Miten kaupankäynnin syke pidetään yllä? Mikä merkitys on palvelun paikallisuudella ja henkilökohtaisuudella?
Pandemian vauhdittama digiloikka on muuttanut kuluttajien arvoja ja käyttäytymistä nopeasti, ja iso osa näistä muutoksista on pysyviä. Muutos näkyy koko kaupankäynnin ekosysteemissä. Markkinoinnilla on elintärkeä rooli kysynnän aikaansaajana, eli Suomen taloutta eteenpäin ajavana voimana.
”Halusimme palata viime vuoden tapahtuman tarjoamasta inspiraatiosta vahvemmin liiketoimintaa palvelevaan aiheeseen. Get Tomorrow -tapahtuman tavoitteena on tarjota suomalaisille liiketoiminta- ja markkinointipäättäjille näkemyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta ja inspiraatiota tulevan vuoden markkinoinnin suunnitteluun. Tätä kautta haluamme vaikuttaa yritysten menestymiseen ja koko suomalaiseen yhteiskuntaan”, kertoo tapahtuman suunnittelusta vastaava markkinointipäällikkö Päivi Puotiniemi Sanomalta.
Kansainvälisten keynote-puhujien lisäksi aiheesta on jakamassa näkemyksiään joukko suomalaisia liiketoiminta- ja markkinointijohtajia.
Kaupan ekosysteemistä keskustelevat Kesko päivittäistavarakaupan markkinointijohtaja Mia Ropponen, Fazer Lifestyle Foodsin johtaja Kati Rajala ja Säästöpankkiryhmän henkilöasiakasliiketoiminnan johtaja Markus Lauri.
Asiakaskokemus on aiheena Vepsäläisen toimitusjohtaja Jussi Lindholmin, Ifolor Nordicsin toimitusjohtaja Kati Sulinin ja Telian Finlandin online-, markkinointi- ja analytiikkajohtaja Kati Riikosen keskustelussa.
Kumppanuuksien johtamisesta ajatuksia vaihtavat kategoriamarkkinointijohtaja Eeva Ignatius Hartwallilta, kaupallinen johtaja Johanna Jäkälä VR:ltä sekä toimitusjohtaja Pasi Lämpsä XXL Sports & Outdoorista.
”Digitalisaatio kehittyy, muuttaa arvomaailmaamme ja ostokäyttäytymistämme. Mikä merkitys on palvelun paikallisuudella ja henkilökohtaisuudella? Kokemus henkilökohtaisuudesta pystytään luomaan jo digitaalisestikin, mutta onko ihmisten välisellä kohtaamisella arvoa ja jos on, missä tilanteissa? Nämä kysymykset ovat läsnä työssäni jatkuvasti ja olen innoissani, että pääsen asioista yhteisesti keskustelemaan”, kertoo Markus Lauri Säästöpankkiryhmästä.
”Uskomme Ifolorilla, että hoitamalla hyvin koko asiakaspolun voitamme asiakkaiden sydämiä. Kasvun aikaansaamiseen ei riitä pelkkä taktinen tekeminen. On kiinnostavaa päästä vaihtamaan ajatuksia kuluttajien muuttuvista tarpeista ja odotuksista”, sanoo Ifolorin Kati Sulin.
Get Tomorrow järjestetään virtuaalitilaisuutena 14.10.2021 kello 9–13.
Viime vuonna yli 4000 kuulijaa kerännyt Get the New Tomorrow oli vuoden suurin osallistujille ilmainen kotimainen markkinointitapahtuma.