
Kirjoituksia markkinoinnista
Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Sanoman radiolla loistava startti vuoteen 2022
23.5.2022
Sanoman radiokanavat tavoittavat viikoittain yli puolet Suomen 25–54-vuotiaista ja saavat myös noin puolet kaikista kohderyhmän kaupallisen radion kuunteluun käytetyistä minuuteista.
Audio & radio
Tutkittua

Taas tulee sanomista podcastin ja videon muodossa
20.5.2022
Uusissa jaksoissa myyntijohtaja Stinde Mäkisen vieraina ovat Nordean Laura Hartikainen, Fennian Hanna Länsivuori ja Odan Sami Törmä.
Näkemyksiä markkinoinnista

Ei mutua vaan dataa
20.5.2022
Sanoman brand tracking -tutkimukset tarjoavat Valopilkulle vastauksia siihen, mikä on aidosti toimivaa.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
TV & video
Uutismedia

Ravintolaruokailussa korostuu kaksi trendiä: elämyksien kaipuu ja helppous
17.5.2022
Kuluttajien tarpeet ovat polarisoituneet. Toisaalta arvostetaan nopeaa ja helppoa noutoruokaa, toisaalta ruuasta halutaan nautiskella hitaasti ja ruokailusta haetaan elämyksiä.
Tutkittua
Vastuullisuus

Vastuullisuudessa teot ratkaisevat – eivät tavoitteet
16.5.2022
Organisaatiot viestivät vahvasti erilaisista vastuullisuustavoitteistaan. Tavoitteet ovat tärkeitä, mutta ennen kaikkea tarvitsemme tekoja, jotka johtavat tavoitteisiin. Brändin rakentamisen ja viestinnän näkökulmasta pelkillä tavoitteilla on enää vaikea erottua. Ja erottautumistahan me haluamme, kirjoittaa SEKin Tiina Hosiokoski.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Vieraskynä

Miten mainostajien kannattaa reagoida muuttuneisiin katselutapoihin?
13.5.2022
Sanoman Insight-tiimin Tina Åström antaa vinkkejä tv- ja videomainonnan tehokkaaseen hyödyntämiseen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
TV & video

Ketä tavoitteletkaan, me tavoitamme hänet
13.5.2022
Natiivimainonta on vakiinnuttanut paikkansa vaikuttavana ja tehokkaana mainonnan ja markkinointiviestinnän muotona, kirjoittaa Susanne Ropponen.
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Omakynä

Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin
11.5.2022
Johanna Widomski kertoi Kasvua verkkokaupasta -webinaarissa, miten Fazer vastaa digitaalisen kaupankäynnin kasvuun ja etsii tietään suoraan kuluttajasuhteeseen.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista

Huhtikuun Kuukauden kamppis on HSL:n Mitta täynnä
10.5.2022
Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. HSL:n kampanja tarttui oivaltavasti ajankohtaiseen aiheeseen, polttoaineen hinnan nousuun.
Audio & radio
Digiratkaisut
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista

Markkinointi viedään suomalaiseen kulmahuoneeseen Excelillä
10.5.2022
Tulemmeko näkemään enemmän liiketoimintojen skaalauksia ja suomalaisia brändejä globaaleilla markkinoilla? Varmasti. Mutta olisiko enemmän tehtävissä? Aivan varmasti, kirjoittaa Foppan Antti Kaihlanen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä

Viime syksynä uudistuneen ET:n ytimessä on ikäpositiivisuus
10.5.2022
ET-lehden koetaan rikkovan myönteisellä tavalla ennakkoluuloja ikääntymisestä ja ikääntyneistä ihmisistä.
Aikakausmedia
Tutkittua
Vastuullisuus

Miten Oda lanseerasi haastajabrändin automarkettien luvattuun maahan?
9.5.2022
Janna Timonen kertoi Kasvua verkkokaupasta -webinaarissa, miten Oda valmistautui uuden markkinan valloitukseen.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista