Asiakkaille räätälöityjä kohdennuksia tutkimustiedon avulla
Tämän vuoden tutkimuksessa oli mukana 683 brändiä. Tutkimuksesta selviää muun muassa tutkittujen brändien tunnettuus, brändimielikuva ja kuluttajien kokemus rahalle saadusta vastineesta.
”Selvitimme tutkimuksessa myös, miten kuluttajien arvot selittävät brändien arvostusta. Tätä voi tarkastella eri sukupolvien arvojen tai mediankäytön segmenttien kautta”, kertoo Taloustutkimuksen myyntijohtaja Juha Painilainen.
"Taloustutkimuksen tutkimusdatan avulla päästään lähemmäs brändiä ja sen kulutustottumuksia. Tutkimusten pohjalta saadaan tietoa siitä, mistä brändistä kuluttaja on aidosti kiinnostunut. Kohdennusta hyödyntämällä yritys voi viestiä omille lojaaleille asiakkailleen tai kilpailijan brändiä suosiville eri tavalla", toteaa kehityspäälikkö Joonas Hovi Sanoman B2B Data Products -tiimistä.
Taloustutkimuksen tutkimusdata on mallinnettu Suomi kohderyhmiksi -palveluun, joka mahdollistaa mainonnan kohdentamisen tutkimusten perusteella muodostuneisiin kuluttajasegmentteihin. Kohderyhmät voidaan viedä Sanoman media-alustoille mainonnan kohderyhmiksi 250x250 metrin paikkaruudun tarkkuudella.
Sanoman medioissa on myös valmiita, Taloustutkimuksen tutkimusdatan perusteella luotuja yleisöjä, joita voidaan käyttää mainonnan kohdentamiseen.
Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi Sanomalla tai ota yhteyttä.
Katso miten Kuusamon Juusto hyödynsi Taloustutkimuksen dataa