Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Mitalisadetta Native Advertising Awards -kilpailusta

Kansainvälisen natiivimainonnan kilpailun Native Advertising Awardsin ehdokaslistalla oli kuusi työtä Sanomalta. Näistä viisi pokkasi palkinnon Kööpenhaminassa järjestetyssä tilaisuudessa.
11.5.2023
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

"Nyt voi tuulettaa! Kisasimme kovassa seurassa tunnettujen ja arvostettujen julkaisijoiden, kuten Washington Post ja BBC kanssa, ja tämä tulos todistaa sen, että meillä on täällä Sanomalla natiivimainonnan huippuosaamista ihan globaalilla tasolla. Menestyksen taustalla on loistava yhteistyö useiden sisäisten sidosryhmien välillä sekä tietysti asiakkaiden luottamus kumppanuuteemme", iloitsee sisältöjohtaja Petra Saikku. 

Kultaa voittivat seuraavat työt:

Kategoriassa Best Use of Print Media DNA:n Ensiluuri untuvikoille.

Tutustu lehteen

Tutustu kampanjan verkkotesteihin:

https://www.akuankka.fi/nettitesti
https://www.akuankka.fi/ankkaluuri

Kategoriassa Best Use of AFP Broadcast  Keskon Tähtikokkien Bocuse d’Or -ohjelma ja siihen liittyvät sisällöt.

Lue lisää:

K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen

Tutustu artikkeleihin:

https://www.is.fi/mainos/bocuse/
https://www.soppa365.fi/alue/mainos/k-ruoka

Hopeaa saivat seuraavat työt:

Kategoriassa Best Use of AFP Broadcast Remppa vai muutto Suomi -ohjelma

Lue lisää:

Venla-palkittu Remppa vai muutto Suomi jatkaa tuttujen kumppaneiden kanssa

Kategoriassa Best Integrated Program (Omni-Channel Integration) Danske Bankin Taloudellinen mielenrauha -talk show ja siihen liittyvät sisällöt.

Lue lisää:

Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

Tutustu:

Danske Bank | HS.fi

Pronssilla palkittiin: 

Pronssia voitti Best Use of Native Advertising on a Small Budget  -kategoriassa Svenska Kulturfonden i Björneborgin natiivikampanja.

Lue lisää:

Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten

Tutustu artikkeleihin:

https://www.satakunnankansa.fi/mainos/art-2000009029845.html
https://www.satakunnankansa.fi/mainos/art-2000009160010.html
https://nakoislehti.satakunnankansa.fi/e617872e-cf85-4ed6-8aa1-e08a13a55150/1

Tutustu kaikkiin voittajiin täällä.

Natiivimainonnalla sisältösi löytää sille sopivan yleisön.

Lue lisää natiivimainonnasta

Puhutteleva sisältömarkkinointi edistää liiketoimintasi tavoitteita ja rakentaa brändistä vahvan.

Lue lisää sisältömarkkinoinnista

Brändiviihde tarjoaa mainostaja-asiakkaalle normaalia syvempää kumppanutta ja mahdollistaa brändin rakentamista sekä vahvaa läsnäoloa osana ohjelmaa.

Lue lisää brändiviihteestä

Tagit

Natiivimainonta Sisältömarkkinointi

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Sanoman tuottama Yhteishyvä palkittiin vuoden asiakasmediana Editgaalassa

    Sanoman ja S-ryhmän välillä on tiivis strateginen kumppanuus, josta Yhteishyvän menestys on ollut tärkeä osa kokonaisuutta.

    Tagit

    Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    26.5.2023
    Lue lisää
  • Kansainvälistä huomiota Sanoman sisältömarkkinoinnille

    Sanoman sisältömarkkinoinnin UPM:lle toteuttamat sisällöt ovat yltäneet arvostetun Digiday Content Marketing Awards -kilpailun shortlistalle kahdessa kategoriassa.

    Tagit

    Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    5.5.2023
    Lue lisää
  • Mitä on sisältömarkkinointi — ja miksi sen tekeminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt?

    Kun ihmisten ostokäyttäytyminen muuttuu, myös markkinoinnin keinovalikoiman on muututtava. Sisältömarkkinointi tarjoaa merkityksellisen ja asiakkaita brändiin sitouttavan vaihtoehdon perinteisen “osta osta” -mainonnan rinnalle.

    Tagit

    Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    27.4.2023
    Lue lisää
    Sisällöntuottaja kuvaamassa uutta videota.
  • Sanomalla vahva näkyvyys Native Advertising Awards -kilpailussa

    Kansainvälisen natiivimainonnan kilpailun Native Advertising Awardsin ehdokaslistalle pääsi kuusi työtä Sanomalta. Voittajat julkistetaan Kööpenhaminassa 10.–11.5. Native Advertising Jury Days -seminaarissa.

    Tagit

    Luovat ratkaisut Natiivimainonta
    Julkaistu
    6.4.2023
    Lue lisää
  • Kunniamaininta UPM:lle ja Sanomalle Grand One -gaalassa!

    Sanoma sisältömarkkinoinnin UPM:lle tuottama kansainvälinen sisältömarkkinointiohjelma sai kunniamaininnan Grand Onessa parhaan digitaalisen sisältömarkkinoinnin kategoriassa.

    Tagit

    Case Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    31.3.2023
    Lue lisää
  • Uutis- ja aikakausmedian kesäedut

    Tavoita asiakkaasi kesälläkin.

    Tagit

    Aikakausmedia Natiivimainonta Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    14.3.2023
    Lue lisää
  • Sanoman asiantuntijat tuomareina kevään markkinointikilpailuissa

    ”Yksi idea riittää” ja 8 muuta viisasta ajatusta vaikuttavaan sisältömarkkinointiin.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    28.2.2023
    Lue lisää
  • Tammikuun Kuukauden kamppis on Xploran erikoisartikkeli

    Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Xploran natiiviartikkeli tarjosi kiinnostavalla tavalla tietoa siitä, että lapsille hankittaville älypuhelimille on olemassa vastuullinen vaihtoehto.

    Tagit

    Case Digiratkaisut Kuukauden kamppis Natiivimainonta Uutismedia
    Julkaistu
    13.2.2023
    Lue lisää
  • Vasara ja nauloja – vai kokonainen työkalupakki? Laaja mediavalikoima palvelee mainostajaa

    Monimediallinen mainonta tarjoaa mainostajalle enemmän tarttumapintaa yleisöönsä.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Luovat ratkaisut Sisältömarkkinointi TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    3.1.2023
    Lue lisää
    monimediallinen_mainonta
  • Sanomalle kultaa ja hopeaa kansainvälisestä markkinointikilpailusta

    The Content Council 2022 Pearl Awards -kilpailussa kultaa saivat Sanoman tuottaman Yhteishyvän kansi ja Tähtikokkien Bocuse d’Or, Pohjola Vakuutuksen natiivikampanja palkittiin hopealla.

    Tagit

    Natiivimainonta Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    22.12.2022
    Lue lisää
    Content Council artikkeli.jpg
  • Videomainonta: näin onnistut videomainonnassa

    Videomainonta on digitaalista mainontaa, jossa mainos koostuu liikkuvasta kuvasta, usein myös äänestä ja tekstistä. Videomainontaa voi hyödyntää useissa eri medioissa: suoratoistopalveluissa, youtubessa, sosiaalisessa mediassa tai verkkomedian perinteisillä bannerimainospaikoilla.

    Tagit

    Luovat ratkaisut Sisältömarkkinointi TV & video
    Julkaistu
    19.12.2022
    Lue lisää
    videomainonta
  • Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

    Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Case Digiratkaisut Luovat ratkaisut Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    18.11.2022
    Lue lisää
    Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 8,40 snt/min, (sis. alv 24%)
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland