Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Laadukasta liikennettä verkkokauppaan ja yli odotusten onnistuneita tarjouskampanjoita

Huonekaluketju Stemma tekee säännöllisesti sesonki- ja tarjouskampanjoita Sanoma Ad Managerin avulla. Itseostopalvelu on mahdollistanut Stemmalle ketterän reagoinnin tilanteissa, joissa tarvitaan nopeasti lisää liikennettä verkkokauppaan.
6.2.2024
Jaa:FacebookXLinkedin

Huonekalubisneksessä nopeus on valttia, sillä sesongit ja sisustustrendit vaihtelevat tiuhaan ja verkkokaupan alennuksia on pystyttävä mainostamaan nopeallakin syklillä. Myös mainonnan työkalujen tulee olla joustavia ja markkinoinnin prosessien sutjakoita, sillä asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin on pystyttävä vastaamaan heti, kun tarpeita ilmenee.

Stemman markkinointi- ja verkkokauppapäällikkö Pauli Niemisen mukaan yritys on keskittänyt mainonnan kaikkein tärkeimpiin kanaviin, joissa pyritään operoimaan mahdollisimman tehokkaasti. Yksi erityisen hyvin Stemman tarpeisiin toimivista kanavista on Sanoman digiverkosto, joten usein kiiretilanteissa apuun otetaan Sanoma Ad Manager.

“Jos vaikkapa yksittäinen tuote tuntuu myyvän tosi hyvin, saamme Ad Managerin avulla helposti lisäbuustia myyntiin. Kampanjan saa nopeasti liveksi ja Ad Manager vähentää ylimääräistä säätöä ad hoc -tyyppisissä tilanteissa, joissa pitää reagoida heti", Nieminen kertoo.

Myös sesonkikampanjat ovat onnistuneet mainiosti. 

Saimme syksyllä erityisen hyviä tuloksia aikaan Black Weekillä. Pystyimme nostamaan tehokkaasti kampanjan kärkituotteita mainonnassa ja kauppa kävi.”

Pauli Nieminen
markkinointi- ja verkkokauppapäällikkö
Stemma

Asiakkaat helposti kiinni klikkipohjaisilla kampanjoilla

Stemman muutaman hengen markkinointi- ja verkkokauppatiimi tekee mainonnasta suuren osan itse ja koko tiimi onkin opetellut käyttämään Ad Manageria.

"Mielestämme alusta on todella helppokäyttöinen. Olen kiinnostunut digimarkkinointiteknologioista ja tehnyt paljon maksettua mainontaa esimerkiksi Metan palveluissa, ja Ad Managerissa on paljon muualta tuttuja elementtejä", Nieminen kuvailee.

Helppokäyttöisyyden lisäksi myös hyvät tulokset ovat vakuuttaneet stemmalaiset. 

“Erityisesti klikkipohjaiset ratkaisut ovat toimineet meillä. Mainosmuodoista etenkin tuotenosto on sopinut tosi hyvin tarjouskampanjoiden pyörittämiseen."

Klikkipohjaisten ratkaisujen avulla saamme ajettua verkkokauppaan liikennettä tehokkaasti, liikenne on laadukasta ja klikkihinnat ovat pysyneet hyvinä.”

Pauli Nieminen
markkinointi- ja verkkokauppapäällikkö
Stemma

Ajoittain Ad Manageria on käytetty myös muissa kanavissa olevien kampanjoiden laajentamiseen Sanoman digiverkostoon tai ongelmatilanteiden nopeaan ratkaisemiseen.

“Jos somekampanja esimerkiksi on syystä tai toisesta stopannut tai mainontaan on tullut katkos, olemme voineet nopeasti lisätä näkyvyyttä Ad Managerin avulla”, Nieminen kertoo.

Hyvät kohdennus-mahdollisuudet auttavat myös kivijalkamyymälää

Niemisen mukaan Ad Managerin kohdennusmahdollisuudet toimivat hyvin niin kivijalka- kuin verkkokaupankin näkökulmasta.

“Olemme tehneet alueellisia kampanjoita myymälöiden sijaintien mukaan ja erityisesti pienemmillä paikkakunnilla saamme hyvin paikalliset asiakkaat kiinni. Tähän mennessä olemme käyttäneet Sanoman tarjoamia valmiita kohdennuksia, mutta jatkossa aiomme hyödyntää Ad Managerissa myös omaa asiakasdataamme ja Mukautetut yleisöt -palvelua”, Nieminen kertoo. 

Stemman markkinointitiimi optimoi mainonnan materiaaleja jatkuvasti, sillä laatua arvostava tiimi haluaa kampanjoihin parhaat mahdolliset materiaalit ja kampanjaviestit nopeillakin aikatauluilla.

“Teemme paljon testaamista ja Ad Managerin raportoinnin työkalut toimivat hyvin siinä apuna. Voimme jo kampanjan aikana tehdä tarvittavia muutoksia oikeaan suuntaan. Tulevaisuudessa tarkoituksena on testata Ad Managerin kautta myös videomainontaa. Odotan mielenkiinnolla, miten hyvin se toimii”, Nieminen toteaa. 

 Tutustu Sanoma Ad Manageriin

Tagit

Ad Manager Digiratkaisut

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Kilpailuetua strategisesta kumppanuudesta

    Julkaistu
    10.11.2025
    Kun tavoitteena on vaikuttava ja kohdennettu markkinointi, Aava & Bang luottaa Sanoman asiantuntemukseen. Yhteistyö tiivistyy entisestään Sanoma Agency Partner -kumppanuuden myötä.
    Lue asiakastarina
  • Juhla Mokka ilahdutti arkeen palaavia – monikanavainen kampanja ylitti odotukset

    Julkaistu
    5.11.2025
    Suomalaiset palasivat töihin kahvin voimalla. Monikanavainen kampanja kasvatti brändin näkyvyyttä ja tunnettuutta – ja toi hymyn huulille.
    Lue asiakastarina
  • Kun somemainonta ei riitä – Soldout Management löysi vaihtoehdon Sanomalta

    Julkaistu
    4.11.2025
    Kun tavoitteena on saada artistien kiertueet loppuunmyydyiksi, tarvitaan tarkkaa kohdentamista ja nopeaa reagointia. Soldout Management hyödyntää Sanoma Ad Manageria keikkojen ennakkomarkkinoinnissa. “Näyttökertoja tulee paljon, ja kampanjoita on helppo toteuttaa”, kiittää Aku Oikari.
    Lue asiakastarina
  • Kolmen uutuusoluen sarja löysi ostajakuntansa Sanoma kanavien kautta: ”Luvut ovat olleet huimia”

    Julkaistu
    30.10.2025
    Kuopiolainen pienpanimo Rock Paper Scissors (RPS) Brewing Co hyödynsi Sanoman monikanavaista markkinointia uutuusoluiden lanseeraamiseen.
    Lue asiakastarina
  • Hautausalan yrityksestä tehtiin tutumpi natiiviartikkeleiden avulla: ”Pystymme kertomaan laajemmin, mitä teemme”

    Julkaistu
    27.10.2025
    Oulussa toimivan J. Ala-Ahon Hautaustoimiston markkinointiin haluttiin löytää uusi näkökulma – jotain, mitä muut alan toimijat eivät ole tehneet. Menetelmäksi valikoitui Sanoman natiivimainonta, joka ylitti pienyrittäjän odotukset.
    Lue asiakastarina
  • Sanoma laittoi Pakkausteippi.fi:n mainonnan kuntoon: ”Kun sen hoitaa ammattilainen, siinä säästyy rahaa”

    Julkaistu
    24.10.2025
    Pakkausteippi.fi-verkkokauppa löysi uusia B2B-asiakkaita Sanoman Kasvupalvelun avulla. Google-mainonta ja uudelleenmarkkinointi osoittautuivat toimivaksi kokonaisuudeksi.
    Lue asiakastarina
  • Sporttikoneen ja Sanoman yhteistyö on tuonut näkyvyyttä ja vilskettä kivijalkamyymälöihin

    Julkaistu
    17.10.2025
    Alueellista digimainontaa, radioa, natiivimainontaa ja Google-markkinointia yhdistänyt tuloksellinen kokonaisuus on kasvattanut tietoisuutta Sporttikoneesta.
    Lue asiakastarina
  • Finnlinesin oivaltava kampanja puhuttelee heitä, jotka eivät koe olevansa risteilyihmisiä

    Julkaistu
    16.10.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Finnlinesin humoristinen kampanja rikkoo yleisiä käsityksiä risteilyistä.
    Lue asiakastarina
  • Henkilöstöpalvelu Grouppro on saanut tuloksellista näkyvyyttä Sanoman medioissa

    Julkaistu
    14.10.2025
    Alueellista tv-, radio- ja digimainontaa Sanoman kanavissa sisältävä kokonaisuus on vahvistanut yrityksen läsnäoloa alueella ja tuonut kävijöitä kotisivuille.
    Lue asiakastarina
  • Päämajakaupunki Mikkeli hurmasi vaikuttavalla kampanjalla – matkustusaikeet kasvoivat huimat 485 %

    Julkaistu
    2.10.2025
    Sanoman kanssa toteutettu monimediallinen, natiivi-, digi- ja radiomainontaa sekä vaikuttajayhteistyötä yhdistänyt kampanja nosti Mikkelin historian ja kulttuurin uudella tavalla esiin. Kampanja vahvisti kaupungin brändiä valtakunnallisesti ja jätti muistijäljen.
    Lue asiakastarina
  • Ekologisten pesuaineiden verkkokauppa tavoitti uusia asiakkaita Kasvupalvelun avulla: ”Sanoman asiantuntijat ovat velhoja”

    Julkaistu
    26.9.2025
    Sanoman Kasvupalvelu on tukenut ekologisia pesuaineita valmistavan perheyrityksen kasvua. Ole Hyvä Luonnontuote Oy on saavuttanut brändinäkyvyyttä ja kasvattanut verkkokaupan myyntiä.
    Lue asiakastarina
  • Teatterin taikaa digipinnoilla – video toi Helene-näytelmän mainontaan uuden ulottuvuuden

    Julkaistu
    24.9.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Tampereen Työväen Teatterin videototeutus pysähdytti uutisvirrassa.
    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland