Ajankohtaista-hero.jpg

Kirjoituksia markkinoinnista

Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Näytä aiheen mukaan
Ruokajuttu-taco-somejako.jpg

Mikä ruokamaailmassa puhuttaa?

Mitä ovat ruokatrendit juuri nyt, ja miten ruuasta kiinnostuneiden segmenttejä kannattaisi puhutella?
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Mikä ruokamaailmassa puhuttaa?
Paula Seppälä artikkelikuva

Luota vaikuttavuuden ja brändinrakennuksen voimaan

Mainontaan suhtaudutaan aikakauslehdissä myönteisesti, joten aitiopaikkoja pidempiaikaiseen mieli- ja muistikuvien jättämiseen on tarjolla, kirjoittaa ToinenPHD:n Paula Seppälä.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Luota vaikuttavuuden ja brändinrakennuksen voimaan
Jaakko Kuivalainen artikkelikuva

Omalla datalla tehoa display- ja videomainontaan

Evästemuutoksen jälkeenkin toimivia kohdennusratkaisuja on saatavilla jo nyt, kirjoittaa Sanoman B2B:n digijohtaja Jaakko Kuivalainen.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Omalla datalla tehoa display- ja videomainontaan
Elina Bono Effie artikkelikuva

Markkinoinnin tehtävä on kysynnän luominen

Effiessä todennetaan markkinoinnin kyky osoittaa paikkansa liiketoimintastrategian toteuttajana, Elina Bono kirjoittaa.
Effie
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Markkinoinnin tehtävä on kysynnän luominen
HS paikalliset.jpg

Helsingin Sanomien pääkaupunkiseudun paikallisuutisointi on jatkossa entistä digitaalisempaa – painettu versio HS Helsinki, Espoo ja Vantaa -lehdistä päättyy vuodenvaihteessa

Paikalliset puheenaiheet löytyvät jatkossa hs.fi-sivuston lisäksi painetun kantalehden uutiskattauksesta. Alueellisten mainostajien tarpeisiin uudistetaan nykytuotteistusta ja lanseerataan uusi monikanavainen tuotteistus.
Uutismedia
Helsingin Sanomien pääkaupunkiseudun paikallisuutisointi on jatkossa entistä digitaalisempaa – painettu versio HS Helsinki, Espoo ja Vantaa -lehdistä päättyy vuodenvaihteessa
GT 2021 keskustelijat artikkelikuva

Miten kaupankäynnin syke pidetään yllä? Mikä merkitys on palvelun paikallisuudella ja henkilökohtaisuudella?

Muun muassa näitä kysymyksiä pohditaan Get Tomorrow -tapahtumassa, jonka tämän vuoden teemaksi on valittu kaupankäynti. Kansainvälisten puhujien lisäksi teemasta on mukana keskustelemassa joukko kotimaisia kovan luokan ammattilaisia.
Näkemyksiä markkinoinnista
Miten kaupankäynnin syke pidetään yllä? Mikä merkitys on palvelun paikallisuudella ja henkilökohtaisuudella?
SanomaB2B Suomen yrittäjät artikkelikuva

Suomen Yrittäjät ja Sanoma yhteistyöhön

Suomen jäsenmäärältään suurin elinkeinoelämän järjestö Suomen Yrittäjät ja Suomen suurin mediatalo Sanoma ovat solmineet laajan yhteistyösopimuksen tavoitteenaan tuoda esille pk-yrittäjyyden merkitystä maallemme.
Näkemyksiä markkinoinnista
Suomen Yrittäjät ja Sanoma yhteistyöhön
Kuukauden kamppis Dove artikkelikuva

Elokuun Kuukauden kamppis on Doven Käänteinen selfie

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Doven kampanja nostaa esiin nuorten kokemat ulkonäköpaineet.
Kuukauden kamppis
TV & video
Elokuun Kuukauden kamppis on Doven Käänteinen selfie
Effie Suvi Lähde artikkelikuva

Luovuudella voimme aidosti vaikuttaa

Mitä jos emme tyytyisikään vain tuloksellisuuteen, vaan pohtisimme, minkä vaikutuksen olemme saaneet aikaiseksi?, kirjoittaa Effie Finlandin päätuomari Suvi Lähde.
Effie
Vieraskynä
Luovuudella voimme aidosti vaikuttaa