
Kirjoituksia markkinoinnista
Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Ajankohtaista
17.11.2020
Poikkeusaikataulut ja muuta ajankohtaista

Nyt kannattaa viimeistään lopettaa datahaihattelu
8.3.2021
Digimarkkinoinnissa ei kannata jäädä nykymallin mukaiseen tekemiseen, sillä kaiken korjaavaa hopealuotia ei ole tulossa, OMG:n Teemu Neiglick kirjoittaa.
Evästemuutos
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä

Sanoma TV:n kevään huippuviihde kiinnostaa kotikatsomoissa
5.3.2021
Sanoma TV:n kevään ohjelmisto on saanut erittäin hyvät katsojaluvut kaupallisesti tärkeissä kohderyhmissä. Katsojien suosikkiohjelmien The Voice of Finlandin ja Temptation Island Suomen seuraan liittyivät helmikuun viimeisellä viikolla Diili ja Selviytyjät Suomi.
TV & video

Kotimaan matkailulle on luvassa kaikkien aikojen kesä
4.3.2021
Suomessa eletään pian toista poikkeusaikojen kesää. Kun tulevanakaan kesänä ei olosuhteiden vuoksi päästä ulkomaille lomailemaan, kiinnostus kotimaan matkakohteita kohtaan jatkuu vahvana.
Alueellinen mainonta
Näkemyksiä markkinoinnista

Alalla: mediajohtaja Heidi Vuorio
4.3.2021
Alalla-juttusarjan kasvo on tällä kertaa dentsun print & OOH -johtaja Heidi Vuorio, jolle media-ala oli aluksi varavaihtoehto.
Alalla
Näkemyksiä markkinoinnista

Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä
3.3.2021
Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Mehiläisen kampanja nostaa vaikuttavalla tavalla esiin koronapandemian etulinjassa taistelevia ammattilaisia.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia

Tätä uusi mediabrändi HS Visio on: timanttijuttuja, pörssipalvelu, uutisia ja kolumneja talouden ytimestä
3.3.2021
Kokonaan uusi talouden ja teknologian mediabrändi HS Visio on aloittanut ilmestymisensä verkossa. Ensimmäinen paperinen HS Visio ilmestyy ensi lauantaina 6. maaliskuuta.
Uutismedia

Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?
2.3.2021
Sanotaan, että painettu media on toimintaympäristössään hidas, jäykkäluinen dinosaurus, jonka on jo kauan povattu kuolevan sukupuuttoon. Väitän kuitenkin, että tämä kivikautinen vanhus on oletettua ketterämpi ja muuntautuu nopeastikin vastaamaan ajan muuttuvaa tarvetta, dentsun Maija Tuomala kirjoittaa.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Vieraskynä

Vagisanin natiiviartikkeli kiinnosti laajasti kaikenikäisiä naisia
1.3.2021
IS.fi/menaiset-sivusto on tehokas tapa naiskohderyhmän tavoittamiseen.
Case
Natiivimainonta
Uutismedia

Monipuolinen, raikas ja kiinnostava − Panostus näkyvyyteen vaikutti Lahden seudun kävijämääriin ja mielikuviin
25.2.2021
Useiden muiden matkailualueiden tavoin Lahden seudun fokus on ollut viime vuosina kansainvälisessä markkinoinnissa. Koronapandemian myötä oli aika panostaa ihan uudella tavalla kotimaan matkailun markkinointiin.
Case
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia

Dataa on, mutta mitä tehdä sillä?
25.2.2021
Kuinka yksi Suomen suurimmista datavarannoista valjastetaan mainostajien hyödyksi?
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista

Temptation Island Suomi nousi tämän vuoden katsotuimmaksi ohjelmaksi Ruudussa
24.2.2021
Erityisesti nuoret naiset viihtyvät Temppareiden parissa.
TV & video