Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Sanoma lanseeraa Ad Manager -kumppanuusohjelman markkinointitoimistoille

Sanoma on viime vuosien ajan kehittänyt ja tiivistänyt yhteistyötään markkinointikentän toimistojen kanssa. Yhteistyön tuloksena on luotu Sanoma Ad Manager -kumppanuusohjelma. Ohjelmaan kuuluu Suomen ensimmäinen mainonnan ostoalustan itseostokorvausmalli.
29.11.2023
Jaa:FacebookXLinkedin

”Tarjoamme Sanoma Ad Managerin avulla toimistoille mahdollisuuden nopeaan ja helppoon tapaan ostaa display- ja videomainontaa Sanoman verkostosta. Sanoma Ad Manager -kumppanuusohjelmaan kuuluvat toimistot ovat oikeutettuja itseostokorvaukseen, jota maksetaan Ad Managerin kautta ostetusta mainonnasta. Kumppanuusohjelmaan voi hakea mikä tahansa toimisto, joka ostaa asiakkaidensa puolesta mediaa”, kertoo Sanoma Ad Managerin Business Manager Lotta Montén.

Toimistoille suunnattuja palveluja on kehitetty myös muilta osin. Kokonaisuuteen kuuluu muun muassa mahdollisuus hyödyntää tuoreinta tutkimustietoa ja ensimmäisen osapuolen dataa eri kohderyhmistä, toimialoista ja suomalaisten mediankulutuksesta.  

”Kehitämme palveluamme jatkuvasti yhteistyössä toimistojen kanssa. Sanoma Ad Manager sekä sen sisältämä itseostokorvaus on merkittävä etappi tässä työssä”, Montén sanoo.  

Sanoma Ad Manager on kotimainen mainonnan itseostoalusta, jonka kautta yritykset voivat itse ostaa digimainontaa Sanoman verkostosta. Myös mainos-, markkinointi- ja mediatoimistot voivat suunnitella ja ostaa asiakkailleen digimainontaa ilman välikäsiä. Valittavissa on 14 erilaista mainosmuotoa Sanoman verkostosta.

Lue lisää ja hae mukaan kumppanuusohjelmaan

 Tutustu Sanoma Ad Manageriin 

Sanoman palvelut toimistoille 

Tagit

Ad Manager

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Kohdenna viestisi Sanoma Ad Managerissa puhuttelemalla sinulle tärkeätä kohderyhmää

    Sanoma on jakanut suomalaiset kuluttajat heidän mediankäyttönsä mukaan kahdeksaan eri segmenttiin. Voit käyttää näitä segmenttejä mainontasi kohdentamiseen mainonnan itseostokanava Ad Managerissa.

    Tagit

    Ad Manager Digiratkaisut Näkemyksiä
    Julkaistu
    8.8.2025
    Lue lisää
  • Mitä loppuvuoden markkinointitoimenpiteiden suunnittelussa kannattaa huomioida?

    Millaista apua Sanoma Ad Managerin kampanjakalenteri tarjoaa? Miksi mainontaa kannattaa ylläpitää jatkuvasti? Senior Customer Success Specialist Heidi Rantala tarjoaa parhaat vinkkinsä syksyn suunnitteluun.

    Tagit

    Ad Manager Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä
    Julkaistu
    7.8.2025
    Lue lisää
  • 5 vinkkiä kesäajan markkinointiin

    Mitä kesäajan markkinoinnissa kannattaa huomioida, ja miten voit valmistautua siihen niin, että voit itse ottaa lomakauden vähän rennommin? Digital Marketing Specialist Pia Laine tarjoaa vinkkejä kesämarkkinointiin.

    Tagit

    Ad Manager Näkemyksiä
    Julkaistu
    14.4.2025
    Lue lisää
  • Miten Sanoma Ad Manageria voi hyödyntää B2B-markkinoinnissa?

    Kasvata tunnettuutta, varmista jatkuva näkyvyys ja kohdenna. Kuluttajamarkkinoinnin keinot toimivat myös B2B-markkinoinnissa.

    Tagit

    Ad Manager Kohderyhmänä B2B Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä
    Julkaistu
    18.3.2025
    Lue lisää
  • Tagomo täydentää palveluvalikoimaansa Sanoma Ad Managerilla

    ”Suomalaiset yritykset arvostavat kotimaista ja luotettavaa media-alustaa”, sanoo Tagomon yrittäjä ja myyntijohtaja Mikko Lehtinen.

    Tagit

    Ad Manager Digiratkaisut
    Julkaistu
    12.3.2025
    Lue lisää
  • Uutismedia on somemainontaa vaikuttavampi vaihtoehto

    Miten sosiaalisen median muutokset vaikuttavat mainostajaan? Team Lead, Digital Sales Minna Kruhse kertoo, miksi Sanoman uutismedia toimii paremmin kuin somemainonta.

    Tagit

    Ad Manager Digiratkaisut Uutismedia
    Julkaistu
    11.2.2025
    Lue lisää
  • Edelläkävijä mainostaa kotimaisessa mediassa

    Kun ulkomaiset mainosjätit lupaavat nopeita pikavoittoja, kannattaa ottaa askel taaksepäin ja miettiä kotimaisuuden merkitystä myös isommassa mittakaavassa.

    Tagit

    Ad Manager Alueellinen mainonta Digiratkaisut Näkemyksiä Vastuullisuus
    Julkaistu
    26.11.2024
    Lue lisää
  • Lisää vauhtia verkkokauppaan Sanoman verkostosta

    Sanoman verkkokauppatiimi tarjoaa uutta näkemystä ja laajan valikoiman työkaluja, joilla verkkokauppiaat voivat parantaa mainonnan tehokkuutta sekä rakentaa pitkäjänteisesti brändiään. Näin verkkokaupat voivat varmistaa tuloksellisen ja tehokkaan markkinoinnin myös tulevaisuudessa.

    Tagit

    Ad Manager Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu
    Julkaistu
    15.11.2024
    Lue lisää
  • Ohjelmallinen ostaminen vs. Itseostaminen: vertailussa mainonnan eri ostotavat

    Mitä eroa on ohjelmallisella ostamisella ja mainonnan itseostokanava Sanoma Ad Managerin käyttämisellä?
    Pyysimme Sanoman Senior Programmatic Manager Miia Salmea avaamaan eroja kahden mainonnan ostamisen tavan välillä.

    Tagit

    Ad Manager Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu
    Julkaistu
    4.11.2024
    Lue lisää
  • Neljä vinkkiä parempiin mainostuloksiin Sanoma Ad Managerissa

    Kuinka pitkään mainoskampanjan kannattaa pyöriä? Miksi sesongin ajattelu kannattaa? Entä miten raportit auttavat tulevien kampanjoiden suunnittelussa? Sanoma Ad Managerin väki auttaa kampanjaasi menestymään – ota vinkit talteen.

    Tagit

    Ad Manager Digiratkaisut Tuotetietoa
    Julkaistu
    1.11.2024
    Lue lisää
  • Sakkaako somemainonta? Näin saat lisäbuustia somekampanjoihin Sanoman verkostosta

    Mitä tehdä, kun somemainonta ei tuota enää haluttuja tuloksia? Laajenna display-mainontaan Sanoman verkostossa! Lue asiantuntijan perusteet miksi display kannattaa sekä vinkit mainonnassa onnistumiseen.

    Tagit

    Ad Manager Markkinoinnin suunnittelu
    Julkaistu
    30.10.2024
    Lue lisää
  • Näin optimoit mainoskampanjan Sanoma Ad Managerissa

    Digimarkkinoinnissa ja display-mainonnassa menestyminen vaatii hyvää suunnittelua ja jatkuvaa mainonnan optimointia. Hyödynnä asiantuntijoiden vinkit ja tee mainonnastasi entistäkin tehokkaampaa.

    Tagit

    Ad Manager Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu
    Julkaistu
    24.10.2024
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland