

Hesarin monikanavaisen etusivun avulla huimiin tuloksiin – Lumoral 14-kertaisti myyntinsä
7.2.2023
Etusivun mainoksella saatiin herätettyä juuri oikeanlaista kiinnostusta oikeassa kohderyhmässä.
Case
Uutismedia

Joonas Imeläinen on nimitetty vastaamaan tv:n ja videon mainosratkaisujen kaupallistamisesta
7.2.2023
Joonas Imeläinen on nimitetty Head of TV & Video -rooliin vastaamaan tv:n ja videon mainosratkaisujen kaupallistamisesta Sanomalla.
TV & video

Sanoman radiot hallitsivat viime vuotta
6.2.2023
Kansallisen radiotutkimuksen (KRT) tulosten mukaan radiota lähetysaikaan kuunneltiin vuonna 2022 kokonaisuudessaan hieman vähemmän kuin edellisvuonna, mutta Sanoman radioiden parissa vietetty aika kasvoi.
Audio & radio
Tutkittua

Tavoittavin kaupallinen liikkuvan kuva talo – hyödynnä tv:n ja videon voima
3.2.2023
Ruutu ja Sanoman videoverkosto tarjoavat liikkuvan kuvan kampanjoillesi lisää tavoittavuutta ja vaikuttavaa näkyvyyttä.
Tutkittua
TV & video

Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä
27.1.2023
Kuntamarkkinointi, kuten markkinointi yleensäkin, on pitkäjänteistä tekemistä ja parhaat tulokset syntyvät silloin, kun yhteistyökumppanit oppivat toinen toisiltaan yhteisten projektien myötä, kirjoittaa Sini Hartikka. Miten tällaista yhteistä oppimista voi rakentaa?
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä

Case Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten
26.1.2023
Tarinankerronnalla ylitettiin tavoite ennätysajassa. Tuplakielellä julkaistulla natiiviartikkelilla tehtiin myös historiaa mediaympäristössä.
Alueellinen mainonta
Case
Natiivimainonta

Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua
25.1.2023
Keskusteluohjelma ja sen ympärille rakennettu sisältömarkkinointikokonaisuus rakensi Danske Bankista mielikuvaa taloudellisen mielenrauhan kumppanina.
Case
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi

Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön
25.1.2023
Tv-sisältöjen katselutavat monipuolistuvat ja suoratoistopalvelujen katselu kasvaa. Uusi Total TV -mainonnan mittaus antaa mainonnan ostajille ja myyjille kokonaisnäkymän tv- ja suoratoistomainonnan kampanjan tuloksiin. Yhteismitallisuus, läpinäkyvyys ja luotettavuus mahdollistavat mittauksen käytön myös mainonnan valuuttana.
TV & video

Natiivikampanjalla vaikuttavuutta Biolanin vastuullisuusviestintään
23.1.2023
Natiiviartikkelit HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä levittivät tehokkaasti tietoa ekologisesta multavalinnasta.
Case
Natiivimainonta
Vastuullisuus

Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä
20.1.2023
Ifolor käynnisti sisältömarkkinointiyhteistyön Sanoman kanssa viime keväänä. Liikkuvan kuvan mahdollisuuksia halutaan hyödyntää tekemisen kautta, tuloksia tutkien.
Case
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi

Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa
19.1.2023
Mitä aivoissamme tapahtuu, kun koemme erilaisia tunteita? Aivotutkija Katri Saarikivi kertoo Business Manager Jari Raskin haastattelussa tunteiden vaikutuksesta muistiin ja päätöksentekoon.
Näkemyksiä markkinoinnista

Radion tekijät: Janni Hussi
17.1.2023
Sanoman radiot hallitsevat aamumarkkinaa. Yksi aamujen tukipilareista on hauskempien aamujen puolesta operoiva Aamulypsy. Vuoden vaihduttua Lypsyssä alkoi uusi aika, ja onkin syytä tutustua paremmin yhteen tiimin persoonaan.
Audio & radio