Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Uusi oululaisravintola nousi heti huippusuosioon

Lava Suomipop-festivaaleilla herätti odotuksia ja Google-mainonta tuo näkyvyyttä.
22.11.2024
Jaa:FacebookXLinkedin

Yrittäjäpariskunta Mari ja Ali Çeçenin ravintoloihin Oulussa kuuluvat kreikkalainen ravintola Crecian, pizzeria La Festa sekä lokakuussa avautunut uutukainen La Sinfonia.

Yhteistyö Sanoman kanssa käynnistyi, kun myyntipäällikkö Jani Malinen otti yhteyttä.

Festarikumppanuus toi muistijäljen

Janin kanssa toimiessa tuli puheeksi Suomipop-festivaalin lavakumppanuus.

Cecenit jakoivat La Sinfoniaksi nimetyn lavan lämpöpumppuyritys Kylmäcenterin kanssa.

”Näin suuressa mukana oleminen oli todella jännittävää, vaikka Sanoma hoitikin kaiken. Se oli ihana ja hyvä kokemus”, Mari Çeçen kertoo.

La Sinfonia -ravintola oli alun perin tarkoitus avata toukokuussa. Avaaminen siirtyi kuitenkin kesän yli.

”Tuolloin hirvitti, että menevätkö lavaan panostetut rahat hukkaan”, Çeçen muistelee.

Uteliaisuutta onnistuttiin kuitenkin herättämään ja muistijälki jättämään, sillä La Sinfonia on avaamisestaan lähtien ollut huippusuosittu.

”Meillä oli yli 500 varausta sähköpostissa emmekä ehtineet niitä purkamaan, joten jouduimme sulkemaan sähköpostivarauksen ja ottamaan pikavauhtia käyttöön sähköisen varausjärjestelmän”, Çeçen kertoo.  

Google-mainonta tuo kävijävirtaa

Suomipop festivaali -kumppanuuden lisäksi uutuusravintolan suosiota selittää Sanoman kanssa yhteistyössä käynnistynyt Google-mainonta.

Jani Malinen kertoo saaneensa kysymyksen digimainontaa hoitavasta tiimistä. He halusivat tietää, onko La Sinfonialla ollut jotain erikoisempaa kampanjaa, sillä Googlen luvut ja kotisivujen kävijämäärät ovat ihan mielettömiä.

Mari Çeçen on tyytyväinen yhteistyötyöhön.

Yhteistyö Sanoman kanssa toimii erittäin hyvin, ja kaikki saa saman katon alta. Aiemmin jouduin muistelemaan, että kukas hoitikaan mitäkin. Asiakaspalvelu on ihmisläheistä ja asiat huolehditaan alusta loppuun.

Mari Çeçen
Yrittäjä ja toimitusjohtaja
Oulun Crecian Oy

Suomipop-lavan kuva: Nina Kilpeläinen, Nordiv

Millainen mainoskampanja sinulle saisi olla?

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti. 

Suunnitellaan sinulle toimiva ratkaisu yhdessä.

Ota yhteyttä

Tagit

Google Ads Tapahtumat

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Kissoissa on asennetta – PrimaCatin monimediallinen kampanjakokonaisuus aktivoi kissaihmisiä

    Julkaistu
    14.11.2025
    Festarikumppanuus, radiopromootio sekä digi- ja ulkomainonta yhdistyivät normit haastavaksi konseptiksi.
    Lue asiakastarina
  • Pirkan monikanavainen kesäkampanjointi kasvatti myyntiä ja brändimittareita

    Julkaistu
    6.11.2025
    Radiopromootiot, festivaaliyhteistyö ja vaikuttajat toivat hienoa näkyvyyttä Pirkka-brändille.
    Lue asiakastarina
  • Hautausalan yrityksestä tehtiin tutumpi natiiviartikkeleiden avulla: ”Pystymme kertomaan laajemmin, mitä teemme”

    Julkaistu
    27.10.2025
    Oulussa toimivan J. Ala-Ahon Hautaustoimiston markkinointiin haluttiin löytää uusi näkökulma – jotain, mitä muut alan toimijat eivät ole tehneet. Menetelmäksi valikoitui Sanoman natiivimainonta, joka ylitti pienyrittäjän odotukset.
    Lue asiakastarina
  • Sanoma laittoi Pakkausteippi.fi:n mainonnan kuntoon: ”Kun sen hoitaa ammattilainen, siinä säästyy rahaa”

    Julkaistu
    24.10.2025
    Pakkausteippi.fi-verkkokauppa löysi uusia B2B-asiakkaita Sanoman Kasvupalvelun avulla. Google-mainonta ja uudelleenmarkkinointi osoittautuivat toimivaksi kokonaisuudeksi.
    Lue asiakastarina
  • Sporttikoneen ja Sanoman yhteistyö on tuonut näkyvyyttä ja vilskettä kivijalkamyymälöihin

    Julkaistu
    17.10.2025
    Alueellista digimainontaa, radioa, natiivimainontaa ja Google-markkinointia yhdistänyt tuloksellinen kokonaisuus on kasvattanut tietoisuutta Sporttikoneesta.
    Lue asiakastarina
  • Monikanavainen kampanja ylitti odotukset – Haaga-Helia tavoitti nuoret luovalla tavalla Sanoman avulla

    Julkaistu
    29.9.2025
    Kun nuorten tavoittaminen vaatii yhä luovempia ratkaisuja, Haaga-Helia tarttui rohkeasti radio- ja festivaaliyhteistyöhön Sanoman kanssa. Tuloksena oli kampanja, joka vahvisti brändiä ja ylitti kaikki asetetut tavoitteet.
    Lue asiakastarina
  • Abiristeilyt on SAMKille hieno mahdollisuus tavata kasvotusten yhtä tärkeimmistä kohderyhmistään

    Julkaistu
    20.5.2025
    ”Sanoman vahvuutena on, että ison talon palvelut yhdistyvät henkilökohtaiseen asiakaspalveluun”, kertoo SAMkin viestintä- ja markkinointisuunnittelija Anssi Aarni.
    Lue asiakastarina
  • Hartwall teki yhteistyössä Sanoman kanssa Vuoden harmaimmasta päivästä ilmiön – tuloksena tunnettuuden ja myynnin vahva kasvu

    Julkaistu
    13.1.2025
    Vuoden harmain päivä huipentui Senaatintorin kansanjuhlaan, jota pääsi seuraamaan tv:n, Ruudun ja Suomipopin välityksellä kautta Suomen.
    Lue asiakastarina
  • Kasvupalvelu tiputti RH Kylmätekniikan konversiohintaa puolella: ”Konversioita tulee enemmän kuin ehdimme hoitaa”

    Julkaistu
    16.12.2024
    Lämpöpumppuja asentava ja huoltava RH Kylmätekniikka tarvitsi lisää ja edullisempia konversioita. Ratkaisu löytyi Kasvupalvelusta, jonka tavoitteena on siivittää yrityksen liiketoiminta kasvuun.
    Lue asiakastarina
    Bannerimainoksia Sanoman verkostossa
  • Xploralle kovia kasvulukuja Sanoman Kasvupalvelun avittamana

    Julkaistu
    18.11.2024
    Lasten kellopuhelimien myynti kasvoi 30 % vuodentakaisesta.
    Lue asiakastarina
  • Tuloksia pitkäjänteisellä digimainonnalla

    Julkaistu
    1.11.2024
    Teuvan Mökki ja Sorvituote on nojannut vahvasti Sanoman digiverkostoon ja saanut erinomaisia tuloksia pitkäaikaisella kampanjoinnilla.
    Lue asiakastarina
  • Luottamus ratkaisi Autohuolto Lohilahden mainonnan kanavavalinnat

    Julkaistu
    1.11.2024
    Google-mainonta sekä alueellinen digi- ja radiokampanja täyttivät oululaisen autohuoltamon tilauskirjat.
    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland