Aikakausmedia-hero.jpg

Sanoman aikakausmedia

Aikakauslehtimainonta

Aikakausmedia ei ole paperia, se on laatuaikaa. Elämys, joka tuo pienen palan luksusta omaan hetkeen arjen keskellä. Kun sisältö on taitavasti kirjoitettu, se aiheuttaa tunteita, jotka taas jättävät muistijäljen. Mikä parasta, aikakausmediassa mainonta koetaan kiinteäksi osaksi lukuelämystä, jopa palveluksi.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa mainonnasta aikakausmediassa sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Laatuaikaa mainonnalle

Logomeri Sanoma aikakausmedia.png

Aikakausmedia elää kuluttajien mukana arjessa. Se on monimediainen pitäen sisällään printin ja digin lisäksi myös esimerkiksi natiivimainonnan ja tapahtumat.

Aikakausmedian sisältöjen pariin keskitytään silloin, kun lukijalle itselleen aika ja paikka on sopivin. Mainostaja tavoittaa yleisöt juuri oikeaan mielentilaan viritettynä ja mainonta pääsee osaksi yhteisöä. Jokaisella aikakausmedian brändillä on oma luonteensa, johon kaupallinen kumppani voi samaistua luontevasti joko yksityiskohtaisen tuoteinformaation tai pidemmän tarinankerronnan välityksellä. Mainonta koetaan aikakausmediassa osana lukukokemusta. Näin luodaan laatuaikaa myös mainonnalle.

Sanoma on Suomen parhaita aikakausmedian tekijöitä. Meillä on töissä iso joukko tarinankerronnan ammattilaisia, jotka suhtautuvat intohimoisesti ja kunnianhimoisesti työhönsä.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Näkemyksiä markkinoinnista

HSperhe-Meidan-Perhe.jpg

Sanoma vahvistaa vanhemmuutta koskevaa sisältöä HS.fi/perhe-osiossa ja uudistuvassa Meidän Perheessä – Vauva-lehden ilmestyminen päättyy

HS.fi/perhe ja uudistuva Meidän Perhe palvelevat markkinoijia jatkossa entistäkin paremmin. Ne tarjoavat luotettavan ja uskottavan mediaympäristön sisällöissä, joissa asiantuntijuus koetaan ensiarvoisen tärkeäksi.
Aikakausmedia
Sanoma vahvistaa vanhemmuutta koskevaa sisältöä HS.fi/perhe-osiossa ja uudistuvassa Meidän Perheessä – Vauva-lehden ilmestyminen päättyy
Hyvinvointitutkimus artikkeli

Sanoman teettämä hyvinvointitutkimus kertoo: itsensä hoitamiselle on vaikea löytää aikaa, vaikka tarve muutokselle olisi kova

Lähes puolet suomalaisista kokee haasteita hyvinvoinnin edistämisessä ja ylläpitämisessä. Haasteet korostuvat yli 45-vuotiailla naisilla, joista keskimääräistä useampi huolehtii itsensä lisäksi myös läheistensä hyvinvoinnista. Hyvinvoinnin edistämisessä aikakauslehdillä on tärkeä rooli, selviää Sanoman teettämästä laajasta hyvinvointitutkimuksesta.
Aikakausmedia
Tutkittua
Sanoman teettämä hyvinvointitutkimus kertoo: itsensä hoitamiselle on vaikea löytää aikaa, vaikka tarve muutokselle olisi kova
Satu Raunio

Aikakausmedia tarjoaa laatuaikaa

Aikakausmediassa sisältöön keskitytään ja mainonta koetaan oleelliseksi osaksi sisältöä. Tästä syntyy aikakausmedian vaikuttavuus, Satu Raunio kirjoittaa.
Aikakausmedia
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Aikakausmedia tarjoaa laatuaikaa

Caset

Beely_hero_3840x1280.jpg

Case Beely – Kuinka startupista rakennettiin tunnettu alle puolessa vuodessa?

Startup Beely aloitti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön heinäkuussa 2019. Tavoitteet asetettiin korkealle. Siksi mediaan panostettiin rohkeasti ja mitattiin brändivaikutuksia. Markkinointiviestinnän kulma oli myös toimialasta poikkeavaa. Yhteistyö aloitettiin rakentamalla brändin tunnettuutta
Beely
Case Rennie hero

Case Rennie – Kontekstikohdennettu mainonta kasvatti kaikkia brändimittareita

Kohderyhmät saatiin tehokkaasti kiinni kontekstikohdennuksella.
Rennie
Case Aku Ankka Cloetta hero

Case Jenkki – Aku Ankan liite herätti huomiota ja positiivisia mielikuvia

Jenkki-purukumin mainosliite sai kiitosta siitä, että se onnistui erityisen hyvin erottautumaan muusta lehtimainonnasta. Tähän lisäksi se koettiin hauskaksi ja viihdyttäväksi.
Jenkki