Alueellinen tv-mainoskampanja vahvisti kumppanuutta ja tavoitti alueella laajasti
”Saimme asiakkailta palautetta, että mainos oli huomattu ja kampanjaan mukaan saadut yhteistyökumppanit olivat erittäin tyytyväisiä ja otettuja”, kertoo Ojan Raudan myymälänjohtaja Ville Rahkola.
Mainoksissa kolme erityyppistä asiakasta kertoo, miten kumppanuus Ojan Raudan kanssa toimii ja hyödyttää heidän omaa liiketoimintaansa.
"Kumppanuusajattelumme vahvistui"
”Tavoitteena on kasvattaa yritysmyynnin tunnettuutta, kertoa sen hyödyistä asiakkaalle sekä erottua muista K-Rauta-ketjun liikkeistä. Yhteistyökumppanimme kokivat, että kampanja oli onnistunut ja se myös vahvisti kumppanuusajatteluamme.”
Aiemmin printtimainontaan painottunut Ojan Raudan mainonta on siirtynyt enemmän aluekohdennettuun digimarkkinointiin ja tv-mainontaan.
”Koemme, että alueellinen tv-mainonta toimii hyvin ja tavoittaa alueella laajasti. Yhteistyö Sanoman kanssa on toiminut sujuvasti ja suoraviivaisesti”, Rahkola kiittää.
Pienemmälläkin budjetilla hyvää alueellista näkyvyyttä
Harvaanasutuilla alueilla alueellinen kohdentaminen on Rahkolan mukaan oleellista. Hukkakontakteihin liian laajalle alueelle ei haluta investoida.
Pienemmälläkin budjetilla voi saada hyvää alueellista näkyvyyttä.
”Asiakkaan haasteena oli, miten löytää nykypäivän pirstaloituneessa mediakentässä hyviä tapoja tehdä markkinointia, kasvattaa tunnettuutta ja löytää potentiaalinen ostaja. Alueellinen tv-mainonta on siihen oiva keino”, vinkkaa Sanoman myyntipäällikkö Ville Juntunen.
Alueellisen tv-kampanjan etuna on, että mainonta näkyy Suomen tunnetuimpien tv-ohjelmien yhteydessä kohdennetusti ja kustannustehokkaasti.
Millainen mainoskampanja sinulle saisi olla?
Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti. Suunnitellaan sinulle toimiva ratkaisu yhdessä.