Uutuus: Entistä vaikuttavampi monikanavainen etusivu pian myös Aamulehdessä ja Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa
Uudessa etusivun mainosformaatissa on mahdollisuus hyödyntää liikkuvaa kuvaa 21. toukokuuta alkaen.
Monikanavainen Aamulehden ja Satakunnan Kansa Länsi-Suomen etusivu tarjoaa ohittamattoman ja vaikuttavan mainospaikan kaupallisille viesteillesi. Etusivulla synnytät puheenaiheita ja aktivoit kuluttajat.
Esimerkki uudesta etusivuformaatista:
Uuden formaatin hyödyt mainostajalle
- Tutkitusti erinomainen huomioarvo ja erottuvuus muusta mainonnasta sekä hyvä käyttäjäkokemus*
- Korkea viewability (95 %)
- Mahdollisuus hyödyntää liikkuvaa kuvaa
- Voit hyödyntää samaa mainosmateriaalia Helsingin Sanomissa, Aamulehdessä ja Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa
* Lähde: Eri mainosmuotojen vaikuttavuustutkimukset Digitalist maalis-huhtikuu 2023. HS digietusivun uudistus käyttäjäkokemustutkimus, toukokuu 2023. Mainosmuotojen A/B testaus Aamulehti.fi ja Satakunnankansa.fi -sivustoilla tammikuu 2024.
Aamulehden etusivun tavoittavuus 2024
Viikonpäivä | Painettu lehti | Digi-impressiot | Yhteensä |
ma-pe | 181 000 | 139 000 | 320 000 |
la-su | 208 000 | 142 000 | 350 000 |
Satakunnan Kansa Länsi-Suomen etusivun tavoittavuus 2024
| Viikonpäivä | Painettu lehti | Digi-impressiot | Yhteensä |
ma, ke | 79 000 | 59 000 | 138 000 |
ti, pe | 98 000 | 72 000 | 170 000 |
to | 159 000 | 76 000 | 235 000 |
la-su | 106 000 | 81 000 | 187 000 |