
Sanoman tapahtumat
Tiesitkö, että Sanoma on yksi Suomen suurimmista tapahtumajärjestäjistä?
Tapahtumamarkkinointi
Anna brändisi näkyä kohderyhmäsi parissa vaikuttavasti ja henkilökohtaisesti. Osoita arvosi todeksi tekojen kautta. Tee markkinointia tapahtumissa, joista tulee varmasti sanomista.
Tältä sivulta löydät lisää tietoa tapahtumamarkkinoinnin ratkaisuistamme sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.
Sanoma tapahtumat
Ole paikalla, kun vuoden parhaat muistot syntyvät
Ihmiset eivät puhu siitä, mistä he eivät tiedä. Mutta Sanoman tapahtumista he tietävät. Olemme yksi Suomen suurimmista tapahtumajärjestäjistä. Järjestämme vuosittain kymmeniä tapahtumia, joissa käy yhteensä satoja tuhansia ihmisiä. Rakennamme tapahtumakumppanuudet aina sinun tarpeistasi lähtien. Tapahtumaportfoliostamme löydät parhaat ratkaisut oli kyse sitten brändin rakentamisesta, työnantajamielikuvan kehittämisestä tai vaikkapa tuotelanseerauksesta.
Ota yhteyttä, niin kerron lisää.

Jari Rask
Business Manager, Events
+358 400 551 112
jari.rask@sanoma.com
Näkemyksiä tapahtumamarkkinoinnista

Ole paikalla, kun parhaat muistot syntyvät
Kun koronaepidemia peruutti kesän festivaalit ja tapahtumat, yli 90 prosenttia Sanoman festivaalien kumppaneista siirsi suunnitelmansa vuodelle 2021. Tämä kertoo vahvaa viestiä tapahtumien voimasta, Jari Rask kirjoittaa.

Festareiden sijaan vappukotoilua
Leipomo Elonen lanseerasi uutuustuotteensa Radio Suomipopin vapun erikoislähetyksessä.

Ideasta tuotantoon – Ruutu Live Treenikämpällä syntyi ketterästi parissa viikossa
DNA tarttui ajankohtaiseen teemaan ja tarjosi uniikkeja musiikkielämyksiä kotisohville.

Miten päästä vaikuttavuuden ytimeen?
Markkinoinnin tarve ei häviä poikkeusaikana mihinkään. Markkinoijan ikuinen haaste on saada viestien tulvassa oma viesti läpi ja huomatuksi. Media group manager Veera Kyrö tarjoaa parhaat vinkkinsä vaikuttavampaan markkinointiin.

Atria kohtasi kuluttajat kesän tapahtumissa nuotiopiirin äärellä
Atrian kesän kampanja oli monikanavainen kokonaisuus, jossa merkittävänä osana oli tapahtumayhteistyö. Atrian Grillaamo vieraili Radio Suomipopin Helsinki-päivän konsertissa ja Tikkurila-festivaaleilla.

Haluatko olla Neil Armstrong vai Michael Collins?
Yritysten kannattaa olla mukana kesän kiinnostavimmissa tapahtumissa, vinkkaa Sanoman tapahtumien myynnin tuotteistuksesta vastaava Jari Rask.
Caset, joista tuli sanomista

Case K-Rauta PRO – Ohjelmayhteistyö Radio Rockissa ohjasi tehokkaasti podcastin pariin

Case Hartwall – IS.fi:n natiiviartikkeli tavoitti lähes tuplasti vertailulukuja enemmän kävijöitä
