Ajankohtaista-hero.jpg

Kirjoituksia markkinoinnista

Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Näytä aiheen mukaan
Päivi Nieminen artikkelikuva

Valitsin ohjelman, en kanavaa – Opit Aamulypsyltä

Brändillä voi olla paikka leirinuotiolla, mutta se on ansaittava, kirjoittaa Netraudan Päivi Nieminen.
Audio & radio
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Valitsin ohjelman, en kanavaa – Opit Aamulypsyltä
KMT artikkelikuva.jpg

Kuusi Sanoman aikakauslehteä kasvatti painetun lehden lukijamääräänsä

Ilta-Sanomat on Suomen suurin uutismedia, ja se tavoittaa jo yli kolme miljoonaa lukijaa viikossa. HS ja useat aikakauslehdet kasvattivat painetun lehtensä lukijamäärää. Tiedot selviävät tuoreista KMT 2021 -luvuista.
Aikakausmedia
Tutkittua
Uutismedia
Kuusi Sanoman aikakauslehteä kasvatti painetun lehden lukijamääräänsä
IS on luetuin artikkelikuva

Ilta-Sanomat on Suomen suurin uutismedia

Kansallisen mediatutkimusten tuoreiden tulosten mukaan Ilta-Sanomat on päivä- ja viikkotavoittavuudeltaan on Suomen suurin uutismedia.
Tutkittua
Uutismedia
Ilta-Sanomat on Suomen suurin uutismedia
Katja Gunnelius artikkelikuva

Tulevaisuudessa vain asiakaskeskeiset menestyvät – alle 10 % suomalaisista yrityksistä tietää miten se tehdään

Asiakaskeskeisyyden todellinen hyödyntäminen yrityksen kilpailuetuna vaatii kauniiden kirjausten ja prosessien suunnittelun lisäksi merkittäviä resursseja niin osaajien kuin budjetin osalta, selviää Frankly Partnersin Asiakaskeskeisyyden tila -tutkimuksesta.
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Tulevaisuudessa vain asiakaskeskeiset menestyvät – alle 10 % suomalaisista yrityksistä tietää miten se tehdään
Kuukauden kamppis Pohjola Vakuutus artikkelikuva

Syyskuun Kuukauden kamppis on Pohjola Vakuutuksen #tätäenjätätekemättä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Pohjola Vakuutuksen kampanja viestittää, että unelmista voi tehdä totta.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Syyskuun Kuukauden kamppis on Pohjola Vakuutuksen #tätäenjätätekemättä
Janne Nurmisto artikkelikuva

”Meillä kampanjat ovat aina viraaleja”

Mainostajat luottavat kotimaiseen mediaan tällä hetkellä erityisen paljon. Sanoman Head of Digital and Data Sales Janne Nurmisto kertoo Sanoman digin vahvuuksista.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
”Meillä kampanjat ovat aina viraaleja”
Effie Miska Rajasuo

Pahoinvointivuoden Effie

Luomisen tuska ja ahdistus luovuuden katalyyttinä ovat myyttejä, joiden tehtävänä on ylevöittää ja mystifioida luova prosessi. No nyt on ollut sitten henkisesti raskasta, markkinointialallakin. Eikä se ole mielestäni ole tehnyt luovasta prosessista ylevämpää ja parempaa, vain inhimillisempää, kirjoittaa Miska Rajasuo.
Effie
Vieraskynä
Pahoinvointivuoden Effie
Mika Hyötyläinen artikkelikuva

Kuka masokisti haluaa epäonnistua?

Itse ainakin haluaisin ennemmin kokeilla ja oppia, pohtii Mika Hyötyläinen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Kuka masokisti haluaa epäonnistua?