Ajankohtaista-hero.jpg

Kirjoituksia markkinoinnista

Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Näytä aiheen mukaan
Kuukauden kamppis Kustantamossa artikkelikuva

Marraskuun kuukauden kamppis on WSOY:n Kustantamossa

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Kustantamossa-kampanjalla luotiin yhteys kirjailijoiden ja lukijoiden välille uudenlaisella tavalla.
Uutismedia
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Kuukauden kamppis
Marraskuun kuukauden kamppis on WSOY:n Kustantamossa
Mikael Pentikäinen artikkelikuva

Asiakas on yrittäjän ylin ystävä

Yrittäjän auttaminen ei ole vain yrittäjän auttamista, vaan samalla autetaan työntekijöitä ja koko yhteiskuntaa, Suomen Yrittäjien Mikael Pentikäinen kirjoittaa.
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Asiakas on yrittäjän ylin ystävä
HS-Meidän-Perhe.jpg

Uudistunut HS Meidän perhe – vanhemmuuden aikakauslehti paremman elämän puolesta

HS Meidän perhe on ajan tasalla ja askeleen edellä. Lukija saa tutkittuun tietoon ja asiantuntijuuteen pohjautuvia konkreettisia neuvoja elämän pulmiin ja vanhemmuuden kysymyksiin. Ensimmäinen HS Meidän perhe -nimeä kantava numero ilmestyi 3.12.
Uutismedia
Aikakausmedia
Uudistunut HS Meidän perhe – vanhemmuuden aikakauslehti paremman elämän puolesta
Topi Hirvonen artikkelikuva

Ongelmat voi kääntää voitoksi jatkuvalla parantamisella

Ongelmien tuominen läpinäkyväksi inhimillistää arkeamme. Uskon sen tuovan myös armollisuutta ajatteluumme – kaikkea ei voi eikä tarvitse ratkaista heti, mutta olemme oikealla polulla, Topi Hirvonen kirjoittaa.
Omakynä
Ongelmat voi kääntää voitoksi jatkuvalla parantamisella
Case Silmäasema artikkelikuva

Silmäaseman monimediallinen natiivimainoskampanja kasvatti tehokkaasti ostoaikomusta

HS.fi:ssä ja IS.fi:n Me Naiset -osiossa julkaistut natiivimainokset tavoittivat runsaasti kiinnostuneita silmäpareja. Kaikkien mittareiden mukaan erittäin onnistunut kampanja oli esillä myös Kuukausiliitteessä ja Me Naisissa sekä monikanavaisena ilmoituksena Helsingin Sanomissa
Uutismedia
Aikakausmedia
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Case
Silmäaseman monimediallinen natiivimainoskampanja kasvatti tehokkaasti ostoaikomusta
mutusta_mittarointiin_parallax.jpg

Eri tavoite, eri mittarit

Musta tuntuu, että markkinoin ihan oikein. Se on vahva tunne, mutta riittääkö mutu, webinaari-isäntä Olli Ikäheimo kysyy. Mutusta mittarointiin -sarjan toisessa osassa Olli Ikäheimon vieraina Sanoma SME:n myyntiryhmän vetäjä Tomi Jäppinen ja myyntipäällikkö Henri Savilahti pohtivat markkinoinnin tavoitteita ja niissä onnistumisen mittaamista.
Tapahtumat
Näkemyksiä markkinoinnista
Eri tavoite, eri mittarit
Suomen suurin viihdetalo Genelec

Ääni ratkaisee myös Genelecillä

Viisi kautta kestänyt yhteistyö The Voice of Finlandin kanssa on tuonut kovat kasvuluvut Genelecin myyntiin.
TV & video
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Näkemyksiä markkinoinnista
Ääni ratkaisee myös Genelecillä
Suomen suurin viihdetalo Piia Jyrki Jaajo

Sisältö ratkaisee brändiviihteessä

TBWA\Helsingin luova johtaja Jyrki Poutanen ja Sanoman luovien strategien tiimin vetäjä Piia Lähteenmäki keskustelivat Suomen suurin viihdetalo -webinaarissa brändiviihteestä.
TV & video
Audio & radio
Luovat ratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältö ratkaisee brändiviihteessä
Suomen suurin viihdetalo Karri Kari Jaajo

”Teemme viihdettä ylpeästi ja intohimolla”

Nelonen Median liiketoimintajohtaja Kari Laakso ja Sanoman B2B:n Solutions-yksikön johtaja Karri Ahonen keskustelivat Suomen suurin viihdetalo -webinaarissa viihteen ja populaarikulttuurin merkityksestä suomalaisille.
TV & video
Audio & radio
Luovat ratkaisut
Tapahtumat
Näkemyksiä markkinoinnista
”Teemme viihdettä ylpeästi ja intohimolla”