Fazer Aito Baristan kampanjakasvona nähdään Eetu Selänne
Monet muistavat 90-luvun klassikkomainoksen, jossa jääkiekkoilija Teemu Selänne herättää baarissa hämmästystä tilaamalla lasin maitoa. Nyt käynnissä olevan Fazer Aito Barista -kaurajuoman mainoskampanjan tähtenä nähdään Teemun poika Eetu Selänne.
”Halusimme osoittaa kunnioitusta vanhaa mainosta kohtaan ja puhua samalla uudesta sukupolvesta, jolla on nykyisin valtavasti valinnanvaraa ja jokainen on vapaa valitsemaan. Rohkaisemme kaikkia luottamaan omaan makuunsa ja tekemään omat valintansa”, kertoo Fazer Aito -tuotteista vastaava markkinointipäällikkö Briza Kronhamn.
Fazer Aidon tavoitteena on inspiroida ihmisiä ottamaan kasvipohjainen ruoka osaksi ruokavaliotaan.
“Haluamme tehdä niin hyvänmakuisia tuotteita, että kasvipohjaiseen siirtyminen on helppoa eikä tunnu kompromissilta. Maku ja laatu ovat aina olleet Fazerin ykkösprioriteetteja. Eetu edustaa uutta sukupolvea. Hän on nuori urheilija ja hyvä esimerkki kaikille, jotka haluavat lisätä kasvipohjaisia tuotteita ruokavalioonsa.”
Kampanja liittyy Fazer Aito Kaurajuoma Barista ja Fazer Aito Kaurajuoman uudistuneisiin resepteihin.
”Reseptiä on kehitetty huolella, kuluttajien toiveita ja palautetta tarkasti kuunnellen. Uudistunut maku on saanut kuluttajilta erinomaista palautetta”, Kronhamn kertoo.
Kampanja näkyy kevään ja kesän aikana laajasti televisiossa, elokuvateattereissa, digitaalisissa kanavissa ja myymälöissä.
Tuloksista on vielä liian aikaista kertoa, mutta kampanja on saanut hyvää palautetta sekä yritysasiakkailta että kuluttajilta. Teemallisesti se liittyy Fazer Aidon Luota omaan makuusi -brändikampanjaan.
Onnea Fazer Aito, mediatoimisto Dagmar, luova toimisto Staart Oy ja tuotantoyhtiö Directors Guild!
Raadin kommentit
"Hieno kunnianosoitus 90-luvun klassikkomainokselle."
"Spotin nokkela idea puhuttelee eri tavoin eri sukupolvia."
"Jonnet eivät ehkä muista, mutta moni muu muistaa."