Aikakausmedia-hero.jpg

Sanoman aikakausmediat

Aikakauslehtimainonta

Hektisen arjen ja median infotulvan keskellä kaipaamme myös inspiroivia ja viihdyttäviä hengähdystaukoja ja merkityksellisyyttä.  Aikakausmedian sisällöt tarjoavat kuluttajalle juuri tätä – omaa laatuaikaa. Samaistuttavia, kiinnostavia ja tunteita herättäviä tarinoita, tutkittua ja luotettavaa asiantuntijatietoa sekä kuratoitua sisältöä. Niin painettuna kuin digitaalisenakin.

Aikakausmedia on ennen kaikkea täsmämedia, jolla tavoitat tehokkaasti kohderyhmäsi hänelle merkityksellisen sisällön parissa. Lehtibrändin ja lukijan välinen tiivis suhde edesauttaa, että myös mainonta huomataan, ja se inspiroi yhtä lailla kuin toimituksellinen sisältö.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa mainonnasta aikakausmediassa sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Caset neliö

Caset

Inspiroidu menestystarinoista.

Caset

Laatuaikaa mainonnalle

aikakausmediat_logomeri.png

Sanoman tunnetut, arvostetut ja rakastetut aikakausmediabrändit tavoittavat viikoittain yli 2 miljoonaa suomalaista. Vaikuttava mediaympäristö ja vahva lukijasuhde yhdistettynä ylivertaiseen tavoittavuuteen takaavat, että meillä mainonta toimii.

Laadukkaiden painettujen lehtien rinnalla kehitämme myös kiinnostavia digitaalisia tuotteita. Me Naisten digitaalinen kotipesä sijaitsee nykyisin osana IS.fi:tä, ja Me Naisten painetut ja digitaaliset sisällöt tavoittavat peräti 1,3 miljoonaa suomalaista viikoittain.

Laajemman yleisön tavoittaminen on mainostajalle nyt entistä helpompaa monikanavaisten tuotteidemme ansiosta.

Lähde: KMT 2020, Kantar TNS Oy

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Näkemyksiä aikakausmedioista

Essity artikkelikuva

Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan

Editkilpailussa vuoden 2020 aikakausmediamainostajaksi valittu Essity säilytti mainospanostuksensa aikakausmedioihin lähes ennallaan poikkeuksellisesta vuodesta huolimatta.
Aikakausmedia
Case
Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan
Anssi Miettinen artikkelikuva

Kuukausiliite on Suomen luetuin maksullinen julkaisu

Suomalaisen journalismin lippulaiva kuuluu Suomen laajimmin luettuihin julkaisuihin. Sen jutut muistetaan vuosien päästä, lehdet otetaan talteen ja niihin palataan. Kuukausiliite on myös mainosympäristönä erinomainen, kirjoittaa HS:n featuretoimituksen esimies Anssi Miettinen.
Aikakausmedia
Omakynä
Uutismedia
Kuukausiliite on Suomen luetuin maksullinen julkaisu
GRV Italia artikkelikuva

Bella Italia!

Glorian ruoka & viinin mahtava Italia-erikoisjulkaisu ilmestyy kesän kynnyksellä. Lähes 100-sivuisessa lehdessä esitellään Italian maut suomalaiseen kesään.
Aikakausmedia
Bella Italia!

Caset, joista tuli sanomista

Case Scandinavian Outdoor hero

Case Scandinavian Outdoor – 800 prosentin myynnin kasvu natiivikampanjalla

Naisten talvitakkeihin keskittynyt kampanja tavoitti erinomaisesti kohderyhmänsä ja ohjasi tehokkaasti ostoon.
Scandinavian Outdoor
Valio-reseptiliite-hero.jpg

Case Valio – Reseptiliite kiinnosti ja kasvatti ostoaikomusta

Valion reseptiliite tavoitti erinomaisesti Kodin Kuvalehden lukijat.
Valio
Case Silmäasema hero

Case Silmäasema – Natiivimainonta kasvatti ostoaikomusta

Helsingin Sanomien ja Me Naisten kanavissa julkaistut natiiviartikkelit tavoittivat yleisön laajasti ja saavuttivat yhteensä yli 50 000 sivunäyttöä ja yli 45 000 kävijää.
Silmäasema