Sanoma uutismedia

Sanoma uutismedia

Sanoman uutismedioilla tavoitat yleisön laadukkaassa ympäristössä. Yleisön, joka on ostovoimaista, tiedonhaluista ja aktiivista. Ympäristössä, joka on turvallinen ja jossa mainonta koetaan  palveluna. Tavoita laajasti miljoonayleisö tai kohdenna fiksusti tarkasti rajatulle kohderyhmälle – valinta on sinun ja riippuu tavoitteistasi.

Sanoman uutismedioilla on vahva suhde käyttäjiin

Kaksi miljoonaa suomalaista lukee Sanoman uutismedioiden sisältöjä päivittäin. Uutismediasisältöjä on erilaisia; on taustoittavia syvällisiä journalistisia analyysejä, pikaisia viihdeuutisia, päivän politiikkaa sekä yhteiskunnan tapahtumia. Mitä ikinä sisällöt ovatkaan, niitä yhdistää lukijan tarve ymmärtää, mitä ympärillä tapahtuu juuri nyt.

Uutismediasisällölle merkityksellistä on myös journalististen periaatteiden mukainen totuudenmukaisuus, ajankuva ja puolueettomuus. Laatu ja luotettavuus ovat tässä ajassa entistä tärkeämpiä, kun kaiken mediahälyn keskellä väärän ja oikean erottaminen voi olla haasteellista. Sanoman toimituksissa työskentelee Suomen osaavimmat ja motivoituneimmat tekijät, joka on lähtökohta laadukkaalle journalismille.

Mainostajana tavoitat ostovoimaisen, tiedonhaluisen ja aktiivisen kohderyhmäsi laadukkaassa ympäristössä, jossa mainonta koetaan hyödyllisenä palveluna, jopa inspiraation ja ideoiden lähteenä. Uutismediaa käytetään keskittyneesti ja mainonta on odotettua. Luotettava mediaympäristö ja monikanavaisuus parantavat tutkitusti mainonnan tehoa.

Tämä tekee uutismediasta erinomaisen ympäristön viestillesi kanavasta tai päätelaitteesta riippumatta. 
 

HS-hero-lukukuva

Helsingin Sanomat

Vastaava päätoimittaja Kaius Niemi esittelee toimituksen

Helsingin Sanomat on aidosti monikanavainen uutismedia: lukija voi lukea sisältöä missä tahansa, koska tahansa ja millä laitteella tahansa. Hesarilla on ainutlaatuinen ja läheinen lukijasuhde. Lukijat kuluttavat sisältöä monipuolisesti, säännöllisesti ja syvällisesti.

Mainostajalle Helsingin Sanomat tarjoaa luotettavan mediaympäristön, jolla tavoittaa monikanavaisesti yli miljoona ostovoimaista kuluttajaa päivässä.

Mainonta Helsingin Sanomissa koetaan laadukkaana, hyödyllisenä ja luotettavana. Siksi mainonta toimii ja saa aikaan kauppaa. 

Ilta-Sanomat

Ilta-Sanomat

Ilta-Sanomat on Suomen luetuin uutis- ja puheenaihemedia ja yksi kolmesta suomalaisten päivittäin käyttämästä sovelluksesta. Ilta-Sanomilla on suomalaisittain ainutlaatuinen asema luetuimpana kotimaisena mediana: Ilta-Sanomat kannustaa suomalaiset ulos kuplistaan avaamaan silmänsä. 

Digitaalisuuden myötä Ilta-Sanomat on kasvanut iltapäivälehdestä monikanavaiseksi digitaaliseksi palveluksi, jonka sisällön parissa viihdytään vuorokauden ympäri.

IS.fi on massamedia ja kohderyhmämedia yhdessä paketissa. Laajoilla uutisosioilla tavoitat kuluttajan valtakunnallisesti ja teemaosioilla kohderyhmittäin. Ilta-Sanomien koko palvelun profiili vastaa Suomen kansaa, mutta eri osioissa profiileissa on suuria eroja. Teemaosiot ovat hyvä mahdollisuus tavoittaa erilaisia kohderyhmiä oikeanlaisessa mediaympäristössä.

Ajankohtaista

The World of 2019

Tavoita taloudesta kiinnostuneiden kohderyhmä Maailma 2020 -julkaisulla

The Economistin The World in 2020 -julkaisu ilmestyy tammikuussa suomeksi, yksinoikeudella Helsingin Sanomien toteuttamana. Maailma 2020 tarjoaa markkinoijille tilaisuuden tavoittaa taloussisällöistä kiinnostuneita tulevaisuuden päättäjiä.
Uutismedia
Tavoita taloudesta kiinnostuneiden kohderyhmä Maailma 2020 -julkaisulla
Maailma 2020

Helsingin Sanomat tuottaa The Economistin The World in 2020 -julkaisun suomeksi

The Economistin julkaisu The World in 2020 ilmestyy tammikuussa suomeksi Helsingin Sanomien tuottamana. Maailma 2020 sisältää The Economistin ja HS:n toimittajien tarkkaan punnittuja ja rohkeita ennustuksia vuoden 2020 tärkeimmistä tapahtumista.
Uutismedia
Helsingin Sanomat tuottaa The Economistin The World in 2020 -julkaisun suomeksi
Renault-tiimi

Uudenlainen koeajo Renault Capturilla

Idealtaan poikkeava kampanja erottui ja täytti myyntitavoitteet.
Uutismedia
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Uudenlainen koeajo Renault Capturilla

Caset

Hero-Invesdor.jpg

Case Invesdor – Tunnettuuden kasvattaminen

Keväällä 2019 alkanut Sanoma-yhteistyö on tuonut Invesdorin sijoituspalveluun merkittävästi uusia kävijöitä. Lisäksi rahoituskierroksella olevat kasvuyritykset ovat saaneet laajempaa tunnettuutta brändilleen.
Invesdor
Case_Radisson_blue_hero

Case Radisson Blu – Preferenssin kasvattaminen

Radisson Blun natiivikampanja tavoitti hyvin kohderyhmän ja artikkelien sisältöä pidettiin kiinnostavana ja erottuvana. Mielikuvat Radisson Bluta kohtaan paranivat. Mainonta onnistui kasvattamaan merkittävästi kuluttajien harkintaa ja ostoaikomusta.
Radisson Blu
Case the other danish guy

Case the other danish guy – myyntimenestys alle yhdeksässä kuukaudessa

Tuntematon suomalainen alusvaatemerkki, the other danish guy (TODG), käynnisti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön maaliskuussa 2018. Aiemmin he olivat tehneet lähinnä tulospohjaista mainontaa Facebookissa, mutta se ei tuonut toivottuja myynnillisiä tuloksia. Oli siis aika kokeilla uutta strategiaa,
the other danish guy