Medialla on väliä – 5 hyvää syytä valita Sanoman digi

1. Vaikuttavuutta liikkuvalla kuvalla
Sanomalla on Suomen laajin ja monipuolisin digitaalinen liikkuvan kuvan verkosto. Liikkuva kuva on useiden tutkimusten mukaan vaikuttavin mainosmuoto, ja panostamme vahvasti digitaalisen videon jakelutiehen ja mittaukseen. Meiltä saa myös laadukkaita, kyseiseen kanavaan sopivia videotuotantoja avaimet käteen -periaatteella.
2. Bränditurvallisuus
Sanoman mainosverkosto on vastuullinen, kotimainen ja turvallinen mediaympäristö, jossa myös mainostajat koetaan luotettaviksi. Mainonta ei päädy vihapuheen tai valeuutisten yhteyteen ja voidaan suodattaa pois myös sotaa tai katastrofeja koskevien uutisten yhteydestä.
3. Tavoittavuus ja peitto
Sanoman digitaalisen verkoston avulla mainostaja tavoittaa tärkeimmät asiakkaansa valtakunnallisesti ja alueellisesti kaikista ikäryhmistä. Sanoman digitaalinen verkosto tavoittaa 90 % suomalaisista viikoittain, joka tarkoittaa reilusti yli 300 miljoonaa digitaalista kohtaamispistettä viikkotasolla.
4. Laadukas ensimmäisen osapuolen data
Sanoma-tili on säännöllisessä käytössä jo huomattavalla osalla sivustojemme kävijöistä, ja luomme aktiivisesti kasvua kirjautuneelle mediankäytölle. Oman datamme ansiosta tunnemme suomalaiset kuluttajat ja heidän mediankäyttönsä erinomaisesti. Se erottaa meidät muista alan toimijoista.
Yhdistämällä oman datansa Sanoman laadukkaaseen ensimmäisen osapuolen dataan mainostajan on mahdollista nyt ja tulevaisuudessa kohdentaa viestinsä tarkasti omille yleisöilleen ja räätälöidyille segmenteille.
5. Ratkaisut asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin
Mainostajat löytävät tuotteistuksestamme sopivimmat ratkaisut digitaalisen asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin kustannustehokkaasti: brändimainonnasta konversioon ja myös olemassa olevien asiakkaiden tavoittamiseen. Tuloksiin tähtäävään tekemiseen tarjoamme tulospohjaisesti hinnoitellut tuotteet.
Katso myös: