Neljä hyvää syytä valita Sanoman uutismedia

Uutismedia on tavoittavampi ja vaikuttavampi kuin koskaan aikaisemmin. Yhä suurempi osa ajastamme kuluu digitaalisen sisällön parissa, kaikissa ikäryhmissä. Sanoman uutismediat tavoittavat viikossa 86 prosenttia yli 15-vuotiasta suomalaisista.
Lehtibrändiemme lukijasuhde on tiivis, ja tätä suhdetta voit mainostajana hyödyntää. Mediaympäristön laatu ja luotettavuus heijastuvat positiivisella tavalla mainostettavaan brändiin ja takaavat vaikuttavuutta mainonnalle.
Uutismedian kautta tavoitat kuluttajat sieltä, missä he jo valmiiksi viettävät aikaa. Laaja tavoittavuus ja monipuoliset yleisöt varmistavat, että saat viestisi tehokkaasti oikean kohderyhmän tietoisuuteen, oli kyse sitten massoja tavoittelevasta tai kohdennetummasta kampanjasta.
Miksi kannattaa valita Sanoman uutismedia? Tässä neljä hyvää syytä:
Tavoitat kohderyhmäsi valtakunnallisesti tai alueellisesti laadukkaassa ympäristössä
Sanoman tavoittavuus sekä valtakunnallisesti että merkittävillä markkina-alueillamme on ylivoimainen. Uudistuneet alueelliset kohdennukset ja alueelliset digituotteistukset tarjoavat uudenlaisia mahdollisuuksia tavoittaa kohderyhmäsi.
Uutismedialla on tiivis yleisösuhde nyt ja tulevaisuudessa
Uutiset kiinnostavat ja niihin luotetaan. Sanomalla on vahva ote kuluttajien halusta ymmärtää maailmaa, joten tavoittavuus on kunnossa jakelutiestä riippumatta nyt ja tulevaisuudessa. Medialiiton teettämän tutkimuksen* mukaan kotimaisen vapaan median tuottama luotettava tieto on suomalaisten mielestä erittäin tärkeä edellytys toimivalle demokratialle.
Vaikuttavat ja tehokkaat ratkaisut
Mainonta Sanoman uutismedioissa vaikuttaa tutkitusti. Uutismedian teho on erinomaisella tasolla ja kasvanut viimeisten vuosien aikana entisestään. (OMG:n meta-analyysissa printti +72 % ja display +16 % vrt ennen ja jälkeen 4/2020)
Tehokkaat monikanavaiset ratkaisumme yhdistävät printtiä ja digiä**. Näin tavoitamme yleisöt pitkin päivää eri tilanteissa, ja mainonnalle saadaan toistoa.
Digitaalisen transformaation edelläkävijä
Jatkamme työtämme digitalisoituvan uutismedian kansainvälisenä suunnannäyttäjänä. Koronapandemia nopeutti kuluttajien valmiutta siirtyä digitaalisten palveluiden pariin, ja tarinankerronnan keinot laajenevat vauhdilla audioon ja videoon.
Pidämme huolta siitä, että tarjoamamme sisältö on laadukasta ja luotettavaa. Lupaamme myös, että mainonta on siinä arvoisessaan ympäristössä.
* IROResearch Oy: Tuhat suomalaista, joulukuu 2022
** Monikanavaisuus kasvattaa kampanjan aktivointia jopa yli 50 %. (Lähde: Sanoman crossmedia-tutkimukset 2018–2022)