Ajankohtaista-hero.jpg

Kirjoituksia markkinoinnista

Tältä sivulta löydät sisältömme markkinoijalle.

Näytä aiheen mukaan
Aina tulee sanomista podcast some

Taas tulee sanomista podcastin ja videon muodossa

Uusissa jaksoissa myyntijohtaja Stinde Mäkisen vieraina ovat Nordean Laura Hartikainen, Fennian Hanna Länsivuori ja Odan Sami Törmä.
Näkemyksiä markkinoinnista
Taas tulee sanomista podcastin ja videon muodossa
Valopilkku artikkelikuva

Ei mutua vaan dataa

Sanoman brand tracking -tutkimukset tarjoavat Valopilkulle vastauksia siihen, mikä on aidosti toimivaa.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
TV & video
Uutismedia
Ei mutua vaan dataa
Tiina Hosiokoski artikkelikuva

Vastuullisuudessa teot ratkaisevat – eivät tavoitteet

Organisaatiot viestivät vahvasti erilaisista vastuullisuustavoitteistaan. Tavoitteet ovat tärkeitä, mutta ennen kaikkea tarvitsemme tekoja, jotka johtavat tavoitteisiin. Brändin rakentamisen ja viestinnän näkökulmasta pelkillä tavoitteilla on enää vaikea erottua. Ja erottautumistahan me haluamme, kirjoittaa SEKin Tiina Hosiokoski.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Vieraskynä
Vastuullisuudessa teot ratkaisevat – eivät tavoitteet
Susanne Ropponen artikkelikuva

Ketä tavoitteletkaan, me tavoitamme hänet

Natiivimainonta on vakiinnuttanut paikkansa vaikuttavana ja tehokkaana mainonnan ja markkinointiviestinnän muotona, kirjoittaa Susanne Ropponen.
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Omakynä
Ketä tavoitteletkaan, me tavoitamme hänet
Johanna Widomski artikkeli

Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin

Johanna Widomski kertoi Kasvua verkkokaupasta -webinaarissa, miten Fazer vastaa digitaalisen kaupankäynnin kasvuun ja etsii tietään suoraan kuluttajasuhteeseen.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin
Kuukauden kamppis HSL.jpg

Huhtikuun Kuukauden kamppis on HSL:n Mitta täynnä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. HSL:n kampanja tarttui oivaltavasti ajankohtaiseen aiheeseen, polttoaineen hinnan nousuun.
Audio & radio
Digiratkaisut
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Huhtikuun Kuukauden kamppis on HSL:n Mitta täynnä
Antti Kaihlanen artikkelikuva

Markkinointi viedään suomalaiseen kulmahuoneeseen Excelillä

Tulemmeko näkemään enemmän liiketoimintojen skaalauksia ja suomalaisia brändejä globaaleilla markkinoilla? Varmasti. Mutta olisiko enemmän tehtävissä? Aivan varmasti, kirjoittaa Foppan Antti Kaihlanen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Markkinointi viedään suomalaiseen kulmahuoneeseen Excelillä
Klaus Flaming artikkelikuva

Radion tekijät: Klaus Flaming

Sanoman radiot kätkevät sisäänsä monenlaisia persoonia. Tutustumme heihin jatkossa paremmin. Seuraavana vuorossa on mies, joka on vuosien saatossa asettanut suomalaisen musiikkijournalismin standardit korkealle vaalien samalla esimerkillisesti oikeakielisyyttä.
Audio & radio
Radion tekijät: Klaus Flaming