Sanoma lanseeraa Ad Manager -kumppanuusohjelman markkinointitoimistoille
”Tarjoamme Sanoma Ad Managerin avulla toimistoille mahdollisuuden nopeaan ja helppoon tapaan ostaa display- ja videomainontaa Sanoman verkostosta. Sanoma Ad Manager -kumppanuusohjelmaan kuuluvat toimistot ovat oikeutettuja itseostokorvaukseen, jota maksetaan Ad Managerin kautta ostetusta mainonnasta. Kumppanuusohjelmaan voi hakea mikä tahansa toimisto, joka ostaa asiakkaidensa puolesta mediaa”, kertoo Sanoma Ad Managerin Business Manager Lotta Montén.
Toimistoille suunnattuja palveluja on kehitetty myös muilta osin. Kokonaisuuteen kuuluu muun muassa mahdollisuus hyödyntää tuoreinta tutkimustietoa ja ensimmäisen osapuolen dataa eri kohderyhmistä, toimialoista ja suomalaisten mediankulutuksesta.
”Kehitämme palveluamme jatkuvasti yhteistyössä toimistojen kanssa. Sanoma Ad Manager sekä sen sisältämä itseostokorvaus on merkittävä etappi tässä työssä”, Montén sanoo.
Sanoma Ad Manager on kotimainen mainonnan itseostoalusta, jonka kautta yritykset voivat itse ostaa digimainontaa Sanoman verkostosta. Myös mainos-, markkinointi- ja mediatoimistot voivat suunnitella ja ostaa asiakkailleen digimainontaa ilman välikäsiä. Valittavissa on 14 erilaista mainosmuotoa Sanoman verkostosta.