Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Tarjouspyyntö
    • Foppa - joustavat maksuratkaisut
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Elämäsi diilit – Remax otti kaiken irti ohjelmayhteistyöstään Diilin kanssa

Yrittäjähenkinen tekemisen meininki sopii hyvin Remaxille, joka keskitti alkuvuoden markkinointitoimenpiteensä Diilin ympärille.
29.5.2023
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Tagit

TV & video

Kiinteistönvälitysyhtiö Remax oli kevään 2023 kaudella Diilin pääyhteistyökumppani. Kokonaisuuteen kuului Remaxille räätälöity oma jakso, jonka teemana oli asuntoflippaus.

”Sanoman yhteyshenkilömme Kirsi Nyström kysyi viime kesänä olisimmeko kiinnostuneita Diili-yhteistyöstä. Mutustelimme asiaa viikonlopun yli, mutta päätös oli helppo tehdä. Keskitimme alkuvuoden markkinointitoimenpiteet Diili-yhteistyön ympärille”, kertoo Remax Finlandin markkinointijohtaja Matias Suhonen.

Remax ei ole aiemmin tehnyt ohjelmayhteistyötä tässä laajuudessa.

"Kun päätimme lähteä mukaan, päätimme saman tien ottaa yhteistyöstä irti mahdollisimman paljon.

Olemme rakentaneet pääviestimme tämän yhteistyön ympärille.”

Matias Suhonen
markkinointijohtaja
Remax Finland

Elämäsi diilit ja Elämäsi asuntokaupat kertovat viestiä välittäjästä, joka auttaa ensiasunnon ostossa ja myös silloin, kun perhe kasvaa tai elämäntilanne muuttuu.  

Ohjelmayhteistyön lisäksi kokonaisuuteen kuuluu alueellista spottimainontaa Varsinais-Suomeen ja Uudellemaalle Diilin mainoskatkoilla ja Ruudussa. Remaxille toteutettiin materiaaleja myös somemarkkinointiin, ja kesäksi on suunnitteilla radiokampanja.

”Koska yhteistyö on koko tuotantokauden mittainen, meille on tosi tärkeää, että viesti jatkuu muissa kanavissa. Olemme saaneet välittäjiltämme, yrittäjiltämme ja asiakkailtamme todella positiivista palautetta. He ovat innoissaan siitä, että olemme tämmöisessä ilmiössä mukana.”

Kampanjan toteutus

Ohjelmayhteistyö Diilin yhteydessä Nelosella. Remaxille räätälöity oma jakso, jonka teemana oli asuntoflippaus.
Alueellinen spottimainonta Varsinais-Suomeen ja Uudellemaalle Diilin mainoskatkoilla ja Ruudussa.
Materiaalit somemarkkinointiin

Videoklipit Diilin asuntoflippausjaksosta.

Kaupallisessa mielessä on tullut nähtävissä positiivisia signaaleja. Verkkosivuliikenne ja liidien määrä on kehittynyt mukavasti.

”Näen Diili-yhteistyön kuitenkin enemmän brändillisenä toimenpiteenä. Tässä haastavassa markkinatilanteessa yhteistyö on buustannut tekemistämme. Vaikutus näkyy pidemmällä aikavälillä”, Suhonen toteaa.

Yhteistyön keskeisenä tavoitteena on brändin tunnettuuden kasvattaminen.

”Olemme maailman suurin kiinteistönvälitysyhtiö ja Suomessakin kärkikahinoissa. Olemme vahva ja hyvin tunnettu etenkin eteläisessä Suomessa, ja Diili on lisännyt tunnettuutta merkittävästi myös valtakunnallisesti.”

Suhonen pitää sisällöllistä yhteistyötä ja taktisia elementtejä hyvänä yhdistelmänä.

Ilmiö sanana kuvaa yhteistyötä hyvin. Jos teemme tavallisen tv-mainoskampanjan, harva tulee nykäisemään hihasta ja kehumaan, että olipa hieno. Diili-yhteistyöstä riittää juttua, kun vaikka tapaa naapurin roskiskatoksella.”

Matias Suhonen
markkinointijohtaja
Remax Suomi

Brändien yhteensopivuus oli Remaxille tärkeä syy lähteä mukaan Diiliin.

”Diilissä on yrittäjähenkinen tekemisen meininki. Haluamme myös Remaxina asemoitua kilpailijoihin nähden samalla tavoin.”

Kolmikanta Sanoman, tuotantoyhtiön ja Remaxin välillä toimi Suhosen mukaan hyvin.

”Toiveitamme on kuunneltu ja saimme Sanoman kautta kätevästi tuotannot ohjelmayhteistyöelementteihin. Olemme saaneet myös paljon ehdotuksia siihen, mitä kaikkea kannattaa huomioida. Tätä yhteistyötä on voinut tehdä turvallisin mielin. Kirsi on pitänyt meistä äärimmäisen hyvää huolta koko pitkään kestäneen yhteistyömme ajan. Olette Sanomalla aidosti kiinnostuneita bisneksestämme ja siitä, että menestymme. Kokemus on ollut meille todella mielenkiintoinen ja positiivinen.”

Diili tavoitti viikoittain keskimäärin  687 000 katsojaa (10+,  Total TV,  Nelonen, Jim ja Ruutu)

Pääkuvassa Remax Casa Alton kiinteistönvälittäjä Réne Messia de Prado, Noora Fagerström, Jaajo Linnonmaa, Toni Lähde, Remaxin Loisteen kiinteistönvälittäjä Kristiina Horsma sekä Remax Finlandin markkinointijohtaja Matias Suhonen.

Kiinnostuitko?

Tutustu tv-mainonnan ratkaisuihin

Ota yhteyttä

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Utö Akva -puuöljyn myynti tuplaantui monikanavaisella kampanjalla

    Julkaistu
    18.9.2023

    GVK Coating Technologyn kampanja koostui radion ohjelmayhteistyöstä, tv:stä ja digistä.

    Lue asiakastarina
  • Lempi Kodinhoito nousi monimediallisella kampanjalla alansa tunnetuimpien brändien joukkoon

    Julkaistu
    8.9.2023

    Erottuva tv-, radio-, digi- ja printtikampanja Sanoman medioissa kasvatti reippaasti verkkosivujen kävijämääriä.

    Lue asiakastarina
  • Dansukkerin tv-kampanja piristi fariinisokerin myyntiä

    Julkaistu
    21.6.2023

    Suomen Sokeri on toteuttanut vappukampanjan yhdessä Sanoman kanssa useana vuonna. Tänä vuonna simantekijöitä innostettiin tv- ja videomainonnan keinoin.

    Lue asiakastarina
  • Monimediallinen kuntamarkkinoinnin kampanja houkutteli uusia yrittäjiä Savonlinnaan

    Julkaistu
    20.6.2023

    Radiota, tv:tä ja digiä yhdistänyt kampanja toi merkittävän kävijäpiikin Itä-Savon uusyrityskeskuksen sivuille.

    Lue asiakastarina
  • Vain elämää -ohjelmayhteistyö on kasvattanut Pelastakaa Lasten saamien lahjoitusten määrää vuosi vuodelta

    Julkaistu
    8.5.2023

    Oma erikoisjakso on oiva tapa kertoa järjestön tekemästä työstä ja sen merkityksestä apua tarvitsevien lasten elämään.

    Lue asiakastarina
  • PostNordin Lähiboksi sai hyvää näkyvyyttä Susijengin pelissä

    Julkaistu
    5.5.2023

    Sponsorointiyhteistyö sujahti luontevaksi osaksi studiolähetystä.

    Lue asiakastarina
  • Radiota, digiä ja liikkuvaa kuvaa yhdistänyt Finnkinon joulukampanja onnistui yli odotusten

    Julkaistu
    21.4.2023

    Monikanavainen kampanja vahvisti positiivista mielikuvaa ja kasvatti käyntiaikomuksia Finnkinolla.

    Lue asiakastarina
  • Kainuun pelastuslaitos erottui videon keinoin

    Julkaistu
    30.3.2023

    Rekrytointivideo tavoitti Ruudun kautta alueellisesti juuri oikean kohderyhmän.

    Lue asiakastarina
  • BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla

    Julkaistu
    20.3.2023

    BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

    Lue asiakastarina
  • Kiinnostava tarina, teemaan sopivat tähdet ja aitous – eli brändiviihdettä parhaimmillaan

    Julkaistu
    20.2.2023

    Mutin Henri & Sirly Italiassa -brändiviihdeohjelma nousi marraskuun toiseksi katsotuimmaksi ruokaohjelmaksi Ruudussa. Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti.

    Lue asiakastarina
  • Sanoman ja Ifolorin yhteistyönä syntyy inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin

    Julkaistu
    20.1.2023

    Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.

    Lue asiakastarina
  • Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

    Julkaistu
    18.11.2022

    Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.

    Lue asiakastarina
    Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400
    Arkisin klo 9-15

    0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min, sis. alv 24 %

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland