Ajankohtaista-hero.jpg

Kirjoituksia markkinoinnista

Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Näytä aiheen mukaan
ajankohtaiset palveluviestit

Ajankohtaista

Poikkeusaikataulut | Muuta ajankohtaista
Ajankohtaista
Katariina Uljas-Ahl artikkelikuva

Markkinointi on muutosmatka

Jo ennen yhtäkään pakottavaa Suurta Kriisiä markkinointi on ollut jatkuvassa muutostilassa. Seuraava Iso Pakko on vastata kiihtyneeseen kuluttajakäyttäytymisen muutokseen ja ylläpitää digiloikan vauhtia, Dagmarin Katariina Uljas-Ahl kirjoittaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Markkinointi on muutosmatka
Modernit naiset artikkelikuva

Mistä modernit naiset oikeasti puhuvat?

Naiset tekevät valtaosan talouksien ostopäätöksistä. Tiina Kosonen ja Satu Kaitaranta vinkkaavat, miten markkinoija voi ottaa naiset paremmin huomioon. Lataa myös selvitys moderneista naisista kuluttajina ja mediankäyttäjinä.
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Mistä modernit naiset oikeasti puhuvat?
TV-vuosi artikkelikuva

Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista

Sanoman monipuolinen ja viihteellinen tarjonta tavoittaa katsojat sekä ohjelmien lähetysaikaan televisiosta että Ruutu-palvelusta. Sanoman Total TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus vuonna 2020 oli noin 4 miljoonaa silmäparia. Kokonaisuuteen kuuluu Nelonen, JIM, Liv, Hero, Fox, National Geographic ja Ruutu.
TV & video
Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista
Kk-kamppis-Lidl-jakokuva.jpg

Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Lidlin joulukampanja toi tutut satuhahmot seikkailemaan yllättävän käänteen saaviin tarinoihin.
Uutismedia
TV & video
Audio & radio
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Kuukauden kamppis
Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja
Markkinointipalvelut artikkelikuva

Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla

Sanoma hakee kasvua markkinoinnin palvelutarjonnan kokonaisuudesta, jonka avulla asiakkaat voivat parantaa markkinointi-investointiensa tuottoa ja kasvattaa liiketoimintaansa.
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi
Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla
Tytti Kontula artikkelikuva

Sisältömarkkinointi alkaa onnistuneilta treffeiltä

Sisältömarkkinoinnin tekeminen on kuin pitkä ihmissuhde. Lue Tytti Kontulan vinkit siihen, miten vaalit suhdettanne.
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
Sisältömarkkinointi alkaa onnistuneilta treffeiltä
Sisältömarkkinointi artikkelikuva

Mitä (hyvä) sisältömarkkinointi on?

Yksi vastaus on, että sisältömarkkinointi on keino houkutella kohderyhmää nettisivuille tutustumaan yrityksen tuotteisiin tai palveluihin ja tapa luoda niille arvoa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
Mitä (hyvä) sisältömarkkinointi on?
HS Viso kolumnistit artikkelikuva

HS Vision kolumnisteiksi kovia talousnimiä – Mårten Mickos, Ilkka Paananen ja seitsemän muuta kirjoittavat, mikä taloudessa on uutta, hyödyllistä ja innostavaa

Helsingin Sanomat laajentaa alkuvuodesta taloussisältöjään merkittävästi, ja osana uudistusta lehdessä aloittaa joukko uusia kolumnisteja talouden ytimestä.
Uutismedia
HS Vision kolumnisteiksi kovia talousnimiä – Mårten Mickos, Ilkka Paananen ja seitsemän muuta kirjoittavat, mikä taloudessa on uutta, hyödyllistä ja innostavaa
Sanna Suokko Yhteishyvä artikkelikuva

Case Yhteishyvä – Intohimoista sisällöntuotantoa arvopohjaiselle medialle

Suomen tavoittavimman aikakausmedian Yhteishyvän tekemiseen tarvitaan kunnianhimoa, kaupan toimintaympäristön tuntemusta ja saumatonta yhteispeliä. Tämä kaikki toteutuu SOK Median ja sisältökumppani Sanoman yhteistyössä.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
Case
Case Yhteishyvä – Intohimoista sisällöntuotantoa arvopohjaiselle medialle
Alalla-Katariina-Häkkä-somejako.jpg

Alalla: mediasuunnittelija Katariina Häkkä

Uudessa Alalla-juttusarjassa pääsee ensimmäisenä ääneen Katariina Häkkä, jolla on jo kymmenien vuosien kokemus mediasuunnittelusta ja täysi bingo mediatoimistokentältä, sillä hän on ehtinyt työskennellä jokaisessa Suomessa toimivassa toimistossa.
Uutismedia
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Alalla: mediasuunnittelija Katariina Häkkä