Aina tulee sanomista -podcastissa jutellaan merkityksellisyydestä ja vaikuttavasta markkinoinnista
Ivalo Creative Agencyn Leena Komulaisen mukaan merkityksellisyys on yritykselle kompassi ja eteenpäin vievä voima. Merkityksellisyyden kaksi tärkeintä hyötyä ovat Leenan mukaan lojaliteetin luominen ja fokus. On todella paljon helpompaa tehdä valintoja, kun merkityksellisyys on määritelty. Mitkä yritykset ammentavat Leenan mielestä onnistuneesti merkityksellisyydestä?
Kuuntele Leenan ja Stinden keskustelu:
VR:n Johanna Jäkälä innostui aikoinaan markkinoinnista asiakaskokemuksen kautta, sillä asiakaskokemuksella on oleellinen merkitys brändimielikuvan muodostumisessa. Heinäkuussa VR teki kaikkien aikojen matkustajaennätyksen kaukoliikenteen puolella. Minkälaisia vinkkejä Johanna antaa suomalaisille markkinoijille brändimielikuvien kehittämiseen?
Kuuntele Johannan ja Stinden keskustelu:
Podcastin aienpiin jaksoihin voi käydä tutustumassa täällä.