Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Tarjouspyyntö
    • Foppa - joustavat maksuratkaisut
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Kelluva ohjelmayhteistyö kustannustehokasta ja helppoa ostaa

Tunnettuus ja ostohalukkuus ovat kehittyneet hyvin Transmerin kampanjoissa.
7.3.2022
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Tagit

TV & video

Kelluva ohjelmayhteistyö sopii erityisesti yrityksille, joilla on useampia brändejä. Transmeri maahantuo ja markkinoi päivittäistuotteita ja kosmetiikkaa Suomessa, Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön valikoimissa on 90 brändiä, joista valtaosa on globaaleja kuluttajien tuntemia merkkituotteita. 

Kelluva ohjelmayhteistyö on todettu Transmerilla hyväksi vaihtoehdoksi esimerkiksi silloin, kun käytössä ei ole suomalaisille kuluttajille sopivaa mainosspottia. 

”Kelluva ohjelmayhteistyö on kustannustehokasta ja tarjoaa dataa, josta pystyy seuraamaan hyvin tunnettuuden kehittymistä. Tunnettuus ja ostohalukkuus ovat kehittyneet kampanjoissamme hyvin, joten kelluvan ohjelmayhteistyön parissa on hyvä jatkaa”, kertoo Brand Manager Pia Beasley Transmerilta.

”Olemme olleet kampanjoihin tyytyväisiä ja päässet niillä tavoitteisiin”, komppaa Brand Manager Pauliina Kivimäki.

”Kelluva ohjelmayhteistyö on myös näppärä keino saada nopeasti näkyvyyttä. Kun aikataulussa on kuuma paikka, toteutus saadaan rakennettua nopeasti”, Kivimäki sanoo. 

Beasley ja Kivimäki pitävät Sanoman etuna sitä, että tuotannon ja mediatilan saa hankittua saman katon alta.

”Iso asia on myös se, että samasta talosta saa useampaa erilaista mediaa”, Pia Beasley sanoo. ”Jos käytössä on pieni budjetti, Sanomalta tulee aina ehdotus, mitä sillä voisi tehdä. Löytyy luovuutta ja monia eri medioita, joita voi yhdistellä erilaisiin tarpeisiin”, Beasley kiittää. 

On iso asia, että samasta talosta saa useampaa erilaista mediaa. Jos käytössä on pieni budjetti, Sanomalta tulee aina ehdotus, mitä sillä voisi tehdä. Löytyy luovuutta ja monia eri medioita, joita voi yhdistellä erilaisiin tarpeisiin.

Pia Beasley
Brand Manager
Transmeri

Esimerkkejä Transmerin brändien ohjelmayhteistyötunnisteista: 

Kelluva ohjelmayhteistyö on

  • helppo ostaa avaimet käteen- ratkaisuna
  • sopii erityisen hyvin yrityksille, joissa useampia brändejä
  • kustannustehokasta
  • tehokas tunnettuuden kasvattaja, mielikuvien muokkaaja ja ostokäyttäytymiseen vaikuttaja

Kiinnostuitko? Yhteyshenkilösi Sanomalla auttaa sinua eteenpäin.

Katso myös:

Tv:n ja videon erikoisratkaisut

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Utö Akva -puuöljyn myynti tuplaantui monikanavaisella kampanjalla

    Julkaistu
    18.9.2023

    GVK Coating Technologyn kampanja koostui radion ohjelmayhteistyöstä, tv:stä ja digistä.

    Lue asiakastarina
  • Lempi Kodinhoito nousi monimediallisella kampanjalla alansa tunnetuimpien brändien joukkoon

    Julkaistu
    8.9.2023

    Erottuva tv-, radio-, digi- ja printtikampanja Sanoman medioissa kasvatti reippaasti verkkosivujen kävijämääriä.

    Lue asiakastarina
  • Dansukkerin tv-kampanja piristi fariinisokerin myyntiä

    Julkaistu
    21.6.2023

    Suomen Sokeri on toteuttanut vappukampanjan yhdessä Sanoman kanssa useana vuonna. Tänä vuonna simantekijöitä innostettiin tv- ja videomainonnan keinoin.

    Lue asiakastarina
  • Monimediallinen kuntamarkkinoinnin kampanja houkutteli uusia yrittäjiä Savonlinnaan

    Julkaistu
    20.6.2023

    Radiota, tv:tä ja digiä yhdistänyt kampanja toi merkittävän kävijäpiikin Itä-Savon uusyrityskeskuksen sivuille.

    Lue asiakastarina
  • Elämäsi diilit – Remax ottaa kaiken irti ohjelmayhteistyöstään Diilin kanssa

    Julkaistu
    29.5.2023

    Yrittäjähenkinen tekemisen meininki sopii hyvin Remaxille, joka on keskittänyt alkuvuoden markkinointitoimenpiteensä Diilin ympärille.

    Lue asiakastarina
  • Vain elämää -ohjelmayhteistyö on kasvattanut Pelastakaa Lasten saamien lahjoitusten määrää vuosi vuodelta

    Julkaistu
    8.5.2023

    Oma erikoisjakso on oiva tapa kertoa järjestön tekemästä työstä ja sen merkityksestä apua tarvitsevien lasten elämään.

    Lue asiakastarina
  • PostNordin Lähiboksi sai hyvää näkyvyyttä Susijengin pelissä

    Julkaistu
    5.5.2023

    Sponsorointiyhteistyö sujahti luontevaksi osaksi studiolähetystä.

    Lue asiakastarina
  • Radiota, digiä ja liikkuvaa kuvaa yhdistänyt Finnkinon joulukampanja onnistui yli odotusten

    Julkaistu
    21.4.2023

    Monikanavainen kampanja vahvisti positiivista mielikuvaa ja kasvatti käyntiaikomuksia Finnkinolla.

    Lue asiakastarina
  • Kainuun pelastuslaitos erottui videon keinoin

    Julkaistu
    30.3.2023

    Rekrytointivideo tavoitti Ruudun kautta alueellisesti juuri oikean kohderyhmän.

    Lue asiakastarina
  • BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla

    Julkaistu
    20.3.2023

    BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

    Lue asiakastarina
  • Kiinnostava tarina, teemaan sopivat tähdet ja aitous – eli brändiviihdettä parhaimmillaan

    Julkaistu
    20.2.2023

    Mutin Henri & Sirly Italiassa -brändiviihdeohjelma nousi marraskuun toiseksi katsotuimmaksi ruokaohjelmaksi Ruudussa. Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti.

    Lue asiakastarina
  • Sanoman ja Ifolorin yhteistyönä syntyy inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin

    Julkaistu
    20.1.2023

    Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.

    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400
    Arkisin klo 9-15

    0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min, sis. alv 24 %

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland