HS-Etusivu-Aleksi-13-hero.jpg

Hesarin avulla merkittävää myynnin kasvua Aleksi 13 tavaratalolle

"Helsingin Sanomien etusivua parempaa ilmoittelupaikkaa ostovoimaisten pääkaupunkiseutulaisten tavoittamiseksi ei ole. Saavutimme ilmoituspäivänä merkittävän kasvun myyntiin ja kävijämääriin. Vaikutus ei jäänyt vain yhteen päivään, joten olemme erittäin tyytyväisiä panos-tuotos-suhteeseen."

Tarja Malinen, head of marketing, Luhta

Kun Luhta halusi tavoittaa laajasti pääkaupunkiseudulla asuvia tunnetun ja historiallisesti merkittävän kauppapaikan loppuunmyyntiviestillä, valinta oli Hesarin monikanavainen etusivu. Keskustan Aleksi 13 -tavaratalo nostettiin arvoiselleen paikalle.

HS-etusivu toi vipinää Aleksi 13 tavaratalon loppuunmyyntiin

Hesarin etusivu on tutkitusti tehokas

HS etusivun monimediallisuus lisää tutkitusti kampanjasi vaikuttavuutta. Lukijan nähdessä mainontaa sekä painetussa lehdessä että HS.fi:ssä, kasvoi mainonnan teho verrattuna niihin, jotka olivat nähneet mainoksen vain toisessa mediassa.

HS-etusivu-graafi.png

Lähde: Sanoma tutkimustietopankki/Crossmedia 2018-2019 

Markkinoija, onko sinullakin jotain suurta ja merkittävää viestittävää ensi vuonna?

Kun haluat saada aikaan tuloksia, valitse Hesarin monikanavainen etu­sivu. Sitä ostetaan, mistä puhutaan. Suomen parhaalle mainospaikalle on luonnollisesti tunkua, joten varaathan vuoden 2021 etusivusi 6.11. mennessä.

Toimi näin: lähetä ennakkovaraustoiveesi sähköpostitse yhteyshenkilöllesi tai osoitteeseen mediapalvelu@sanoma.com. Ennakkovarauksia käsitellään toiveina, kunnes ne vahvistetaan marraskuun loppuun mennessä.

Huawei mainosti Watch GT2 -älykelloja marraskuussa Hesarissa ja jatkoi kampanjaa joulukuussa TV mainonnalla Nelosella.

Huawei

Kampanjan tulokset ylittivät odotukset: Huawein harkinta kohosi monta prosenttiyksikköä ja markkinaosuus kasvoi reilusti.

"Hesarin etusivulla on ihan kulttiasema. Se luo tunnettuutta, saa hyvän huomioarvon ja ihmiset antavat siitä proaktiivisesti palautetta.”

Elina Takala, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Huawei 

HS-etusivu-Moi-Hero

Hesarin monikanavainen etusivu auttoi Moi Mobiilia saamaan aikaan merkittäviä tuloksia.

”Vähän lahkeissa tutisi, kun muutimme kolmen vuoden jälkeen mainonnan viestin kuuden euroon simmistä rajattomaan turboon. Mutta loppujen lopuksi kaikki meni hyvin. Saimme nostettua ARPUa merkittäväksi sekä teimme kaikkien aikojen parhaan myynnin kesällä ja Q3:lla.  

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä siihen, miten Hesarin monikanavainen etusivu tukee tunnettuuden kasvua ja jopa suoraan mitattavaa myyntiä, kun mainos ohjaa kuluttajaa aktiivisesti verkkoon.”

Ulla Koivula, markkinointi- ja myyntijohtaja, Moi Mobiili

Case Coca-cola

Helsingin Sanomien monikanavainen etusivu - Case Coca-Cola

Helsingin Sanomien monikanavainen etusivu – case Coca-Cola

Coca-Colan pakkausuudistuksen viestimiseen käytettiin Helsingin Sanomien monikanavaista etusivua. Mainos julkaistiin 16.9.2018 Hesarin printtilehdessä sekä digitaalisissa kanavissa – desktopissa, mobiilissa ja tabletissa.

Mainoksen teho myös tutkittiin ja se toimi erinomaisesti sekä huomio- että lukuarvoltaan.

Huomioarvo: 82 % | Lukuarvo: 90 %

 

"Coca-Colan punainen pakkausuudistus on sellainen muutos, josta kertominen Hesarin etusivulla on jo viesti itsessään.

Kyseessä on suuri historiallinen muutos, jonka merkittävyyttä ja huomioarvoa näyttävä etusivu korostaa."


Tuuli Turunen, Head of Marketing, Coca-Cola Finland Oy

Helsingin Sanomien etusivu

HS Etusivu Finlayson

"Kun tätä tuotetta suunniteltiin, saimme vahvan inspiraation Torinon käärinliinoista. Mistä ja miten on tehty käärinliina, joka on kestänyt yli 2000 vuotta? Tuotekehittelyssä tuotteelle vakiintui työnimi Jesus-lakana.

Kun oli aika lanseerata tuote, niin monien nimivaiheiden kautta teimme päätöksen siitä, että työnimi olisi hieno nimi tuotteelle ja se tulisi myös olemaan mainonnan visuaalisen linjan lähtökohta. Harvoin olen nähnyt yhtä paljon pelokkaita ja varoittelevia ihmisiä ympärilläni. 

Onneksi oli kuitenkin edes yhden käden verran kannustajia, sillä tuote on ollut lanseerauksesta lähtien kymmenen parhaiten myyvän tuotteemme joukossa.

Aina kun meillä on jotain tärkeää kerrottavaa, haluamme sille arvoisensa paikan. Meille HS:n etusivu täyttää erinomaisesti tämän tarpeen. HS:n etusivua on vaikea ohittaa.”


Jukka Kurttila, Finlayson