Aikakausmedia-hero.jpg

Sanoman aikakausmedia

Aikakauslehtimainonta

Hektisen arjen ja median infotulvan keskellä kaipaamme myös inspiroivia ja viihdyttäviä hengähdystaukoja ja merkityksellisyyttä.  Aikakausmedian sisällöt tarjoavat kuluttajalle juuri tätä – omaa laatuaikaa. Samaistuttavia, kiinnostavia ja tunteita herättäviä tarinoita, tutkittua ja luotettavaa asiantuntijatietoa sekä kuratoitua sisältöä. Niin painettuna kuin digitaalisenakin.

Aikakausmedia on ennen kaikkea täsmämedia, jolla tavoitat tehokkaasti kohderyhmäsi hänelle merkityksellisen sisällön parissa. Lehtibrändin ja lukijan välinen tiivis suhde edesauttaa, että myös mainonta huomataan, ja se inspiroi yhtä lailla kuin toimituksellinen sisältö.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa mainonnasta aikakausmediassa sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Caset neliö

Caset

Inspiroidu mainonnan menestystarinoista aikakausmediassa.

Caset

Laatuaikaa mainonnalle

aikakausmediat_logomeri.png

Sanoman tunnetut, arvostetut ja rakastetut aikakausmediabrändit tavoittavat viikoittain yli 2 miljoonaa suomalaista. Vaikuttava mediaympäristö ja vahva lukijasuhde yhdistettynä ylivertaiseen tavoittavuuteen takaavat, että meillä mainonta toimii.

Laadukkaiden painettujen lehtien rinnalla kehitämme myös kiinnostavia digitaalisia tuotteita. Me Naisten digitaalinen kotipesä sijaitsee nykyisin osana IS.fi:tä, ja Me Naisten painetut ja digitaaliset sisällöt tavoittavat peräti 1,3 miljoonaa suomalaista viikoittain.

Laajemman yleisön tavoittaminen on mainostajalle nyt entistä helpompaa monikanavaisten tuotteidemme ansiosta.

Lähde: KMT 2020, Kantar TNS Oy

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Aikakausmedian ratkaisut

monikanavainen_aikakausmedia_600x300.jpg

Monikanavaiset ratkaisut

Monikanavaisilla ratkaisuilla tavoitat sekä painetun aikakauslehden lukijat että lehtibrändin verkkosivuston käyttäjät.

Monikanavaiset ratkaisut
aikakauslehtimainonta_ilmoitusliitteet_ja_kansiratkaisut_600x300.jpg

Ilmoitusliitteet ja kansiratkaisut

Ilmoitusliitteet, tuotenäytteet ja kansien erikoisratkaisut ovat korkean huomioarvon ratkaisuja, jotka nostavat mainoksesi näyttävästi esiin mediaympäristöstä.

Ilmoitusliitteet ja kansiratkaisut
aikakauslehtimainonta_lifestyle_kontekstit_600x300.jpg

Lifestyle-kontekstit

Valitse mainoksellesi sopiva konteksti: Lifestyle-sisältöjemme ydinteemoja ovat ruoka, terveys ja hyvinvointi, muoti ja kauneus sekä koti ja sisustaminen.

Lifestyle-kontekstit

Näkemyksiä aikakausmediasta

Ruokajuttu-taco-somejako.jpg

Mikä ruokamaailmassa puhuttaa?

Mitä ovat ruokatrendit juuri nyt, ja miten ruuasta kiinnostuneiden segmenttejä kannattaisi puhutella?
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Mikä ruokamaailmassa puhuttaa?
Paula Seppälä artikkelikuva

Luota vaikuttavuuden ja brändinrakennuksen voimaan

Mainontaan suhtaudutaan aikakauslehdissä myönteisesti, joten aitiopaikkoja pidempiaikaiseen mieli- ja muistikuvien jättämiseen on tarjolla, kirjoittaa ToinenPHD:n Paula Seppälä.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Luota vaikuttavuuden ja brändinrakennuksen voimaan
aikakauslehtimainonta_aineistotiedot_liftup.jpg

Tutkimus: Aikakauslehtien parissa rentoudutaan, inspiroidutaan ja opitaan uutta

Aikakausmedian tutkimukseen vastanneista 82 prosenttia kertoi, että keskittyy aikakauslehden parissa vain lukemiseen eikä tee ohessa mitään muuta. Mainosten koetaan tuovan lisäarvoa aikakausmedian sisältöön.
Aikakausmedia
Tutkittua
Tutkimus: Aikakauslehtien parissa rentoudutaan, inspiroidutaan ja opitaan uutta

Caset, joista tuli sanomista

Case VR hero

Case VR – Lomalipun liite Matka-lehdessä paransi brändimielikuvaa

Mainos onnistui hienosti vahvistamaan myönteistä mielikuvaa VR:stä peräti 80 prosentilla. Ostoaikomus heräsi yli kolmanneksella.
VR
Kekäle-hero.jpg

Case Kekäle – Natiiviartikkeli toi yli sadan prosentin kasvun verkkokaupan kävijämääriin

Mekkoihin keskittynyt kampanja kasvatti Kekäleen tunnettuutta ja ohjasi tehokkaasti ostoon.
Kekäle
Case Scandinavian Outdoor hero

Case Scandinavian Outdoor – 800 prosentin myynnin kasvu natiivikampanjalla

Naisten talvitakkeihin keskittynyt kampanja tavoitti erinomaisesti kohderyhmänsä ja ohjasi tehokkaasti ostoon.
Scandinavian Outdoor