Uutismedian etusivu
valtakunnallista ja alueellista vaikuttavuutta
Monikanavainen etusivu on ohittamaton mainospaikka, jolla synnytät puheenaiheita ja saat aikaan toimintaa. Meiltä saat maan johtavien uutismedioiden monikanavaiset etusivut helposti yhdeltä luukulta.
Hesarin etusivu on tutkitusti tehokas

Sanoma crossmedia tutkimukset 2018–2020 (etusivut)
HS etusivun monimediallisuus lisää tutkitusti kampanjasi vaikuttavuutta. Lukijan nähdessä mainontaa sekä painetussa lehdessä että HS.fi:ssä, kasvoi mainonnan teho verrattuna niihin, jotka olivat nähneet mainoksen vain toisessa mediassa.
Varaa oma etusivusi 2023 ennakkoon nyt!
Näin asiakkaamme onnistuivat uutismedian etusivun avulla
Luukkoselle haettiin seuraajaa Hesarin etusivulla
Kampanjan vastaanotto oli 95-prosenttisesti positiivinen

Hesarin etusivu näkyi kävijämäärissämme merkittävänä piikkinä. Liikennettä Porin kaupungin sivuille oli 43 % enemmän kuin normaalina päivänä ja Porisuhde-kampanjasivulle liikenne kasvoi huikeat 275 %. Huomio oli mitattavissa. Kaikki mitä uskalsimme edes toivoa täyttyi, ja tuli vähän extraakin. Olemme äärettömän tyytyväisiä.”
– Sanna Närä, viestintäjohtaja, Porin kaupunki
Aamulehden ja HS:n etusivut toivat kävijäpiikkejä Pohjola Rakennuksen sivuille

Helsingin Sanomien ja Aamulehden etusivut ovat itsessään tietynlainen instituutio, joka vie brand safetyn omalle tasolleen. Molempien lehtien etusivut ovat olleet meille ehdottoman tärkeitä brändimielikuvan kehittämisessä.”
–Ville Kuusimaa, brändi- ja markkinointipäällikkö, Pohjola Rakennus Oy
HS-etusivu toi vipinää Aleksi 13 -tavaratalon loppuunmyyntiin

Helsingin Sanomien etusivua parempaa ilmoittelupaikkaa ostovoimaisten pääkaupunkiseutulaisten tavoittamiseksi ei ole. Saavutimme ilmoituspäivänä merkittävän kasvun myyntiin ja kävijämääriin. Vaikutus ei jäänyt vain yhteen päivään, joten olemme erittäin tyytyväisiä panos-tuotos-suhteeseen."
–Tarja Malinen, Head of Marketing, Luhta
HS etusivu toi Beelyn sivuille 700 % kävijämäärän kasvun

Kampanjan avulla liikenne kasvoi yli 700 % verrattuna vastaavaan ajankohtaan. Sivustolla vietetty aika sekä vaihtoautoliidien määrä kasvoi huomattavasti edelliseen päivään verrattuna. Elo-syyskuun myyntimme on ylittänyt tavoitteemme ja uskon, että tämän on aiheuttanut laaja markkinointi Sanoman kaikissa kanavissa."
– Jonna Hiltunen, markkinointijohtaja, Beely
Hesarin etusivu toi Huaweille myyntiennätyksiä

Hesarin etusivulla on ihan kulttiasema. Se luo tunnettuutta, saa hyvän huomioarvon ja ihmiset antavat siitä proaktiivisesti palautetta.”
– Elina Takala, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Huawei
Hesarin monikanavainen etusivu auttoi Moi Mobiilia saamaan merkittäviä tuloksia

Vähän lahkeissa tutisi, kun muutimme kolmen vuoden jälkeen mainonnan viestin kuuden euroon simmistä rajattomaan turboon. loppujen lopuksi kaikki meni hyvin: teimme kaikkien aikojen parhaan myynnin kesällä ja Q3:lla. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä siihen, miten Hesarin monikanavainen etusivu tukee tunnettuuden kasvua ja jopa suoraan mitattavaa myyntiä, kun mainos ohjaa kuluttajaa aktiivisesti verkkoon.”
– Ulla Koivula, markkinointi- ja myyntijohtaja, Moi Mobiili
Case Coca-cola
Case Coca-Cola – Helsingin Sanomien monikanavainen etusivu

Coca-Colan punainen pakkausuudistus on sellainen muutos, josta kertominen Hesarin etusivulla on jo viesti itsessään. Kyseessä on suuri historiallinen muutos, jonka merkittävyyttä ja huomioarvoa näyttävä etusivu korostaa."
–Tuuli Turunen, Head of Marketing, Coca-Cola Finland
Case Finlayson

Aina kun meillä on jotain tärkeää kerrottavaa, haluamme sille arvoisensa paikan. Meille HS:n etusivu täyttää erinomaisesti tämän tarpeen. HS:n etusivua on vaikea ohittaa.”
– Jukka Kurttila, Finlayson
