Mitalisadetta Native Advertising Awards -kilpailusta

"Nyt voi tuulettaa! Kisasimme kovassa seurassa tunnettujen ja arvostettujen julkaisijoiden, kuten Washington Post ja BBC kanssa, ja tämä tulos todistaa sen, että meillä on täällä Sanomalla natiivimainonnan huippuosaamista ihan globaalilla tasolla. Menestyksen taustalla on loistava yhteistyö useiden sisäisten sidosryhmien välillä sekä tietysti asiakkaiden luottamus kumppanuuteemme", iloitsee sisältöjohtaja Petra Saikku.
Kultaa voittivat seuraavat työt:
Kategoriassa Best Use of Print Media DNA:n Ensiluuri untuvikoille.
Tutustu lehteen
Tutustu kampanjan verkkotesteihin:
https://www.akuankka.fi/nettitesti
https://www.akuankka.fi/ankkaluuri
Kategoriassa Best Use of AFP Broadcast Keskon Tähtikokkien Bocuse d’Or -ohjelma ja siihen liittyvät sisällöt.
Lue lisää:
K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen
Tutustu artikkeleihin:
https://www.is.fi/mainos/bocuse/
https://www.soppa365.fi/alue/mainos/k-ruoka
Hopeaa saivat seuraavat työt:
Kategoriassa Best Use of AFP Broadcast Remppa vai muutto Suomi -ohjelma
Lue lisää:
Venla-palkittu Remppa vai muutto Suomi jatkaa tuttujen kumppaneiden kanssa
Kategoriassa Best Integrated Program (Omni-Channel Integration) Danske Bankin Taloudellinen mielenrauha -talk show ja siihen liittyvät sisällöt.
Lue lisää:
Tutustu:
Pronssilla palkittiin:
Pronssia voitti Best Use of Native Advertising on a Small Budget -kategoriassa Svenska Kulturfonden i Björneborgin natiivikampanja.
Lue lisää:
Tutustu artikkeleihin:
https://www.satakunnankansa.fi/mainos/art-2000009029845.html
https://www.satakunnankansa.fi/mainos/art-2000009160010.html
https://nakoislehti.satakunnankansa.fi/e617872e-cf85-4ed6-8aa1-e08a13a55150/1
Tutustu kaikkiin voittajiin täällä.
Natiivimainonnalla sisältösi löytää sille sopivan yleisön.
Puhutteleva sisältömarkkinointi edistää liiketoimintasi tavoitteita ja rakentaa brändistä vahvan.
Lue lisää sisältömarkkinoinnista
Brändiviihde tarjoaa mainostaja-asiakkaalle normaalia syvempää kumppanutta ja mahdollistaa brändin rakentamista sekä vahvaa läsnäoloa osana ohjelmaa.