Markkinoinnissa kannattaa keskittyä jatkuvaan tekemiseen ja asiakashyötyyn

Terhi Salmi
Sanoman tiimi auttaa ideoimaan miten viestiä kannattaa muuttaa, jotta se toimii juuri nyt, Terhi Salmi kirjoittaa.

Saat meiltä tässä haastavassa ajassa joustavasti apua omaan markkinointiisi. Sanoman tiimi auttaa sinua ideoimaan miten viestiä kannattaa muuttaa, jotta se toimii juuri nyt. Voimme jeesata tuotannoissa, jotta pääset aloittamaan ripeästi ja pystyt muokkaamaan kampanjaasi, kun tilanteet kuitenkin elävät kevään ja kesän mittaan.

Juuri nyt markkinoinnissa kannattaa keskittyä jatkuvaan tekemiseen sekä asiakashyötyyn.

Digi taipuu moneen, ja siinä voi reagoida nopeasti. Nyt voi olla myös hyvä hetki miettiä, miten tehdä jatkossa fiksummin. Tuomme avuksesi uusia, tulospohjaisia sekä dynaamisia ratkaisuja jatkuvaan taktiseen tekemiseen ja kaupan kotiuttamiseen.

Natiivisisältöjä saadaan tuotettua nopeasti, ja tulokset ovat yleensä hyvät silloin, kun sisältö on ajankohtaista ja tarjoaa hyötyä kuluttajalle. Sinä tiedät mitä haluat kertoa, ja me tiedämme mitä kuluttaja haluaa kuulla.

Esimerkiksi Helsingin kaupungin natiivisisältö etävapun ympärillä  oli ajankohtaista ja kiinnostavaa. Fennian natiiviartikkeli etätyöntekijöiden vakuuttamisesta oli puolestaan hyvä reagointi muuttuviin tarpeisiin.

Monet yritykset ovat miettineet kokonaan uusia liikeideoita ja kertoneet niistä isosti kaikille.  Esimerkiksi Vuokraturvan etävuokraus sekä Vianorin palvelu, jossa renkaanvaihtoon tuleva, riskiryhmään kuuluva asiakas voi töötätä torvea autossaan liikkeen pihassa, jonne häntä tullaan palvelemaan.

Tämä on toimivaa markkinointia jos mikä!

Terhi Salmi toimii myyntiryhmän johtajana Sanomalla.