Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Sanoman tv- ja radiokampanjat nostivat InCarin tunnettuutta: ”Puhuimme samalla sävelkorkeudella”

Autovauriokorjaamo InCar saavutti laajasti tunnettuutta Sanoman monikanavaisen mainonnan avulla. Myös tuulilasipalveluiden kevätsesonki sai kaivattua boostia.
27.6.2025
Jaa:FacebookXLinkedin

"Kilpailutin mainostoimistot vuoden 2024 lopulla ja löysin Sanoman palvelut. Sanoman konsepti oli paras, mitä meille esiteltiin. Myös tiimi vaikutti siltä, että heidän kanssaan olisi hauska tehdä töitä", sanoo InCarin kaupallinen johtaja Pasi Tolvanen ja jatkaa:

"Oikeassa olin! Kaikki on sujunut erittäin sutjakkaasti."

InCar on vuonna 1991 perustettu perheyritys, joka on nykyisin osa kotimaista Suvia Groupia. Kyseessä on ajoneuvojen vauriokorjaukseen, lasipalveluun ja automaalaukseen erikoistunut monimerkkikorjaamoketju, jolla on 66 korjaamoa ympäri Suomen.

InCar on tehnyt myös aiemmin mainontaa esimerkiksi printissä, radiossa ja sosiaalisessa mediassa. Nyt haluttiin kokeilla jotain uutta, ja menetelmiksi valittiin Sanoman digikanavissa pyörivä jatkuva videomainonta, valtakunnallinen televisiomainonta, radiomainonta sekä Ilta-Sanomien monikanavainen printtimainonta.

"Tämä toimiala on konservatiivinen mitä tulee markkinointiviestintään. Televisio oli meille uusi juttu ja se vähän arvelutti meitä. Mutta lopulta se toimi todella hyvin, ja tuotannot olivat sujuvia."

Tutustu mainonnan ratkaisuihin

Yhteistyömalli on selkeä ja asiakkaalle helppo

Yhteistyö Sanoman kanssa lähti sujuvasti käyntiin.

"Meillä oli tälle vuodelle tietty markkinointibudjetti, ja saimme Sanoman tiimin kanssa kokonaisuuden rakennettua niin, että saimme myös televisiomainonnan mahtumaan budjettiin", Tolvanen kiittelee.

Tavoitteeksi InCarin markkinoinnille asetettiin tunnettuuden kasvattaminen valtakunnallisesti.

"Toimimme vauriokorjaamona, mikä tarkoittaa, että asiakkaamme tulevat luoksemme tyypillisesti kolarin tai vahingon sattuessa. Tällaisissa tapauksissa maksajana toimii useimmiten vakuutusyhtiö, joten perinteinen taktinen kuluttajamarkkinointi ei ole meille relevantti samalla tavalla kuin monille muille aloille."

Lisäksi yhdeksi tavoitteeksi asetettiin tuulilasien vaihtojen ja lasikorjausten kasvattaminen kevätsesongin aikaan.

"Kampanjoiden vaikutus alkoi heti näkyä tuulilasipuolella."

Sanoman yhteistyömalli kerää kiitosta, sillä se oli Tolvasen mukaan selkeä, systemaattinen ja asiakkaalle helppo.

"Laitoimme viikkopalaverit kalenteriin ja suunnittelimme kampanjat yhdessä. Porukka tuli hyvin toimeen keskenään ja veti projektit maaliin ammattimaisesti. Itselleni on tärkeää, että yhteistyökumppaneiden kanssa puhutaan samalla sävelkorkeudella", hän sanoo ja jatkaa:

"Olimme myös todella tyytyväisiä Sanoman tuottamiin mainosmateriaaleihin. Lisäksi aikataulut ja budjetti pitivät."

Tutustu tuotantopalveluihin

Tulokset vakuuttivat

"Tällä alalla vuosia on vaikea verrata keskenään, sillä ne eroavat toisistaan paljonkin. Esimerkiksi tänä vuonna talvi puuttui käytännössä kokonaan, joten myös kolareita sattui vähemmän."

Silti kampanjoiden tulokset ovat vakuuttaneet.
 

"Konversioaste on kasvanut merkittävästi. Etenkin televisio- ja radiokampanjat ovat toimineet todella hyvin, jos katsoo esimerkiksi ROASia (Return on Ad Spend)."


Tolvanen on tyytyväinen Sanoman tarjoamaan kokonaisuuteen aina suunnittelusta luovan projektin läpivientiin ja aikataulutukseen.

"Meillä on itsellämme niin pieni markkinointitiimi, että emme olisi onnistuneet tässä ilman Sanoman ammattilaisia. On hienoa, että rinnalle on löytynyt kumppani, joka pitää lupauksensa ja vie asiat maaliin."

Yhteistyö Sanoman kanssa jatkuu seuraavaksi kesä- ja syyskampanjoiden suunnittelulla.


Tutustu InCarin digi- ja printtimainoksiin

Olemme kumppani, jonka kanssa markkinointiviestintä on sujuvaa, vaikuttavaa ja ennen kaikkea tuloksellista.

Tärpit tulokselliseen markkinointiin

Tagit

Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Printtiratkaisut TV & video Uutismedia

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Kissoissa on asennetta – PrimaCatin monimediallinen kampanjakokonaisuus aktivoi kissaihmisiä

    Julkaistu
    14.11.2025
    Festarikumppanuus, radiopromootio sekä digi- ja ulkomainonta yhdistyivät normit haastavaksi konseptiksi.
    Lue asiakastarina
  • Kilpailuetua strategisesta kumppanuudesta

    Julkaistu
    10.11.2025
    Kun tavoitteena on vaikuttava ja kohdennettu markkinointi, Aava & Bang luottaa Sanoman asiantuntemukseen. Yhteistyö tiivistyy entisestään Sanoma Agency Partner -kumppanuuden myötä.
    Lue asiakastarina
  • Pirkan monikanavainen kesäkampanjointi kasvatti myyntiä ja brändimittareita

    Julkaistu
    6.11.2025
    Radiopromootiot, festivaaliyhteistyö ja vaikuttajat toivat hienoa näkyvyyttä Pirkka-brändille.
    Lue asiakastarina
  • Juhla Mokka ilahdutti arkeen palaavia – monikanavainen kampanja ylitti odotukset

    Julkaistu
    5.11.2025
    Suomalaiset palasivat töihin kahvin voimalla. Monikanavainen kampanja kasvatti brändin näkyvyyttä ja tunnettuutta – ja toi hymyn huulille.
    Lue asiakastarina
  • Kun somemainonta ei riitä – Soldout Management löysi vaihtoehdon Sanomalta

    Julkaistu
    4.11.2025
    Kun tavoitteena on saada artistien kiertueet loppuunmyydyiksi, tarvitaan tarkkaa kohdentamista ja nopeaa reagointia. Soldout Management hyödyntää Sanoma Ad Manageria keikkojen ennakkomarkkinoinnissa. “Näyttökertoja tulee paljon, ja kampanjoita on helppo toteuttaa”, kiittää Aku Oikari.
    Lue asiakastarina
  • UPM Communication Papers kokosi ympärilleen paperinrakastajien kansainvälisen yhteisön

    Julkaistu
    3.11.2025
    Paper to Me antaa äänen printtimediaan uskoville kansainvälisille mielipidejohtajille. Sarja on onnistunut yhteisön rakentamisessa ja paperia koskevan puhetavan muuttamisessa.
    Lue asiakastarina
  • Helsinkiläiset innostuivat Helenin älykkäästä lämmitysratkaisusta

    Julkaistu
    3.11.2025
    Kohderyhmädata yllätti Helenin. Sen pohjalta tehty sisältöstrategia siivitti uuden kaukolämpötuotteen menestykseen.
    Lue asiakastarina
  • Kolmen uutuusoluen sarja löysi ostajakuntansa Sanoma kanavien kautta: ”Luvut ovat olleet huimia”

    Julkaistu
    30.10.2025
    Kuopiolainen pienpanimo Rock Paper Scissors (RPS) Brewing Co hyödynsi Sanoman monikanavaista markkinointia uutuusoluiden lanseeraamiseen.
    Lue asiakastarina
  • Hautausalan yrityksestä tehtiin tutumpi natiiviartikkeleiden avulla: ”Pystymme kertomaan laajemmin, mitä teemme”

    Julkaistu
    27.10.2025
    Oulussa toimivan J. Ala-Ahon Hautaustoimiston markkinointiin haluttiin löytää uusi näkökulma – jotain, mitä muut alan toimijat eivät ole tehneet. Menetelmäksi valikoitui Sanoman natiivimainonta, joka ylitti pienyrittäjän odotukset.
    Lue asiakastarina
  • Sanoma laittoi Pakkausteippi.fi:n mainonnan kuntoon: ”Kun sen hoitaa ammattilainen, siinä säästyy rahaa”

    Julkaistu
    24.10.2025
    Pakkausteippi.fi-verkkokauppa löysi uusia B2B-asiakkaita Sanoman Kasvupalvelun avulla. Google-mainonta ja uudelleenmarkkinointi osoittautuivat toimivaksi kokonaisuudeksi.
    Lue asiakastarina
  • Sporttikoneen ja Sanoman yhteistyö on tuonut näkyvyyttä ja vilskettä kivijalkamyymälöihin

    Julkaistu
    17.10.2025
    Alueellista digimainontaa, radioa, natiivimainontaa ja Google-markkinointia yhdistänyt tuloksellinen kokonaisuus on kasvattanut tietoisuutta Sporttikoneesta.
    Lue asiakastarina
  • Finnlinesin oivaltava kampanja puhuttelee heitä, jotka eivät koe olevansa risteilyihmisiä

    Julkaistu
    16.10.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Finnlinesin humoristinen kampanja rikkoo yleisiä käsityksiä risteilyistä.
    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland