Helsingin Sanomien etusivu

Helsingin Sanomien etusivu

"Coca-Colan punainen pakkausuudistus on sellainen muutos, josta kertominen Hesarin etusivulla on jo viesti itsessään.

Kyseessä on suuri historiallinen muutos, jonka merkittävyyttä ja huomioarvoa näyttävä etusivu korostaa."


Tuuli Turunen, Head of Marketing, Coca-Cola Finland Oy

Etusivun uutiset ovat kautta aikojen liikuttaneet suuria yleisöjä, myös kaupalliset viestit. Helsingin Sanomien etusivulla luodaan ilmiöitä, aktivoidaan massoja ja saadaan aikaan toimintaa, niin verkossa kun reaalimaailmassakin.

Näin uskoi myös Coca-Colan markkinointi, kun käsillä oli suuri historiallinen muutos, jonka viestiminen vaati sen merkittävyyttä korostavan median. Pitkän linjan mainostajina he tiesivät, että mediaa ei valita mututuntumalta. Tästä syystä Hesari kuuluukin heidän mediavalikoimaansa aina kun halutaan vahvistaa ymmärrystä siitä, että nyt tehdään jotain suurta ja merkittävää.

Onko sinullakin jotain suurta ja merkittävää viestittävää ensi vuonna?

Suomen parhaalle mainospaikalle on luonnollisesti tunkua, joten varaathan vuoden 2019 etusivusi ennakkoon. Ennakkovaraustoiveesi voit esittää 9.11.18 mennessä omalle myyjällesi tai yrityspalvelu@sanoma.fi.

Case Coca-cola

Helsingin Sanomien monikanavainen etusivu - Case Coca-Cola

Helsingin Sanomien monikanavainen etusivu – case Coca-Cola

Coca-Colan pakkausuudistuksen viestimiseen käytettiin Helsingin Sanomien monikanavaista etusivua. Mainos julkaistiin 16.9.2018 Hesarin printtilehdessä sekä digitaalisissa kanavissa – desktopissa, mobiilissa ja tabletissa.

Mainoksen teho myös tutkittiin ja se toimi erinomaisesti sekä huomio- että lukuarvoltaan.

Huomioarvo: 82 % | Lukuarvo: 90 %