanjalla

Naisten talvitakkeihin keskittynyt kampanja tavoitti erinomaisesti kohderyhmänsä ja ohjasi tehokkaasti ostoon.
Scandinavian Outdoor
Valio-reseptiliite-hero.jpg

Case Valio – Reseptiliite kiinnosti ja kasvatti ostoaikomusta

Valion reseptiliite tavoitti erinomaisesti Kodin Kuvalehden lukijat.
Valio
Case Silmäasema hero

Case Silmäasema – Natiivimainonta kasvatti ostoaikomusta

Helsingin Sanomien ja Me Naisten kanavissa julkaistut natiiviartikkelit tavoittivat yleisön laajasti ja saavuttivat yhteensä yli 50 000 sivunäyttöä ja yli 45 000 kävijää.
Silmäasema