Sanoman tapahtumat hero

Sanoman tapahtumat

Tiesitkö, että Sanoma on yksi Suomen suurimmista tapahtumajärjestäjistä?

Tapahtumamarkkinointi

Anna brändisi näkyä kohderyhmäsi parissa vaikuttavasti ja henkilökohtaisesti. Osoita arvosi todeksi tekojen kautta. Tee markkinointia tapahtumissa, joista tulee varmasti sanomista.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa tapahtumamarkkinoinnin ratkaisuistamme sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Sanoma tapahtumat

Ole paikalla, kun vuoden parhaat muistot syntyvät

Ihmiset eivät puhu siitä, mistä he eivät tiedä. Mutta Sanoman tapahtumista he tietävät. Olemme yksi Suomen suurimmista tapahtumajärjestäjistä. Järjestämme vuosittain kymmeniä tapahtumia, joissa käy yhteensä satoja tuhansia ihmisiä. Rakennamme tapahtumakumppanuudet aina sinun tarpeistasi lähtien. Tapahtumaportfoliostamme löydät parhaat ratkaisut oli kyse sitten brändin rakentamisesta, työnantajamielikuvan kehittämisestä tai vaikkapa tuotelanseerauksesta.

Ota yhteyttä, niin kerron lisää.

Jari Rask tapahtumasivu



Jari Rask
Business Manager, Events
+358 400 551 112
jari.rask@sanoma.com

Näkemyksiä tapahtumamarkkinoinnista

Jari Rask

Ole paikalla, kun parhaat muistot syntyvät

Kun koronaepidemia peruutti kesän festivaalit ja tapahtumat, yli 90 prosenttia Sanoman festivaalien kumppaneista siirsi suunnitelmansa vuodelle 2021. Tämä kertoo vahvaa viestiä tapahtumien voimasta, Jari Rask kirjoittaa.

Ole paikalla, kun parhaat muistot syntyvät
Veera Kyrö

Miten päästä vaikuttavuuden ytimeen?

Markkinoinnin tarve ei häviä poikkeusaikana mihinkään. Markkinoijan ikuinen haaste on saada viestien tulvassa oma viesti läpi ja huomatuksi. Media group manager Veera Kyrö tarjoaa parhaat vinkkinsä vaikuttavampaan markkinointiin.

Miten päästä vaikuttavuuden ytimeen?

Caset, joista tuli sanomista

K-Rauta podcast hero

Case K-Rauta PRO – Ohjelmayhteistyö Radio Rockissa ohjasi tehokkaasti podcastin pariin

Paneelikeskustelu-podcast sai Suplassa komean määrän kuuntelijoita.
K-Rauta PRO
Case Hartwall hero

Case Hartwall – IS.fi:n natiiviartikkeli tavoitti lähes tuplasti vertailulukuja enemmän kävijöitä

Virtuaalinen after ski -tapahtuma ja Teflon Brothersin haastattelun sisältänyt natiiviartikkeli toivat runsaasti näkyvyyttä Original Long Drink -brändille.
Hartwall
case_nooa-artic-hero.jpg

Case NOOA-Arctic – Myyntiä Aamulehden ratkaisuilla

Paikalliset sanomalehdet tavoittavat tehokkaasti sekä diginä että printtinä. Mainosmuotona natiiviartikkeli, jossa ihmiset omalla äänellä ja omilla kasvoillaan kertovat tarinansa, sopi NOOA-Arcticin laitureille.
NOOA-Arctic