Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu

Get Tomorrow Campus

Get Tomorrow tarjosi tänä vuonna korkeampia jatko-opintoja jo meritoituneille markkinoinnin päättäjille, jotka kaipasivat uusia näkemyksiä, inspiraatiota sekä vertaistukea.  

Get Tomorrow Campuksen rehtorina toimi Tuomas Airisto ja markkinoinnin koulutusohjelmasta vastasi dekaani Christoffer Strandberg.  

Yhteistyössä

Kiitos kaikille osallistujille!

Katso alta esiintyjien videohaastattelut ja Get Tomorrow'n fiilisvideo.

Koulutus-
ohjelma

Vuoden 2024 jatko-opintojen aiheena oli markkinoinnin tuloksellisuus.

Kertauskurssi

The Anatomy of Effectiveness: Three Building Blocks

This opening session will highlight three key building blocks of marketing effectiveness: brand building, creativity and media strategy. The session will encourage a reset to focus on what matters and challenge existing thinking with evidence that inspires action.

Paul Stringer, Managing Editor, Research and Insights, WARC

 

Mediastrategian opintokokonaisuus

It's the End of Brand vs. Activation As We Know It

And we will all be fine! It's not that Binet and Field's seminal work is wrong, it's just that there's a 3rd thing now, because as well as brand and activation, media plans have to include ads that exist just to help people who are already on their way find you online. In this talk, economist Dr Grace Kite unpacks the new budget allocation decision and the changes in thinking and measurement that are needed to navigate it well.

Dr. Grace Kite, Economist and Founder, Magic Numbers

 

Luovuuden opintokokonaisuus

The power to move – creativity cases that transform business performance

At NORD DDB, we have always believed that creativity is the most powerful force in business. Emotions, feelings and associations are the main things that drive most human behavior and consumer choices. NORD DDB unlocks the power of human emotion to make millions of different people change how they behave, feel, transact, with results that shift the bottom line and transform business performance for our clients. Andreas Dahlqvist and Jens Welin will share recent NORD DDB cases that demonstrates creative effectiveness. 

Andreas Dahlqvist, CEO and Chief Creative Office
Jens Welin, Senior Client Director and Global Media Strategist, NORD DDB 

 

Brändin opintokokonaisuus

Understanding Branding by Breaking the 4th Wall and Playing it Cool

Understanding branding requires book-wise street-smart human understanding if you want to create culturally relevant inimitable brands that resonate in a world of growing intersectionality and connectivity. Prof Wilson’s talk will be a deep dive dose of edutainment: tackling pain points, key success factors, food for thought, and future trends – all with high energy positive vibes, and a drop of humor.

Prof. Jonathan A.J. Wilson PhD DLitt, Regent’s University London, Dragonfly Black 

Get Tomorrow Campuksen kansainväliset huippuosaajat

Paul Stringer
Managing Editor, Research and Insights, WARC

Paul Stringer joined WARC – the home of marketing effectiveness – to lead the research arm and report on the major trends impacting the marketing industry.

During his time at WARC, he has spoken on various stages, led panels and ran bespoke presentations to clients including Google, Burger King and Meta. Paul started his career in creative agencies more than a decade ago before returning to university to study for a MA and PhD in Media & Communications. He has worked as a consultant on marketing transformation projects for brands such as LVMH, Puma, NatWest, Heineken & Mars.  

Nettisivut

LinkedIn

 

Dr. Grace Kite
Founder of Magic Numbers and Magic Works 

Grace is a business economist who’s worked on hundreds of econometrics/MMM projects, learning about how to get growth in different categories, and coaching marketing people on how to put their numbers to good use and tell stories that enable change. 

In 2010 Grace founded Magic Numbers which does analytics and econometrics in a way that’s human and down to earth but always bang on and bang up to date.  

In 2023 she founded Magic Works, which offers practical no-nonsense, training on what works in marketing and how to convince stakeholders to do the right thing.  

Grace is a columnist at marketing week and WARC, and a regular speaker on marketing effectiveness. She has a PhD in Economics, 14 IPA Effectiveness award winners, including the Grand Prix in 2022, and was chair of technical judges in 2020 and 2022. 2023 Grace joined WARC x Cannes Lions with Les Binet and Tom Roach to unpack a major new presentation: The third age of effectiveness.

Nettisivut

LinkedIn

 

Prof. Jonathan A.J. Wilson PhD DLitt
Regent’s University London, Dragonfly Black 

Prof. Jonathan A.J. Wilson is an award-winning London-based practitioner and academic with two doctorates – specialising in what he calls the ABCDs of business and culture: Advertising, Branding, Communication, and Digital. 

After receiving an MBA and a Chemistry degree in the ‘90s he began his career in advertising, before later deciding to experiment with the idea of being a brain for hire.  

Prof Wilson has over 200 pieces of published work, given over 100 conference talks, travelled to 40 countries, and worked on branding everything - from countries to people. But this will be his first visit to Finland! 

His music and voice feature on the early Grand Theft Auto video games, he’s performed internationally on television and stages like Glastonbury music festival, and is a former England Schools rugby player, who now holds a 4th Dan in Iaido and 3rd Dan in Kendo Japanese martial arts. He also received a Top Voices award from LinkedIn for 4 consecutive years and appears in their US television and global online advertisements. 

Nettisivut 

X (Twitter)

Instagram

LinkedIn

 

Andreas Dahlqvist
CEO and Chief Creative Officer, NORD DDB

Andreas founded DDB Stockholm in the early 2000’s. After a tenure of seven years in New York as Creative Director for McCann and Grey, he returned to Stockholm in 2017.

He has been the global creative director for brands such as Max Factor, Gillette, Chevrolet, Klarna and Coke. Andreas is one of the most awarded creatives in the world. 

Nettisivut 

LinkedIn

 

Jens Welin
Senior Client Director and Global Media Strategist, NORD DDB

Jens has been working at NORD DDB since 2017. He leads clients such as McDonald’s, Swedish Armed Forces, Rusta, and Nordea.

Jens has 30 years’ experience of working with international B2B and B2C brands. He is a former media agency executive that has worked in Europe and in the US. Jens led Starcom Sweden to become globally recognized as the Media agency office of the year by Contagious.

Nettisivut 

LinkedIn

 

Sinua saattaisi kiinnostaa myös

  • Ei mulle kannata mainostaa, eihän?

    Jos et mainosta meille yli 55-vuotiaille, et ehkä ymmärrä kuka Suomessa oikeasti ostaa, Päivi Puotiniemi kirjoittaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    13.11.2025
    Lue lisää
  • Yhdessä kohti vaikuttavampaa markkinointia – Sanoma Agency Partner tiivistää Sanoman ja markkinointitoimistojen yhteistyötä

    Sanoma lanseeraa Sanoma Agency Partner -kumppanuuden, joka tarjoaa kaikenkokoisille toimistoille työkaluja, tietoa ja asiantuntijaosaamista – maksutta ja helposti.

    Tagit

    Näkemyksiä
    Julkaistu
    11.11.2025
    Lue lisää
  • Sanoman kesälehdissä tavoitat yhteensä lähes miljoona kesää suunnittelevaa kuluttajaa

    Kesälehdet ovat lukijoiden suosikkisisältöjä ja toimivat tärkeimpinä inspiraation ja tiedon lähteinä kesän suunnitelmiin. Mainokset kuuluvat oleellisena osana sisältöön ja tarjoavat vinkkejä loman suunnitteluun.

    Tagit

    Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    11.11.2025
    Lue lisää
  • Asiakaskokemus muodostuu pienistä asioista

    Asiakaskokemus rakentuu yhteisessä arjessa asiakkaiden kanssa. Tasaisin väliajoin kannattaa tarkistaa, mitä asiakasdata kertoo etenkin yrityksen kannattavimmista asiakkaista sekä muista erilaisista asiakasryhmistä.

    Tagit

    Asiakasymmärrys ja insight
    Julkaistu
    7.11.2025
    Lue lisää
    asiakaskokemus
  • Sisältömarkkinoinnin trendit 2026: viihteellinen sisältöstrategia ja AI-lieju mainittu!

    Sanoma Content Studion sisältöjohtaja Jenni Lieto paljastaa kolme tärkeintä nostoa sisältömarkkinoinnin tulevaisuudesta.

    Tagit

    Omakynä Sisältömarkkinointi Trendit 2026
    Julkaistu
    6.11.2025
    Lue lisää
  • Viaplay TV -kanavan mainosmyynti Sanoman kautta – mainostajille pääsy osaksi huippuluokan urheilusisältöjä

    Viaplay Group avaa 6. marraskuuta Suomeen uuden ilmaisen lineaarikanavan, Viaplay TV:n. Kyseessä on urheilukanava, joka tarjoaa katsojille valikoituja urheilun huippuhetkiä jalkapallosta moottoriurheiluun sekä talviurheilusta dartsiin.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Sanoma Total TV:n viikkotavoittavuus on kasvanut nuorten aikuisten parissa

    Ruudun katselu 25–44-vuotiaiden kohderyhmässä on lisääntynyt 25 % viime syksyyn verrattuna.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Effie-tuomaristo valittu – kaksi tuomaristoa valitsee vuoden tuloksellisimmat markkinointiteot

    Vuoden 2025 Effie Awards Finland -kilpailun tuomaristossa on yhteensä 38 asiantuntevaa tuomaria, päätuomarina toimii Annika Payn KONEelta. Kilpailun tuomarointi on kaksivaiheinen ja kummallakin kierroksella on oma tuomaristonsa. Kaksivaiheisella arvioinnilla varmistetaan kilpailun korkea laatu.

    Tagit

    Effie
    Julkaistu
    27.10.2025
    Lue lisää
  • 17 shorttia Sanoma Content Studion töille kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa

    Sanoma Content Studion sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan työt ovat ehdolla kovatasoisessa International Content Marketing Awards -kilpailussa.

    Tagit

    Natiivimainonta Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    23.10.2025
    Lue lisää
  • Tauno Tasalakkien aika on ohi – nyt markkinat kaipaavat rohkeutta

    Talousennusteet ovat jatkuvasti olleet ylimyönteisiä. Nyt paranemiseen on vihdoin syytä uskoa, kirjoittaa Omnicom Media Groupin Kari Tervonen.

    Tagit

    Näkemyksiä Vieraskynä
    Julkaistu
    22.10.2025
    Lue lisää
  • Sanoma tutki: Auton ostoon liittyy epävarmuutta

    Auton ostajat kaipaavat eniten tietoa hinnasta, käyttökustannuksista ja jälleenmyyntiarvosta, Sanoman tekemästä auton ostoprosessitutkimuksesta selviää.

    Tagit

    Tutkittua
    Julkaistu
    15.10.2025
    Lue lisää
  • Tuloksellista luovuutta ja kestävää brändin rakennusta

    Brändi on yrityksen tie asiakkaan sydämeen ja kannatteleva voima läpi muutosten. Siksi odotankin Effie-töiltä paitsi tuloksellisuutta ja luovuutta, myös aitoutta ja osoitusta kestävästä brändin rakentamisesta, kirjoittaa Effie Awards Finland 2025 -päätuomari Annika Payn.

    Tagit

    Effie Näkemyksiä Vieraskynä
    Julkaistu
    8.10.2025
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland