Kulta Katriina - Kahvikupin äärellä tulee sanomista
"TV tarjoaa vaikuttavimman ympäristön Kulta Katriinan mainonnalle. TV-mainonnan avulla Kulta Katriinan markkinaosuus kasvoi viime vuonna 24 %:iin*. Tutkitusti tiedämme, että kuluttajat rakastavat oivaltavaa mainonnan konseptiamme. Koska kahvia juovat lähes kaikki suomalaiset, halusimme viestiä laajasti suomalaisen kahvikulttuurin puolesta. Sanoman TV-kanavat tarjoavat meille tähän erinomaisen alustan."
Harry Skön, myynti- ja markkinointijohtaja, Meira Oy
* Nielsen Kuluttajapaneeli 52vk volyymidata päättyen 30.12.2018.
Televisiolla teet vaikutuksen ja saavutat tuloksia, takuuvarmasti. TV:n kiistaton markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja tarinan voimaan. Vielä kun yhdistät TV:n vahvuudet Sanoman monipuoliseen mediavalikkoon, tulee siitä takuuvarmasti sanomista.




