Viisi kansainvälistä shorttia sekä kotimainen finaalipaikka Sanoman sisältömarkkinointipalveluille ja UPM:lle
Kaksi Sanoman UPM:lle luomaa tuloksellista sisältömarkkinointiohjelmaa on napannut ehdokkuuksia kovatasoisissa kansainvälisissä ja kotimaisissa kilpailuissa.
UPM:n kansainvälisen B2B-yleisön huomion kaapannut sisältömarkkinointi kilpailee International Content Marketing Awardseissa kolmessa kategoriassa: Best Annual Always on Content strategy, Best Social Media B2B ja Best Use of Imagery.
”Sisältöohjelma poikkeaa vahvasti tavanomaisesta B2B-markkinoinnista. Rohkeus kannatti, sillä UPM on tällä markkinoinnilla onnistunut saavuttamaan vaikeasti tavoitettavien päättäjien huomion”, sanoo sisältöjohtaja Jenni Lieto Sanoman sisältömarkkinointipalveluista.
Lisäksi työ kilpailee viestinnän strategista roolia korostavan Finnish Comms Awards -kilpailun sarjassa Lanseeraus tai repäisy – B2B-viestintä.
UPM:n suomenkieliselle yleisölle luotu sisältömarkkinointiohjelma on noteerattu kansainvälisen International Content Marketing Awards -kilpailun finaalissa kahdessa sarjassa: Best Use of Data & Insight ja Best Annual Always on Content Strategy. Sanoman perusteellista kohderyhmäymmärrystä ja strategista suunnitteluotetta hyödyntävä ohjelma on tuottanut merkittäviä tuloksia sekä tavoittavuudessa että vaikuttavuudessa.
”Olemme ylpeitä asiakkaamme näkemyksellisyydestä ja rohkeudesta. Tällaisia tuloksia rakennetaan vain yhteistyössä, joka perustuu molemminpuoliseen luottamukseen, tiukkaan tavoiteasetantaan ja pitkäjänteiseen tekemiseen”, Lieto sanoo.
“Kisamenestystä ei saavuteta ilman mitattavia tuloksia. On ilo, että Sanoman sisältömarkkinointipalveluiden kanssa tekemämme työ on huomioitu kansainvälisissä ja kotimaisissa kilpailuissa”, sanoo UPM:n brand communications manager Nina Enroth.
Finnish Comms Awards palkitsee vuosittain viestintätöitä, joilla on vaikutusta liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseen. Yhteistyötä painottavan kilpailun finaali järjestetään Helsingissä 16.11.2023.
International Content Marketing Awards on kansainvälisesti parasta sisältömarkkinointia palkitseva kilpailu, jonka palkinnot jaetaan Lontoossa 23.11.2023.
Puhutteleva sisältömarkkinointi edistää liiketoimintasi tavoitteita ja rakentaa brändistä vahvan. Tarjoamme strategisia ja mitattavia sisältömarkkinoinnin palveluja, jotka räätälöidään yrityksesi tarpeisiin.
Tutustu sisältömarkkinoinnin palveluihimme
Katso myös: