Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Elämäsi diilit – Remax otti kaiken irti ohjelmayhteistyöstään Diilin kanssa

Yrittäjähenkinen tekemisen meininki sopii hyvin Remaxille, joka keskitti alkuvuoden markkinointitoimenpiteensä Diilin ympärille.
29.5.2023
Jaa:FacebookXLinkedin

Kiinteistönvälitysyhtiö Remax oli kevään 2023 kaudella Diilin pääyhteistyökumppani. Kokonaisuuteen kuului Remaxille räätälöity oma jakso, jonka teemana oli asuntoflippaus.

”Sanoman yhteyshenkilömme Kirsi Nyström kysyi viime kesänä olisimmeko kiinnostuneita Diili-yhteistyöstä. Mutustelimme asiaa viikonlopun yli, mutta päätös oli helppo tehdä. Keskitimme alkuvuoden markkinointitoimenpiteet Diili-yhteistyön ympärille”, kertoo Remax Finlandin markkinointijohtaja Matias Suhonen.

Remax ei ole aiemmin tehnyt ohjelmayhteistyötä tässä laajuudessa.

"Kun päätimme lähteä mukaan, päätimme saman tien ottaa yhteistyöstä irti mahdollisimman paljon.

Olemme rakentaneet pääviestimme tämän yhteistyön ympärille.”

Matias Suhonen
markkinointijohtaja
Remax Finland

Elämäsi diilit ja Elämäsi asuntokaupat kertovat viestiä välittäjästä, joka auttaa ensiasunnon ostossa ja myös silloin, kun perhe kasvaa tai elämäntilanne muuttuu.  

Ohjelmayhteistyön lisäksi kokonaisuuteen kuuluu alueellista spottimainontaa Varsinais-Suomeen ja Uudellemaalle Diilin mainoskatkoilla ja Ruudussa. Remaxille toteutettiin materiaaleja myös somemarkkinointiin, ja kesäksi on suunnitteilla radiokampanja.

”Koska yhteistyö on koko tuotantokauden mittainen, meille on tosi tärkeää, että viesti jatkuu muissa kanavissa. Olemme saaneet välittäjiltämme, yrittäjiltämme ja asiakkailtamme todella positiivista palautetta. He ovat innoissaan siitä, että olemme tämmöisessä ilmiössä mukana.”

Kampanjan toteutus

Ohjelmayhteistyö Diilin yhteydessä Nelosella. Remaxille räätälöity oma jakso, jonka teemana oli asuntoflippaus.
Alueellinen spottimainonta Varsinais-Suomeen ja Uudellemaalle Diilin mainoskatkoilla ja Ruudussa.
Materiaalit somemarkkinointiin

Videoklipit Diilin asuntoflippausjaksosta.

Kaupallisessa mielessä on tullut nähtävissä positiivisia signaaleja. Verkkosivuliikenne ja liidien määrä on kehittynyt mukavasti.

”Näen Diili-yhteistyön kuitenkin enemmän brändillisenä toimenpiteenä. Tässä haastavassa markkinatilanteessa yhteistyö on buustannut tekemistämme. Vaikutus näkyy pidemmällä aikavälillä”, Suhonen toteaa.

Yhteistyön keskeisenä tavoitteena on brändin tunnettuuden kasvattaminen.

”Olemme maailman suurin kiinteistönvälitysyhtiö ja Suomessakin kärkikahinoissa. Olemme vahva ja hyvin tunnettu etenkin eteläisessä Suomessa, ja Diili on lisännyt tunnettuutta merkittävästi myös valtakunnallisesti.”

Suhonen pitää sisällöllistä yhteistyötä ja taktisia elementtejä hyvänä yhdistelmänä.

Ilmiö sanana kuvaa yhteistyötä hyvin. Jos teemme tavallisen tv-mainoskampanjan, harva tulee nykäisemään hihasta ja kehumaan, että olipa hieno. Diili-yhteistyöstä riittää juttua, kun vaikka tapaa naapurin roskiskatoksella.”

Matias Suhonen
markkinointijohtaja
Remax Suomi

Brändien yhteensopivuus oli Remaxille tärkeä syy lähteä mukaan Diiliin.

”Diilissä on yrittäjähenkinen tekemisen meininki. Haluamme myös Remaxina asemoitua kilpailijoihin nähden samalla tavoin.”

Kolmikanta Sanoman, tuotantoyhtiön ja Remaxin välillä toimi Suhosen mukaan hyvin.

”Toiveitamme on kuunneltu ja saimme Sanoman kautta kätevästi tuotannot ohjelmayhteistyöelementteihin. Olemme saaneet myös paljon ehdotuksia siihen, mitä kaikkea kannattaa huomioida. Tätä yhteistyötä on voinut tehdä turvallisin mielin. Kirsi on pitänyt meistä äärimmäisen hyvää huolta koko pitkään kestäneen yhteistyömme ajan. Olette Sanomalla aidosti kiinnostuneita bisneksestämme ja siitä, että menestymme. Kokemus on ollut meille todella mielenkiintoinen ja positiivinen.”

Diili tavoitti viikoittain keskimäärin  687 000 katsojaa (10+,  Total TV,  Nelonen, Jim ja Ruutu)

Pääkuvassa Remax Casa Alton kiinteistönvälittäjä Réne Messia de Prado, Noora Fagerström, Jaajo Linnonmaa, Toni Lähde, Remaxin Loisteen kiinteistönvälittäjä Kristiina Horsma sekä Remax Finlandin markkinointijohtaja Matias Suhonen.

Kiinnostuitko?

Tutustu tv-mainonnan ratkaisuihin

Ota yhteyttä

Tagit

TV & video

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Juhla Mokka ilahdutti arkeen palaavia – monikanavainen kampanja ylitti odotukset

    Julkaistu
    5.11.2025
    Suomalaiset palasivat töihin kahvin voimalla. Monikanavainen kampanja kasvatti brändin näkyvyyttä ja tunnettuutta – ja toi hymyn huulille.
    Lue asiakastarina
  • Kolmen uutuusoluen sarja löysi ostajakuntansa Sanoma kanavien kautta: ”Luvut ovat olleet huimia”

    Julkaistu
    30.10.2025
    Kuopiolainen pienpanimo Rock Paper Scissors (RPS) Brewing Co hyödynsi Sanoman monikanavaista markkinointia uutuusoluiden lanseeraamiseen.
    Lue asiakastarina
  • Finnlinesin oivaltava kampanja puhuttelee heitä, jotka eivät koe olevansa risteilyihmisiä

    Julkaistu
    16.10.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Finnlinesin humoristinen kampanja rikkoo yleisiä käsityksiä risteilyistä.
    Lue asiakastarina
  • Henkilöstöpalvelu Grouppro on saanut tuloksellista näkyvyyttä Sanoman medioissa

    Julkaistu
    14.10.2025
    Alueellista tv-, radio- ja digimainontaa Sanoman kanavissa sisältävä kokonaisuus on vahvistanut yrityksen läsnäoloa alueella ja tuonut kävijöitä kotisivuille.
    Lue asiakastarina
  • Päämajakaupunki Mikkeli hurmasi vaikuttavalla kampanjalla – matkustusaikeet kasvoivat huimat 485 %

    Julkaistu
    2.10.2025
    Sanoman kanssa toteutettu monimediallinen, natiivi-, digi- ja radiomainontaa sekä vaikuttajayhteistyötä yhdistänyt kampanja nosti Mikkelin historian ja kulttuurin uudella tavalla esiin. Kampanja vahvisti kaupungin brändiä valtakunnallisesti ja jätti muistijäljen.
    Lue asiakastarina
  • Santa Maria Tex Mex hurmasi miljoonayleisön The Voice of Finlandin kautta

    Julkaistu
    2.9.2025
    Kun tavoitteena oli vahvistaa Santa Maria Tex Mexin top-of-mind-asemaa ja lisätä tacoperjantain houkuttelevuutta, syntyi monikanavainen yhteistyö, joka yhdisti viihteen, vaikuttajayhteistyön ja herkuttelun.
    Lue asiakastarina
  • ”Elämää kokeneiden terveydeksi” − Terveystalon huomattu kampanja nosti seniorit keskiöön

    Julkaistu
    25.8.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Terveystalon seniorikampanja kiinnosti ja kosketti.
    Lue asiakastarina
  • Sanoman tv- ja radiokampanjat nostivat InCarin tunnettuutta: ”Puhuimme samalla sävelkorkeudella”

    Julkaistu
    27.6.2025
    Autovauriokorjaamo InCar saavutti laajasti tunnettuutta Sanoman monikanavaisen mainonnan avulla. Myös tuulilasipalveluiden kevätsesonki sai kaivattua boostia.
    Lue asiakastarina
  • Rajoja rikkovaa rohkeutta

    Julkaistu
    23.6.2025
    Bauhaus toteutti Sanoman kanssa näkyvän ja vaikuttavan markkinointiteon.
    Lue asiakastarina
  • Hau-Haun ja Sanoman yhteistyö toi koirat sydämiin ja ruutuihin

    Julkaistu
    18.6.2025
    Koti koiralle -ohjelma on tuonut Hau-Haun jokakoiranoikeus-viestin yli 2,5 miljoonan suomalaisen tietoisuuteen. Tuloksena on paitsi Venla-ehdokkuuksia myös syventynyt brändirakkaus ja koiramaista iloa koko kansalle.
    Lue asiakastarina
  • Lavatanssit Karhun tapaan varastaa huomion

    Julkaistu
    16.6.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka herättää huomiota, erottuu muusta mainonnasta, jättää muistijäljen ja joka on saanut aikaan sanomista. Karhun Lavatanssit riemastuttaa sanaleikillään.
    Lue asiakastarina
  • Black Horse julistaa kalsareiden mukavuutta humoristisessa spotissa

    Julkaistu
    21.5.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka herättää huomiota, erottuu muusta mainonnasta, jättää muistijäljen ja joka on saanut aikaan sanomista. Black Horsen humoristinen Tankilla-spotti tarjoaa selkeän viestin ja samaistuttavuutta.
    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland