Medialla on väliä – 5 hyvää syytä valita Sanoman digi
1. Vaikuttavuutta liikkuvalla kuvalla
Videon kulutus kasvaa entisestään. Sanomalla on Suomen laajin ja monipuolisin digitaalinen liikkuvan kuvan verkosto. Liikkuva kuva on useiden tutkimusten mukaan vaikuttavin mainosmuoto, ja panostamme vahvasti digitaalisen videon jakelutiehen ja mittaukseen. Meiltä saa myös laadukkaita, kyseiseen kanavaan sopivia videotuotantoja avaimet käteen -periaatteella.
2. Bränditurvallisuus
Sanoman mainosverkosto on vastuullinen, kotimainen ja turvallinen mediaympäristö, jossa myös mainostajat koetaan luotettaviksi. Mainonta ei päädy vihapuheen tai valeuutisten yhteyteen ja voidaan suodattaa pois myös sotaa tai katastrofeja koskevien uutisten yhteydestä.
3. Tuloksellisuus
Sanoman digitaalisen verkoston avulla varmistat viestisi läpimenon kohderyhmällesi ja parannat liiketoimintasi tuloksia. Sanoman digitaalinen verkosto tavoittaa 89 % suomalaisista viikoittain, joka tarkoittaa reilusti yli 300 miljoonaa digitaalista kohtaamispistettä viikkotasolla.
4. Laadukas ensimmäisen osapuolen data
Omien yleisösi hyödyntäminen, räätälöidyt segmentit ja jatkuvasti kehittyvät kohdentamiskyvykkyydet takaavat parhaat tulokset.
Sanoma-tili on säännöllisessä käytössä jo huomattavalla osalla sivustojemme kävijöistä, ja luomme aktiivisesti kasvua kirjautuneelle mediankäytölle. Oman datamme ansiosta tunnemme suomalaiset kuluttajat ja heidän mediankäyttönsä erinomaisesti. Se erottaa meidät muista alan toimijoista.
5. Ratkaisut asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin
Tuotteistuksestamme löydät sopivimmat ratkaisut digitaalisen ostopolun kaikkiin vaiheisiin: brändimainonnasta konversioon ja myös olemassa olevien asiakkaiden tavoittamiseen. Tuloksiin tähtäävään tekemiseen tarjoamme tulospohjaisesti hinnoitellut tuotteet.
Katso myös:
Aiemmin aiheesta: