Case Valio – Näyttäviä tekoja ja innovatiivista sisällöllistä yhteistyötä

Sanoma ja Valio ovat tehneet pitkään tiivistä ja tuloksellista yhteistyötä.
”Meitä yhdistävät edelläkävijyys ja innovatiivisuus. Haluamme mennä eteenpäin ja pysyä kehityksen kärjessä”, toteaa Valion Head of Marketing Outi Lindberg.
Merkityksellisyys ja vastuullisuus ovat kuluttajille tärkeitä, ja ne ovat Valiollakin dna:ssa.
”Koko toimintamme alkutuotannosta kuluttajille asti on hyvin vastuullista. Haluamme kertoa tästä kuluttajille yrityksenä ja tuotteidemme kautta.”
Valio on tehnyt Sanoman kanssa innovatiivista sisällöllistä yhteistyötä, kuten Valion vastuullisuudesta kertoneita älyartikkeleita, lukuisia natiiviartikkeleita, reseptiliitteitä ja lukijan valintojen mukaan personoituvan kakkugeneraattorin.
”Sanoma on tosi monipuolinen talo. Sanoman mediaosaaminen, mediakentän kehittäminen ja suomalaisen kuluttajan mediakäyttäytymisen tunteminen on aivan omaa luokkaansa. Mainostajille on tarjolla laaja media- ja palveluportfolio.”
Yhdessä on tehty myös näyttäviä luovia tekoja, kuten nuorille suunnattu branded content tv-sarja Yllätys yhdessä pöydässä. Valion joulubussi ilahdutti nuoria aikuisia kuljettamalla heitä jouluksi kotiin.
Outi Lindberg arvostaa Sanoman tarjoamia tutkimuspalveluja, insightia ja näkemystä. Strategisen kumppanin kanssa on inspiroiduttu yhdessä ja ideoitu tulevaa.
”Sanomalla on huikean hyvää tuotannollista näkemystä ja vahvaa visuaalista osaamista. Napakan projektijohdollisen otteen ansioista isommat ja pienemmät projektit menevät hienosti eteenpäin, eikä tarvitse huolehtia mitä tapahtuu seuraavaksi. Ja saamme yhdessä aikaan tuloksia, sehän on kaiken A ja O.”