Tavoita kohderyhmäsi laajasti ja monikanavaisesti Sanoman liikkuvalla kuvalla
Merkittävin uudistus vuodelle 2025 on, että Total TV -tuote muuttuu yhteismitalliseksi, eli videomainonnan kontaktit todennetaan uudella, alustariippumattomalla SpotOn-mittauksella. Muutos koskee valtakunnallisia Total TV ja Total TV joustava -tuotteita.
Total TV ja Total TV Joustava
Total TV ja Total TV joustava -tuotteissa ovat mukana lineaarikanavien (Nelonen, Jim, Liv ja Hero) lisäksi Ruudun laadukkaat viihdesisällöt sekä tarkasti mukaan valikoidut Ilta-Sanomien uutisvideosisällöt. Mainonta tavoittaa aiempaa laajemman yleisön, kun Total TV -kampanjassa mukana olevien viihde- ja uutissisältöjen kulutushetkiä tulee läpi mediapäivän, useilta eri päätelaitteilta.
Total TV -tuotteiden lisäksi myynnissä on tuotteita, jossa näkyvyys on perinteeseen tapaan vain lineaarikanavilla.
Tutustu TV- ja Total TV- tuotteistukseen
Ruutu Premium Impact
Ruudun keskittynyt katseluhetki tarjoaa mainostajalle mahdollisuuden viestin tehokkaaseen läpivientiin ja alustan kertoa tarinaa kuluttajalle.
Tutustu Ruutu Premium Impact -tuotteeseen
Ruutu Premium Reach
Ruutu Premium Reach on oikea valinta, kun tavoitteena on mahdollisimman korkea peitto. Laaja tavoittavuus mahdollistaa myös hyvät kohdennuskyvykkyydet. Tuote sopii erinomaisesti siis joko brändin rakentamiseen tai viestin räätälöintiin ja taktisempiin viesteihin.
Tutustu Ruutu Premium Reach -tuotteeseen
Uutismediavideo
Uutismediavideo on todistetusti toimiva vaihtoehto somemainonnalle. Uutismedioissa skrollaustahti on jopa 31 % somea hitaampi (Lähde: Give your digital advertising the attention it deserves, WARC November 2021), joka antaa videomainonnalle somea paremman mahdollisuuden tulla huomatuksi ja katsotuksi.
TV:n ja videon erikoisratkaisut
Ohjelmayhteistyö, brändiviihde, katkohaltuunotto… mahdollisuuksia on monia. TV:n ja videon erikoisratkaisuilla herätät huomioita, erottaudut ja vaikutat brändisi mielikuviin.
Tutustu TV:n ja videon erikoisratkaisuihin
Videomainonnan hinnat ja myyntiehdot
Sanoman liikkuvan kuvan tuotteistus 2025
Tervetuloa Sanoman kumppaniksi, koska liike liikuttaa niin katsojia kuin bisnestä.
Liikkuvan kuvan uusi aika