Aikakausmedia-hero.jpg

Sanoman aikakausmediat

Aikakauslehtimainonta

Aikakausmedia ei ole paperia, se on laatuaikaa. Elämys, joka tuo pienen palan luksusta omaan hetkeen arjen keskellä. Kun sisältö on taitavasti kirjoitettu, se aiheuttaa tunteita, jotka taas jättävät muistijäljen. Mikä parasta, aikakausmediassa mainonta koetaan kiinteäksi osaksi lukuelämystä, jopa palveluksi.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa mainonnasta aikakausmediassa sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Laatuaikaa mainonnalle

Logomeri Sanoma aikakausmedia.png

Aikakausmedia elää kuluttajien mukana arjessa. Se on monimediainen pitäen sisällään printin ja digin lisäksi myös esimerkiksi natiivimainonnan ja tapahtumat.

Aikakausmedian sisältöjen pariin keskitytään silloin, kun lukijalle itselleen aika ja paikka on sopivin. Mainostaja tavoittaa yleisöt juuri oikeaan mielentilaan viritettynä ja mainonta pääsee osaksi yhteisöä. Jokaisella aikakausmedian brändillä on oma luonteensa, johon kaupallinen kumppani voi samaistua luontevasti joko yksityiskohtaisen tuoteinformaation tai pidemmän tarinankerronnan välityksellä. Mainonta koetaan aikakausmediassa osana lukukokemusta. Näin luodaan laatuaikaa myös mainonnalle.

Sanoma on Suomen parhaita aikakausmedian tekijöitä. Meillä on töissä iso joukko tarinankerronnan ammattilaisia, jotka suhtautuvat intohimoisesti ja kunnianhimoisesti työhönsä.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Näkemyksiä aikakausmedioista

Aikakausmedia KMT

Sanoman aikakauslehdillä yli 2 miljoonaa lukijaa

Tiede-lehti ja HS Kuukausiliite kasvattivat lukijamääräänsä – "Ihmiset hakevat juuri nyt vastauksia isoihin kysymyksiin", Tieteen päätoimittaja sanoo.
Aikakausmedia
Tutkittua
Sanoman aikakauslehdillä yli 2 miljoonaa lukijaa
Paulig Ville Valo artikkelikuva

Syyskuun kuukauden kamppis on Pauligin Presidentti-kahvin Suomalainen ikoni

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Suomalainen ikoni -kampanjalla haluttiin tuoda klassikkokahvin markkinointiviestintä tähän päivään.
TV & video
Digiratkaisut
Aikakausmedia
Kuukauden kamppis
Syyskuun kuukauden kamppis on Pauligin Presidentti-kahvin Suomalainen ikoni
Iina Artima-Kyrki artikkelikuva

Me Naiset tavoittaa lukijansa digissä

Teemme sisältöä, joka on aina oivaltavaa, terävää, informatiivista ja hauskaa – siis ainakin jotain näistä tai parhaimmillaan kaikkea yhdessä, Me Naisten päätoimittaja Iina Artima-Kyrki kirjoittaa.
Uutismedia
Aikakausmedia
Omakynä
Me Naiset tavoittaa lukijansa digissä

Caset, joista tuli sanomista

Beely_hero_3840x1280.jpg

Case Beely – Kuinka startupista rakennettiin tunnettu alle puolessa vuodessa?

Startup Beely aloitti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön heinäkuussa 2019. Tavoitteet asetettiin korkealle. Siksi mediaan panostettiin rohkeasti ja mitattiin brändivaikutuksia. Markkinointiviestinnän kulma oli myös toimialasta poikkeavaa. Yhteistyö aloitettiin rakentamalla brändin tunnettuutta
Beely
Case Rennie hero

Case Rennie – Kontekstikohdennettu mainonta kasvatti kaikkia brändimittareita

Kohderyhmät saatiin tehokkaasti kiinni kontekstikohdennuksella.
Rennie
Case Aku Ankka Cloetta hero

Case Jenkki – Aku Ankan liite herätti huomiota ja positiivisia mielikuvia

Jenkki-purukumin mainosliite sai kiitosta siitä, että se onnistui erityisen hyvin erottautumaan muusta lehtimainonnasta. Tähän lisäksi se koettiin hauskaksi ja viihdyttäväksi.
Jenkki