Sanomalle kaksi voittoa Native Advertising Awards -kilpailusta
Kyseessä on yksi ainoista puhtaasti natiivimainonnalle omistetuista kansainvälisistä markkinointikilpailuista, jossa oli kisaamassa maailman tunnetuimpia ja arvostetuimpia julkaisijoita.
”Menestyimme jälleen kovassa sarjassa, mikä osoittaa, että Sanomalta löytyy maailmanluokan osaamista natiivimainonnassa. Kiitos menestyksestä kuuluu luottokumppaneillemme: asiakkaillemme sekä kaikille kampanjoiden suunnittelussa mukana olleille”, iloitsee kilpailun tuomaristossa toiminut sisältöjohtaja Petra Saikku.
Lohjan kaupungin Aku Ankka -liite Lohjalle lompsis voitti kultaa Best Use of Print -sarjassa.
S-marketin Elämää on ruokaa -video- ja artikkelisarja pokkasi voiton Best native adversiting program B2C -sarjassa.
Natiivimainonnalla sisältösi löytää sille sopivan yleisön.
Puhutteleva sisältömarkkinointi edistää liiketoimintasi tavoitteita ja rakentaa brändistä vahvan.