Auta asiakastasi tavoittamaan omat asiakkaansa entistä tehokkaammin.
Palvelut mainos- ja digitoimistoille
Saisimmeko tarjota toimistollesi ja tiimillesi dataa luovan suunnittelun, mediavalintojen ja budjetoinnin tueksi? Entä kohderyhmäymmärryksen kasvattamiseen?
Nyt saat Sanoman mediadatat, tiedot ja hinnat käyttöösi helposti, oman yhteyshenkilön kautta, ilman turhia säätöjä tai myyntipuheita.

Sinä tunnet asiakkaasi – me autamme tuntemaan asiakkaasi asiakkaat
Oli kyseessä sitten nopea sparrailu, hintatiedustelu tai tarve syvemmälle ymmärrykselle asiakkaasi toimialasta, saat kauttamme käyttöösi koko Sanoman osaamisen ja tutkimusosaston tuottaman datan.
Yhteistyömme avulla tarjoat asiakkaillesi lisäarvoa
-
Paremman näkemyksen siitä, keitä asiakkaasi asiakkaat ovat ja miten he käyttäytyvät
-
Faktat eri mediaryhmien vahvuuksista eri tilanteissa
-
Tutkitut tiedot sisällöistä, jotka ovat toimineet erilaisissa kampanjoissa
-
Parempia tuloksia fiksusti suunnitellun mediamainonnan avulla – brändimainontaa Nelosen TV- ja radiokanavilla, sekä digitaalisia ratkaisuja suomalaisten rakastamissa verkkomedioissa

Voimme olla avuksi koko suunnitteluprosessin aikana, tai valituissa vaiheissa.
Sanoma Ad Manager helpottaa mainonnan ostamista
Sanoma Ad Managerin avulla suunnittelet ja ostat display-mainontaa asiakkaillesi suoraan Sanoman verkostoon, ilman välikäsiä. Näet järjestelmästä myös ajantasaisen inventaarin. Saatavilla on 14 erilaista mainosmuotoa, joista kolme soveltuu videomainontaan.
Viisi syytä hyödyntää Ad Manageria mainos- ja mediatoimistoissa

Tulokset puhuvat sanoja tehokkaammin – tutustu asiakastarinoihin
Kuten tiedät, me mediamyyjät kehumme mieluusti omia tuotteitamme. Halusimme kuitenkin päästää toimisto- ja mainostaja-asiakkaat ääneen ja kertomaan, millaisia mainonnan haasteita he ovat kanssamme taklanneet:
Teillä osataan mainonta, meillä media. Lyödäänkö hynttyyt yhteen?
Jokainen pelaa vahvuuksillaan. Meidän vahvuutemme on data ja ymmärrys siitä, miten suomalaiset käyttävät mediaa. Jos haluat tutustua siihen, mitä me ajattelemme mainonnasta, niin löydät ajatuksiamme tästä:
Esimerkkejä työkaluista
Suomalaiset mediankäyttäjinä -segmentointi
Sanoma tutkii suomalaisten mediankäyttöä jatkuvasti, laajasti ja monipuolisesti. Tutkimuksen perusteella suomalaiset on jaettu kahdeksaan eri segmenttiin, median käytön motiivien ja asenteiden perusteella. Segmentoinnin avulla selvitämme, millaiset sisällöt erilaisiin kohderyhmiin vetoavat, mitä medioita niiden jäsenet kuluttavat, missä kanavissa ja miksi.

Toimistotiimimme on käytettävissäsi
Oma yhteyshenkilösi on vain puhelinsoiton päässä. Oli kysymyksesi suuri tai pieni, älä epäröi olla yhteydessä.

Sini
Hartikka

Suvi
Hyrsky

Satu
Raatikainen
Pyydä esittely tai jätä muu yhteydenottopyyntö
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.