Älä anna asiakkaan selata viestisi ohitse – Rich media -mainontaa voit ostaa myös suoraan
Miten erottautua viestitulvassa? Näyttävillä rich media -mainosmuodoilla parannat viestisi huomioarvoa digitaalisissa kanavissa. Ohjelmallisen ostamisen lisäksi saat meiltä rich media -mainonnan ratkaisut myös suoraan ostettuna.
Rich media -mainonnalla pysäytät käyttäjän mainonnan pariin, esittelet kerralla useamman tuotteen ja tarjouksen tai sitoutat verkon käyttäjän sisältöösi. Rich media -mainonta sopii sinulle, kun haluat parantaa mainontasi vaikuttavuutta ja ohjata asiakasta eteenpäin ostopolulla eli kertoa, miksi asiakkaasi olisi syytä valita juuri sinun brändisi. Hyviä käyttökohteita ovat esimerkiksi tarjouskampanjat, tuote-esittelyt, lanseeraukset ja tapahtumat. Rich media -mainosmuotoihin kuuluvalla Tarinalla voit laajentaa somen tarina-aineistojen kattavuutta, ja Digikokosivuliitteellä voit tuoda printtiliitteen digikanaviin.
Rich media -ratkaisu kannattaa valita
- kun haluat jotain erilaista ja erottuvaa tai herättää huomiota.
- kun kampanjassa on useampi tuote tai viesti, jotka halutaan mukaan mainontaan.
- kun printtiliitteelle halutaan digitaalista näkyvyyttä tai somen tarina-aineistoille lisää silmäpareja.
- kun toimiala on sellainen, jossa visuaalinen ja vuorovaikutteinen sisältö on erityisen tärkeää, esimerkiksi muoti, huonekalut, kosmetiikka, autot, matkailu, teatterit ja kauppakeskukset.
Lisätietoa rich media -mainonnasta voit kysyä omalta asiakasvastaavaltasi.
Tutustu eri mainosformaatteihin:
Rich media -mainonta