Miten rikkoa kaikki myyntiennätykset?

Pyöräilytuotteita tarjoava Isadore Apparel alkoi panostaa brändin rakentamiseen 2020. Tulokset olivat vakuuttavia: kaikki myyntiennätykset rikkoutuivat, liikevaihto kasvoi vuoden aikana 186 % ja kampanja voitti markkinoinnin tuloksellisuutta mittaavan Effie Awards Europen retal-sarjan.
Erottautuminen ja muistettavuus on avain menestykkääseen brändin rakentamiseen, Pobjecký korosti.
Hän muistutti, että pääosin verkkokaupasta ostettaville brändeille brändimarkkinointi on tärkeämpää kuin myynnin aktivointiin tähtäävät taktiset toimenpiteet. Markkinoinnin tehokkuuden asiantuntijoiden Les Binet’n ja Peter Fieldin mukaan onlinebrändien mainonnasta 74 % tulisi olla brändimarkkinointia ja 26 % taktista.
Katso Juraj Pobjeckýn puheenvuoro:
Tutustu Get Tomorrow -tilaisuuden muuhun antiin tapahtumasivulla: