Ajankohtaista-hero.jpg

Kirjoituksia markkinoinnista

Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Näytä aiheen mukaan
Jaakko Lintunen artikkelikuva

Markkinointi – hokemia vai hajusuolaa?

Markkinointiväki voisi ottaa roolin strategiatyön oraakkelina, kirjoittaa Jaakko Lintunen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Markkinointi – hokemia vai hajusuolaa?
Podcast jakokuva2.png

Aina tulee sanomista nyt myös podcastin ja videon muodossa

Myyntijohtaja Stinde Mäkinen haastattelee markkinoijia, joilla on paljon sanomista. Stinde paneutuu vieraittensa kanssa kiinnostaviin markkinointiaiheisiin ilmiöihin, tekoihin ja kampanjoihin.
Näkemyksiä markkinoinnista
Aina tulee sanomista nyt myös podcastin ja videon muodossa
Jaakko Utter artikkelikuva

Jonnet muistavat ja se on boomereille ok

Kannattaa yrittää rakentaa siltaa eri sukupolvien välille. Siihen on hyvä syy, erilaisia näkemyksiä tarvitaan, kirjoittaa hasan & partnersin Jaakko Utter.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Jonnet muistavat ja se on boomereille ok
Radiot artikkelikuva

Sanoman radio vahvistaa sisältötekemistään

Sanoman radiokanavien kehitys oli nousujohteista viime vuoden ajan. Nyt kanavat rakentavat uusia kiinnostavia sisältöjä vuodelle 2022.
Audio & radio
Sanoman radio vahvistaa sisältötekemistään
Mika Hyötyläinen artikkelikuva

Toiminta voittaa aina

Mitä tahansa haluatkin muuttaa elämässäsi tai työssäsi, ole valmis tarttumaan lapioon, kirjoittaa Nesteen Mika Hyötyläinen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Toiminta voittaa aina
Lidl Kuukauden kamppis

Lidl pokkasi klassikkosaduilla Kuukauden kamppiksen voiton toista kertaa

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Lidlin joulukampanjan koskettava Puuseppä ja nukke -filmi herättää miettimään yksinäisyyden teemaa.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Lidl pokkasi klassikkosaduilla Kuukauden kamppiksen voiton toista kertaa