Aina tulee sanomista -podcastissa kolme uutta jaksoa
Myyntijohtaja Stinde Mäkinen haastattelee markkinoijia, joilla on paljon sanomista. Stinde paneutuu vieraittensa kanssa kiinnostaviin markkinointiaiheisiin ilmiöihin, tekoihin ja kampanjoihin.
Aina tulee sanomista -podcastista on julkaistu kolme uutta jaksoa.
Neljännessä jaksossa kuulet, miten miten loukkaantuminen futismatsissa vaikutti hasan & partnerin Jaakko Utterin uravalintaan, ja millaiset yritykset tulevat Jaakon mukaan voittamaan.
Viidennessä jaksossa Siili Solutionsin Antti Kiukas kertoo, mihin suomalaisen markkinoijan tulisi fokusoitua. Kuulet myös, miten irtokarkkipussi liittyy markkinointiin.
Kuudennessa jaksossa Dagmarin Katariina Uljas-Ahl kertoo mikä on aihealue, josta markkinoinnissa on toistaiseksi raapaistu vain pintaa.
Katso keskustelu videolta tai kuuntele podcast Suplasta.