Sanoman tapahtumat hero

Sanoman tapahtumat

Tiesitkö, että Sanoma on yksi Suomen suurimmista tapahtumajärjestäjistä?

Tapahtumamarkkinointi

Anna brändisi näkyä kohderyhmäsi parissa vaikuttavasti ja henkilökohtaisesti. Osoita arvosi todeksi tekojen kautta. Tee markkinointia tapahtumissa, joista tulee varmasti sanomista.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa tapahtumamarkkinoinnin ratkaisuistamme sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Sanoma tapahtumat

Ole paikalla, kun vuoden parhaat muistot syntyvät

Ihmiset eivät puhu siitä, mistä he eivät tiedä. Mutta Sanoman tapahtumista he tietävät. Olemme yksi Suomen suurimmista tapahtumajärjestäjistä. Järjestämme vuosittain kymmeniä tapahtumia, joissa käy yhteensä satoja tuhansia ihmisiä. Rakennamme tapahtumakumppanuudet aina sinun tarpeistasi lähtien. Tapahtumaportfoliostamme löydät parhaat ratkaisut oli kyse sitten brändin rakentamisesta, työnantajamielikuvan kehittämisestä tai vaikkapa tuotelanseerauksesta.

Ota yhteyttä, niin kerron lisää.

Jari Rask tapahtumasivu



Jari Rask
Business Manager, Events
+358 400 551 112
jari.rask@sanoma.com

Näkemyksiä tapahtumamarkkinoinnista

Caset, joista tuli sanomista

Case Ainu hero

Case Ainu – Pitkäkestoinen sisältöyhteistyö näkyi myynnissä

Vuoden kestänyt sisältöyhteistyö kasvatti Ainun tunnettuutta sekä vaikutti positiivisesti myyntiin ja brändimittareihin.
Ainu
Case Stockmann hero

Case Stockmann – Syksyn muotinäytös kiinnosti ja kasvatti ostoaikomusta

Natiiviartikkelit syksyn muotinäytöksestä onnistuivat tavoittamaan lukijat hyvin. Harkinta ja ostoaikomus kasvoivat. Kokonaisuutta pidettiin kiinnostavana, viihdyttävänä ja erottuvana.
Stockmann
Real-case-hero.jpg

Case Fazer Real Kaura – HS etusivu kasvatti ostokiinnostusta

Fazer Real Kauran onnistunut lanseeraus ylitti myyntitavoitteet selvästi. Helsingin Sanomien monikanavainen etusivu herätti kiinnostusta erilaisuudellaan, mikä johti myös kasvaneeseen ostokiinnostukseen mainoksen nähneiden parissa.
Fazer Real Kaura