Uutismedia-hero.jpg

Sanoman uutismedia

Uutinen on aina huomionarvoinen.
Siksi uutismedia on ainutlaatuinen paikka markkinoijalle.

Uutiset ovat taidokkaasti kerrottuja tarinoita, jotka päästävät meidät lähelle ja antavat nähdä kauas. Kaikki mitä uutisten yhteydessä näemme, saa uuden arvon. Siitä tulee meille tärkeää. Ja Sanoman uutismedioissa tärkeästä tulee kiinnostavaa.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa markkinoinnista Sanoman uutismedioissa sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Sanoman uutismedioilla on vahva suhde lukijoihinsa

Uutinen voi olla kiehtova, innostava tai pysäyttävä, mutta koskaan se ei ole yhdentekevä. Mitä ikinä uutissisällöt ovatkaan, niitä yhdistää lukijan tarve ymmärtää, mitä ympärillä tapahtuu juuri nyt. Siksi uutismedia on ainutlaatuinen paikka markkinoijalle.

Sanoman uutismedioilla tavoitat miljoonayleisön laadukkaassa ympäristössä. Yleisön, joka on ostovoimaista, tiedonhaluista ja aktiivista. Ympäristössä, joka on luotettava ja jossa mainonta koetaan palveluna, jopa inspiraation ja ideoiden lähteenä. Uutismediaa myös käytetään keskittyneesti.

Uutismediasisällölle merkityksellistä on journalististen periaatteiden mukainen totuudenmukaisuus, ajankuva ja puolueettomuus. Laatu ja luotettavuus ovat tässä ajassa entistä tärkeämpiä, kun kaiken mediahälyn keskellä väärän ja oikean erottaminen voi olla haasteellista. Sanoman toimituksissa työskentelee Suomen osaavimmat ja motivoituneimmat tekijät, joka on lähtökohta laadukkaalle journalismille.

Tämä tekee uutismediasta erinomaisen ympäristön viestillesi kanavasta tai päätelaitteesta riippumatta.

Helsingin Sanomat

Helsingin Sanomat on aidosti monikanavainen uutismedia: lukija voi lukea sisältöä missä tahansa, koska tahansa ja millä laitteella tahansa. Hesarilla on ainutlaatuinen ja läheinen lukijasuhde. Lukijat kuluttavat sisältöä monipuolisesti, säännöllisesti ja syvällisesti.

Mainostajalle Helsingin Sanomat tarjoaa luotettavan mediaympäristön, jolla tavoittaa monikanavaisesti yli miljoona ostovoimaista kuluttajaa päivässä.

Mainonta Helsingin Sanomissa koetaan laadukkaana, hyödyllisenä ja luotettavana. Siksi mainonta toimii ja saa aikaan kauppaa.

Katso mediatiedot

Ilta-Sanomat

Ilta-Sanomat on Suomen luetuin uutis- ja puheenaihemedia ja yksi kolmesta suomalaisten päivittäin käyttämästä sovelluksesta. Ilta-Sanomilla on suomalaisittain ainutlaatuinen asema luetuimpana kotimaisena mediana: Ilta-Sanomat kannustaa suomalaiset ulos kuplistaan avaamaan silmänsä. 

Digitaalisuuden myötä Ilta-Sanomat on kasvanut iltapäivälehdestä monikanavaiseksi digitaaliseksi palveluksi, jonka sisällön parissa viihdytään vuorokauden ympäri.

IS.fi on massamedia ja kohderyhmämedia yhdessä paketissa. Laajoilla uutisosioilla tavoitat kuluttajan valtakunnallisesti ja teemaosioilla kohderyhmittäin. Ilta-Sanomien koko palvelun profiili vastaa Suomen kansaa, mutta eri osioissa profiileissa on suuria eroja. Teemaosiot ovat hyvä mahdollisuus tavoittaa erilaisia kohderyhmiä oikeanlaisessa mediaympäristössä.

Katso mediatiedot

Aamulehti

aamulehti_digi_artikkelikuva_1280x1280-600x600.png

Aamulehti - Pirkanmaan parhaaksi vuodesta 1881.

Meiltä saat nopeimmin ja tarkimmin uutiset kaikesta, mikä pirkanmaalaisen ihmisen lähellä on merkityksellistä, sekä Suomen ja maailman tärkeät asiat. Joka päivä, ympäri vuorokauden.

Me kerromme kaiken tarpeellisen mielekkäästä työstä, arjesta ja juhlasta, perhe-elämästä, asumisesta, terveydestä ja liikkumisesta. Kerromme rakastetuimmista henkilöistä ja kiinnostavimmasta kulttuurista. Lähetämme suorana läheisimpiä otteluita ja paikallisia tapahtumia, useita satoja vuodessa – urheilussa pääsarjapalloilusta junioriturnauksiin: jalkapalloa, koripalloa, lentopalloa, voimistelua, frisbeegolfia. Ja juhlistamme talousalueen lujaa osaamista ja tinkimätöntä työtä taloudessa, yrittämisessä, tieteessä, tekniikassa, kulttuurissa ja urheilussa. Kerromme ylpeästi oman alueemme paikallisista, kansallisista ja globaaleista valopilkuista, asiantuntevimmin Suomessa.

Katso mediatiedot

Satakunnan Kansa

Kun ihmiset haluavat tietää, mitä Porissa ja Satakunnassa tapahtuu, he tulevat ensimmäisenä meidän luoksemme. Ilman Satakunnan Kansaa maakunta ei tulisi toimeen.

Satakunnan Kansa kertoo siitä, mikä on ihmisille tärkeää: Lähetämme suorana koko maakunnan vanhojentanssit tai kerromme mitä Ässien kulisseissa tapahtuu ja miten Pori Jazz tuo maailmantähdet satakuntalaisten kuultavaksi.

Satakunnan Kansaa on tehty sukupolvien ketjussa lähes 150 vuotta ja yhtä kauan ovat mainostajat luottaneet Satakunnan Kansaan markkinoinnin kumppanina. Olemme jatkossakin uudistuva ja asiakaslähtöinen markkinoinnin luottokumppani.

Katso mediatiedot

Satakunnan-Kansa.jpg

Aluemediat – Paikallislehdet


Paikallislehti on mukana niin aamukahvipöydässä kuin elämän suurissa käännekohdissa. Me kuljemme lukijamme kanssa ensimmäiseen koulupäivään, painamaan ylioppilaslakin päähän, ostamaan asuntoa, harrastamaan, ruokaostoksille - iloihin ja suruihin, arkeen ja juhlaan.

Sisältöjämme voi lukea kaikissa kanavissa, ja lukijamme ovat sitoutuneet tuttuihin paikallisiin lehtiin. Halutussa, tilatussa mediassa myös mainonta toimii.

Tuttu, paikallinen lehti on luotettava kumppani lukijalle ja mainostajalle.

Katso mediatiedot:

Nokian uutiset mobile

Näkemyksiä uutismediasta

hs_kesaliite_some.jpg

Suomen suurin meno-opas HS Kesäliite ilmestyy 21.5.

Kesäliite on Suomen suurin kesämeno-opas, joka tarjoaa Suomen kiinnostavimmat tapahtumat yksissä kansissa. Luvassa on menovinkkejä toukokuusta syyskuuhun. Odotettu liite jaetaan perjantaina 21.5. kaikille Hesarin tilaajille tavoittaen myös viikonlopputilaajat. Kesäliite jaetaan myös HS Viikon tilaajalukijoille.
Uutismedia
Suomen suurin meno-opas HS Kesäliite ilmestyy 21.5.
HS Viso kolumnistit artikkelikuva

HS Vision kolumnisteiksi kovia talousnimiä – Mårten Mickos, Ilkka Paananen ja seitsemän muuta kirjoittavat, mikä taloudessa on uutta, hyödyllistä ja innostavaa

Helsingin Sanomat laajentaa alkuvuodesta taloussisältöjään merkittävästi, ja osana uudistusta lehdessä aloittaa joukko uusia kolumnisteja talouden ytimestä.
Uutismedia
HS Vision kolumnisteiksi kovia talousnimiä – Mårten Mickos, Ilkka Paananen ja seitsemän muuta kirjoittavat, mikä taloudessa on uutta, hyödyllistä ja innostavaa

Caset, joista tuli sanomista

Case Sortter hero

Case Sortter – Liikennettä ja myyntiä Tuotenostolla

Tuotenosto toi lainojen vertailupalvelu Sortterille erinomaisia tuloksia. Sivustolle tullut liikenne näkyi myös myynnissä.
Sortter
Case Silmäasema hero

Case Silmäasema – Natiivimainonta kasvatti ostoaikomusta

Helsingin Sanomien ja Me Naisten kanavissa julkaistut natiiviartikkelit tavoittivat yleisön laajasti ja saavuttivat yhteensä yli 50 000 sivunäyttöä ja yli 45 000 kävijää.
Silmäasema
Case Ainu hero

Case Ainu – Pitkäkestoinen sisältöyhteistyö näkyi myynnissä

Vuoden kestänyt sisältöyhteistyö kasvatti Ainun tunnettuutta sekä vaikutti positiivisesti myyntiin ja brändimittareihin.
Ainu