
Kirjoituksia markkinoinnista
Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Näyttävä natiivimainonnan kokonaisuus HS Teemassa sopi täydellisesti Viking Linen kesäkampanjaan
1.7.2022
Viking Linelle oli luonnollinen valinta olla mukana HS Teeman Ahvenanmaasta kertovassa Saaristo-julkaisussa.
Aikakausmedia
Case
Natiivimainonta
Uutismedia

”Saimme loistavaa sisältöä, jota voi hyödyntää jatkossakin”
1.7.2022
Natiiviartikkeli vaihdevuosioireista kiinnosti ja toi selkeän kasvun Menoforce Strong -tuotteen myyntiin.
Aikakausmedia
Case
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Uutismedia

Kesäkuun Kuukauden kamppis on Kulta Katriinan Eläköön suomalainen kahvikulttuuri
1.7.2022
Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Kulta Katriinan uudet spotit jatkavat hienosti tutun konseptin linjaa.
Kuukauden kamppis
TV & video

Mainonnan ympäristöväittämät johtavat kuluttajia harhaan
28.6.2022
Suomen ympäristökeskus SYKE selvitti tutkimushankkeessaan mainonnan ympäristöväittämiä Suomessa analysoimalla sosiaalisen median ja verkkolehtien mainoksia. Tutkimuksen mukaan jopa puolet mainoksista kertoi tuotteen tai palvelun ympäristövaikutuksista tai -parannuksista vain hyvin yleisellä tasolla.
Tutkittua
Vastuullisuus

Suomalaisen musiikin superviikonloppua juhlitaan heinäkuussa
27.6.2022
Radio Suomipop lanseeraa tänä kesänä todellisen kotimaisen musiikin ilotulituksen käynnistämällä suomalaisen musiikin superviikonlopun juhlinnat 14.–17. heinäkuuta.
Audio & radio
Tapahtumat
TV & video

Kolme vinkkiä markkinoijalle: näin vältät viherpesun
27.6.2022
Antti Isokankaan mukaan yrityksen tulee viestiä vastuullisuustoimistaan käytännönläheisesti, vähän yksinkertaisesti ja brutaalin rehellisesti.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Vieraskynä

Native Advertising Days -tapahtumassa oli esillä natiivimainonnan parhaimmisto – Suomesta arvostetun kansainvälisen natiivimainonnan palkinnon voittanut Superkauppiaat-sarja
23.6.2022
K-Supermarketin brändiviihdeohjelma Superkauppiaat voitti keväällä kultaa Native Advertising Awards -kilpailun Best Use of AFP Broadcast -kategoriassa.
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
TV & video

Leena Koskinen aloittaa Sanomalla Head of Marketing, B2B -tehtävässä
20.6.2022
Leena Koskinen on nimitetty Sanoman B2B-yksikköön Head of Marketing -rooliin. Hän vastaa Sanoman tarjooman ja ratkaisujen markkinoinnista yritysasiakkaille.
Näkemyksiä markkinoinnista

Aito Iskelmän tunnistaa sanasta aito
16.6.2022
Aitoutta on korostettu kanavan aloituksesta lähtien, ja työ on tuottanut tulosta. Aito Iskelmä on kasvanut tasaisesti joka vuosi ja on nyt jo selkeä ykkönen 45–64-vuotiaiden kohderyhmässä.
Audio & radio

Sanoma tutki: Mainonnan rooli tietolähteenä korostuu huonekalujen ja sisustustarvikkeiden hankinnassa
14.6.2022
Vastuullisuus tarkoittaa suomalaisille laatua ja kestävyyttä, kotimaisuutta sekä työntekijöiden hyvinvoinnin huomioimista. Lataa yhteenveto sisustukseen keskittyvästä vastuullisuuskartasta.
Tutkittua
Vastuullisuus

Sanoma tutki: Vastuullisesti tuotettujen vaatteiden ostaminen koetaan hankalaksi
14.6.2022
Kuluttajat kaipaavat läpinäkyvämpää vastuullisuustietoa ostopäätöstensä tueksi. Lataa yhteenveto muotiin keskittyvästä vastuullisuuskartasta.
Tutkittua
Vastuullisuus

Toukokuun Kuukauden kamppis on Ukko.fi:n kekseliäs rekrytointikampanja
13.6.2022
Ukko.fi haki markkinointijohtajaa Hesarin etusivun ilmoituksella. Ilmoitus on mainio esimerkki siitä, miten rekrymainontaa voi tehdä hauskasti, huomioita herättävästi ja isosti.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia