Ajankohtaista-hero.jpg

Kirjoituksia markkinoinnista

Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Näytä aiheen mukaan
Ajankohtaista.jpg

Ajankohtaista

Poikkeusaikataulut ja muuta ajankohtaista
Ajankohtaista
Vastuullisuussegmentit artikkelikuva

Yrityksiltä kaivataan tukea ja apua siihen, miten toimia vastuullisemmin

70 % kuluttajista pitää vastuullisuutta tärkeänä omissa arjen päätöksissään ja valinnoissaan. Motiivit ja tavat, joilla vastuullisuus näkyy eri kohderyhmien arjessa, vaihtelevat kuitenkin paljon.
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Yrityksiltä kaivataan tukea ja apua siihen, miten toimia vastuullisemmin
Finanssi artikkelikuva

Näköalapaikalla-webinaari keskittyi finanssialan markkinointiin

Miten finanssialan markkinoija pystyy tunnistamaan aktiivisen markkinan kohderyhmät ja valintahetket ajoissa ja hyödyntämään niitä markkinaosuuden kasvattamisessa? Entä miten tukea näihin hetkiin liittyvää markkinointia brändimarkkinoinnilla?
Näkemyksiä markkinoinnista
Näköalapaikalla-webinaari keskittyi finanssialan markkinointiin
Minna Leno artikkelikuva

Nyt ei kerkee, kun…

Kun toimit vastuullisesti, niin kerro se asiakkaillesi, Kaleidoscope Helsingin Minna Leno kehottaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Nyt ei kerkee, kun…
Karjala artikkelikuva

Ketterästi ideasta toteutukseen

Hartwallin Karjala onnitteli heti finaalipelin jälkeisen aamun Hesarissa MM-hopeaa saanutta Leijonien joukkuetta.
Case
Uutismedia
Ketterästi ideasta toteutukseen
kimmo lehto some.jpg

Yltiöporilainen kaupunkilehti tarjoaa sisältöä, jota ei saa muualta

Ihmisten ajasta kilpailee tolkuton määrä erilaisia sisältöjä, mutta paikallisuus on harvinaisen hyvä keino erottua informaatiotulvasta. Varsinkin kun siihen liitetään laadukas ja vastuullinen journalismi, joka takaa sisältöjen luotettavuuden, Kimmo Lehto kirjoittaa.
Alueellinen mainonta
Omakynä
Uutismedia
Yltiöporilainen kaupunkilehti tarjoaa sisältöä, jota ei saa muualta
Kk-kamppis_toukokuu_Marimekko_artikkeli.jpg

Toukokuun Kuukauden kamppis on Marimekko 70 vuotta -juhlakampanja

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Marimekon ikoniset kuviot herättivät huomiota HS etusivun, sisäsivujen ja takakannen innovatiivisessa toteutuksessa.
Kuukauden kamppis
Uutismedia
Toukokuun Kuukauden kamppis on Marimekko 70 vuotta -juhlakampanja
TV kevät 2021 kokeilunhaluiset kuluttajat artikkelikuva

Haluatko tavoittaa kokeilunhaluiset kuluttajat?

Sanoma TV:n monipuolinen kattaus tuttuja suosikkeja ja kiinnostavia uutuuksia houkutteli kevään aikana TV:n ääreen miljoonayleisöjä. Erityisesti kokeilunhaluiset kuluttajat viihtyvät Sanoma TV:n tarjonnan parissa.
Tutkittua
TV & video
Haluatko tavoittaa kokeilunhaluiset kuluttajat?
Nooa pankki artikkelikuva

”Mitä rohkeampi, sitä parempi”

Nooa Säästöpankin sisäisen ideakilpailun voittajatyö nähtiin Hesarin etusivulla.
Case
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
”Mitä rohkeampi, sitä parempi”
Marika Siniaalto artikkelikuva

Katse koronan jälkeiseen aikaan – tuunaa brändisi kisakuntoon näillä vinkeillä

Markkinointiviestintä on pitkäjänteistä tekemistä. Se on maratonmatka, eikä pikavoittoja ole luvassa kenellekään. Siksi juuri nyt on välttämätöntä suunnata ajatukset kohti koronan jälkeisiä palkintoja, jotta ei jää lähtöviivalle tarpomaan muiden kiihdyttäessä täyteen vauhtiin, kirjoittaa Grapevinen Marika Siniaalto.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Katse koronan jälkeiseen aikaan – tuunaa brändisi kisakuntoon näillä vinkeillä