Ajankohtaista-hero.jpg

Kirjoituksia markkinoinnista

Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Näytä aiheen mukaan
Jussi Mäntysaari artikkelikuva

Näin syntyvät radiokanavien musiikkiformaatit

Musiikkipäällikön työn tärkein tehtävä on varmistaa, että kaikki kanavamme soivat jokaisella satunnaisesti valitulla vartilla juuri niin kuin olemme suunnitelleet, Sanoman radioiden musiikkipäällikkö Jussi Mäntysaari kirjoittaa.
Audio & radio
Omakynä
Näin syntyvät radiokanavien musiikkiformaatit
Johanna Raiskio artikkelikuva

On aika hioa digitaalinen asiakaskokemus iskuun

Kriisit pakottavat yrityksiä pohtimaan omia sisäisiä ja ulkoisia toimintamallejaan, arvioimaan uudestaan asiakkaiden ja henkilökunnan tarpeita ja kehittämään omaa toimintaansa. Kun kriisi hellittää otettaan, yrityksen muuntautumiskyky mitataan. Unfairin Johanna Raiskio pohtii palataanko entiseen vai hyväksytäänkö uusi normaali ja jatketaan kehittymisen tiellä?
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
On aika hioa digitaalinen asiakaskokemus iskuun
Piia Lähteenmäki

Luovuuden supersankarit

Näkymätön, yhteinen vihollisemme pakotti uuteen luovuuteen, head of creative Piia Lähteenmäki kirjoittaa.
Luovat ratkaisut
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Luovuuden supersankarit
Iina Artima-Kyrki artikkelikuva

Me Naiset tavoittaa lukijansa digissä

Teemme sisältöä, joka on aina oivaltavaa, terävää, informatiivista ja hauskaa – siis ainakin jotain näistä tai parhaimmillaan kaikkea yhdessä, Me Naisten päätoimittaja Iina Artima-Kyrki kirjoittaa.
Uutismedia
Aikakausmedia
Omakynä
Me Naiset tavoittaa lukijansa digissä
Beely HS etusivu artikkelikuva

HS etusivu toi Beelyn sivuille 700 prosentin kävijämäärän kasvun

Beely haluaa uutena brändinä ja palveluna tavoittaa laajasti suomalaiset autoilijat ja autoista kiinnostuneet kuluttajat. Tämän vuoksi Beely on hyödyntänyt laajasti Sanoman eri medioita.
Liikennettä Beelyn sivuille toi erityisesti 6. elokuuta Hesarin etusivulla julkaistu tarinallinen ilmoitus.
Uutismedia
Case
HS etusivu toi Beelyn sivuille 700 prosentin kävijämäärän kasvun
Valio Kakkugeneraattori artikkelikuva

Valion Kakkugeneraattori toi pelillistämisen reseptiikkaan

Lukijan valintojen mukaan muuttuva kakkugeneraattori houkutteli viipymään pitkään kiinnostavan sisällön parissa IS.fi:ssä.
Uutismedia
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Case
Valion Kakkugeneraattori toi pelillistämisen reseptiikkaan
TIna Åström

Korona vauhditti tv:n ja videon kulutusta − mikä tilanne on nyt?

Olohuoneen televisio nousi kevään aikana kodin tärkeämmäksi laitteeksi. Koska suurin osa meistä joutui elämään Big Brotherin kaltaisessa tilanteessa, niin eskapismin tarve korostui entistä voimakkaammin, Tina Åström kirjoittaa.
TV & video
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Korona vauhditti tv:n ja videon kulutusta − mikä tilanne on nyt?
Tarja Virmala

Osallistuja saa Effiestä nyt enemmän

Effie yhtenäistyy globaalisti. Tuomarointiprosessi muuttuu monivaiheiseksi. Osallistujalla on mahdollisuus täydentää työtään ja hän saa työstään jokaiselta tuomarilta palautteen, Tarja Virmala summaa Effie-kilpailun uudistuksia.
Vieraskynä
Effie
Osallistuja saa Effiestä nyt enemmän