Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Mediat & palvelut
  3. Markkinoinnin palvelut

Toimistojen menestys­ on sanomalla selvää

Tarjoamme työhösi tukea, jotta sinä voit tehdä parasta markkinointiviestintää asiakkaillesi.

Sanoma Agency Partner antaa tietoa, tukea ja inspiraatiota markkinointitoimistolaisen arkeen

Rekisteröidy nyt maksutta. Saat rajattoman pääsyn portaalin koulutuksiin, tutkimustietoon, työkaluihin sekä ajankohtaisiin uutisiin Sanomalta ja mediamarkkinasta.

Rekisteröidy     Kirjaudu sisään Sanoma Media -tilillä

Huom! Jos olet jo aiemmin rekisteröitynyt Sanoma Ad Manageriin, pääset kirjautumaan Sanoma Agency Partner -portaaliin samoilla tunnuksilla.

Rekisteröityneenä kumppanina saat enemmän

Saatavillasi on mm.

  • Sanoma Agency Academy -koulutukset

  • ajankohtaiset tiedot Sanoman medioista ja mediamarkkinasta

  • oppaita ja vinkkejä markkinoinnin suunnittelun tueksi

  • toimialatietoa ja asiakasymmärrystä

Rekisteröidy nyt   tai kirjaudu sisään

Meistä saat mutkattoman kumppanin tiimisi tueksi haluamallasi laajuudella ja tarpeen mukaan. Miten voisimme olla avuksi? 

Satu Raatikainen

Satu Raatikainen
Team Lead, Agency Success Management

satu.raatikainen@sanoma.com
040 356 9214

Sini Hartikka

Sini Hartikka
Agency Success Manager

sini.hartikka@sanoma.com
044 777 7444

Suvi Hyrsky

Suvi Hyrsky
Agency Success Manager

suvi.hyrsky@sanoma.com
040 778 5325

Mediatoimistokumppanuudet:

Annika Väisänen-Mattila
Director, Agency Operations

annika.vaisanen-mattila@sanoma.com
+358 40 7567306

Hyödyllistä tietoa markkinointitoimistoille

Tietopankki

Lue lisää

Suunnittelijan työkalut

Lue lisää

Sanomista toimistoille -webinaarit

Lue lisää
Sanomista toimistoille

Tilaa markkinointi­toimistojen uutiskirje

Lue lisää

Asiakastarinoita, joista tuli sanomista

  • Kilpailuetua strategisesta kumppanuudesta

    Julkaistu
    10.11.2025
    Kun tavoitteena on vaikuttava ja kohdennettu markkinointi, Aava & Bang luottaa Sanoman asiantuntemukseen. Yhteistyö tiivistyy entisestään Sanoma Agency Partner -kumppanuuden myötä.
    Lue asiakastarina
  • Pienillä budjeteilla hyviin tuloksiin

    Julkaistu
    5.3.2025
    Sanoma Ad Manager on Rauha Creativen Riina Pyöttiölle luottotyökalu.
    Lue asiakastarina
  • Jatkuvaa mainontaa helposti ja tuloksellisesti Sanoma Ad Managerilla

    Julkaistu
    14.1.2025
    Sanoma on tuonut markkinoille selkeän kolmannen pelaajan, joka on aikaisemmin puuttunut, sanoo Bearly Digitalin Miikka Virtanen.
    Lue asiakastarina
  • Muru Agency tehostaa asiakkaidensa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla

    Julkaistu
    16.10.2024
    Mainonnan itseostokanava tuo lisäjoustavuutta tilanteisiin, joissa kampanja on saatava liveksi mahdollisimman nopeasti.
    Lue asiakastarina
  • Louhos Digital on vienyt asiakkaidensa monimediakampanjat uudelle tasolle Ad Managerin avulla

    Julkaistu
    23.5.2024
    Digimarkkinointitoimisto Louhos Digital on saanut asiakkaidensa kampanjoihin lisäpeittoa ja laadukasta liikennettä Sanoman verkostosta, toimialasta riippumatta.
    Lue asiakastarina
  • Markkinointitoimisto Kuuki tekee tulosta asiakkailleen Sanoma Ad Managerin avulla

    Julkaistu
    11.8.2023
    Sanoman verkostossa mainostaminen on tuonut lisää peittoa ja uusia kohdennusmahdollisuuksia muiden kanavien rinnalle.
    Lue asiakastarina
  • Markkinointitoimisto Parceron ja Sanoman välinen yhteistyö luo lisäarvoa asiakastyöhön

    Julkaistu
    17.5.2023
    Mainos- ja markkinointitoimistojen sekä Sanoman välinen yhteistyö pitää sisällään paljon muutakin kuin mediaostoja. Parceron kanssa se on ollut muun muassa yhdessä kehittymistä ja luovaa sparrausta.
    Lue asiakastarina
  • Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla

    Julkaistu
    17.3.2023
    Täyden palvelun markkinointitoimisto Julkee x Lempee haluaa tehdä asiakkailleen markkinointia, joka erottuu ja puhuttelee. Sanoma Ad Managerin avulla yritys on tehnyt kaikenkokoisille asiakkailleen mainontaa erinomaisin tuloksin.
    Lue asiakastarina
  • Kokemuksia mainostoimiston ja mediatalon yhteistyöstä: Ahooy Creative ja Sanoma

    Julkaistu
    14.10.2022
    Mitä tapahtuu, kun samaan pöytään istutetaan luovan toimiston markkinointi- ja suunnitteluosaaminen sekä Sanoman media- ja insight-ammattilaiset?
    Lue asiakastarina
    ahooyartikkelikuva.jpg
  • Miten tavoittaa teiden ritarit? Näin Raskone onnistui radiokampanjassa

    Julkaistu
    4.3.2022
    Ohjelmayhteistyöllä tavoitettiin juuri oikeat kuulijat - kampanjan aikana teiden sankarit pääsivät ääneen eli soittamaan lähetykseen ja kertomaan omista kokemuksistaan ja ajatuksistaan.
    Lue asiakastarina
    Raskone ja Radio Rock kansikuva
  • Tam-Silk - Monimediallisuudella kasvuun

    Julkaistu
    15.12.2021
    Tam-Silk käyttää monipuolisesti mediaa sekä nykyisten että uusien asiakkaiden tavoittamiseksi. Sanoma on Tam-Silkin pääyhteistyökumppani mediaratkaisuissa.
    Lue asiakastarina
    TamSilk artikkelikuva


    Kaikki asiakastarinat

    Osta itse digimainontaa asiakkaillesi Sanoma Ad Managerilla

    Ad Managerilla suunnittelet ja ostat display-mainontaa asiakkaillesi itse suoraan Sanoman verkostoon.

    Kokeile Ad Manageria

    MARKKINOINNIN 
    TRENDIT 2026

    Webinaarisarja tuloksellisen markkinoinnin tekijöille

    Ilmoittaudu mukaan

    Näkemyksiä markkinoinnista

    • Yhdessä kohti vaikuttavampaa markkinointia – Sanoma Agency Partner tiivistää Sanoman ja markkinointitoimistojen yhteistyötä

      Sanoma lanseeraa Sanoma Agency Partner -kumppanuuden, joka tarjoaa kaikenkokoisille toimistoille työkaluja, tietoa ja asiantuntijaosaamista – maksutta ja helposti.

      Tagit

      Näkemyksiä
      Julkaistu
      11.11.2025
      Lue lisää
    • Kohti tavoitteita ja niiden yli: Mainonnan mittaamisen ja analytiikan perusteet

      Opi mittaamaan mainonnan ja markkinoinnin tuloksia tehokkaasti. Käytännön vinkkejä KPI-mittareista, analytiikasta ja kampanjan onnistumisen arvioinnista datan avulla.

      Tagit

      Markkinoinnin suunnittelu Mittaaminen
      Julkaistu
      6.10.2025
      Lue lisää
    • Markkinalähtöisyydelle on helppo nyökkäillä − mutta toteutus vaatii näitä viittä radikaalia muutosta

      Markkinalähtöisyys, tai paremminkin sen puute, nostetaan usein esiin leimallisesti suomalaisten yritysten heikkoutena, kirjoittaa Kuulas Helsingin Emilia Lillberg.

      Tagit

      Näkemyksiä Vieraskynä
      Julkaistu
      11.10.2024
      Lue lisää
    • Oikeissa töissä

      Effie on koko alalle todellinen näytön paikka, ja henkilökohtaisesti lupaan, että otamme siitä kaiken irti juhlimalla helmikuussa 2025 ei vain oivaltavia kampanjoita, vaan myös yrityksiä, joille markkinointiin panostaminen on strateginen päätös ja liiketoiminnan ajuri, kirjoittaa Effie Awards Finland 2024 -kilpailun päätuomari Elli Tuominen.

      Tagit

      Effie Näkemyksiä Vieraskynä
      Julkaistu
      8.10.2024
      Lue lisää
    • Sitä saat, mitä mittaat – oikeat mittarit ohjaavat tekemään oikeita asioita

      Markkinoinnin vaikuttavuudesta ja sen mittaamisesta pitää pystyä puhumaan yksinkertaisesti ja ymmärrettävästi, jotta markkinointi pystytään perustelemaan investointina eikä kuluna, Kati Alijoki kirjoittaa.

      Tagit

      Markkinoinnin suunnittelu Mittaaminen Näkemyksiä Omakynä
      Julkaistu
      4.10.2024
      Lue lisää
    • Vuoden 2025 kalenterin tärkeät päivämäärät markkinoijalle

      Markkinoinnin suunnittelussa kannattaa huomioida vuoden sesongit ja toiminnallesi merkitykselliset päivämäärät. Ota talteen tärkeät päivät ja valmistaudu kampanjoihin ajoissa.

      Tagit

      Markkinoinnin suunnittelu
      Julkaistu
      3.10.2024
      Lue lisää
    • Markkinointi kasvun tuojana − viisi keskeistä ajuria

      Mitä markkinoinnin asettaminen kasvusuunnitelmien ytimeen tarkoittaa? Nappaa talteen Dentsun Anna Salon vinkit.

      Tagit

      Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä Vieraskynä
      Julkaistu
      23.9.2024
      Lue lisää
    • Erno Reinikainen: ”Uskalla epäonnistua”

      Suomessa ollaan brändinrakennuksessa lapsenkengissä, sanoo Erma&Reinikaisen Erno Reinikainen.

      Tagit

      Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä
      Julkaistu
      20.9.2024
      Lue lisää
    • Muuttuva ympäristö luo mahdollisuuksia, tartu siis toimeen nyt

      Muuttuvan ympäristön keskellä menestyy tarttumalla toimeen. Tässä tutkimukseen pohjautuvassa artikkelissa pureudumme suomalaisen kuluttajan käyttäytymiseen ja arvoihin seuraavien teemojen kautta: verkko-ostaminen, vastuullisuus ja tulevaisuuden suunnitelmat.

      Tagit

      Näkemyksiä Tutkittua Vastuullisuus
      Julkaistu
      8.2.2023
      Lue lisää
      muuttuva_ymparisto
    • Suomalaiset ovat uutisten suurkuluttajia

      Suurin osa suomalaisista seuraa uutisia joka päivä, useita kertoja päivässä. Uutismedioiden parissa vietetään nyt 20 % enemmän aikaa vuorokaudessa kuin 5 vuotta sitten.

      Tagit

      Näkemyksiä Tutkittua Uutismedia
      Julkaistu
      29.4.2022
      Lue lisää
      suomalaiset_uutisten_suurkuluttajia
    • Parhaat menestystarinat rakentuvat istumalla samalla puolen pöytää

      Sanoma palvelee useita mainos- ja digitoimistoja. Toimistot tuntevat asiakkaansa ja me tunnemme suomalaisen yleisön. Yhteistyömallimme luo arvoa kaikille osapuolille.

      Tagit

      Toimialat Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      Julkaistu
      18.1.2022
      Lue lisää
      Teea Björklund nimitys
    • Kolme ideaa medioiden roolittamiseen – näin valitset oikeat mainonnan kanavat

      Mikä media kannattaa valita kampanjan pääkanavaksi? Sopivatko sosiaalisen median kanavat kampanjaan? Kokosimme mediavalintojen esimerkkejä erilaisia mainoskampanjoita varten.

      Tagit

      Aikakausmedia Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Mainostuotanto ja luovat ratkaisut Natiivimainonta Sisältömarkkinointi TV & video Uutismedia
      Julkaistu
      25.11.2020
      Lue lisää
      kolme_ideaa_medioiden_roolittamiseen


      Kaikki artikkelit

      Sanoma

      Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

      Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

      Closure

      • Etusivu
      • Ajankohtaista
      • Alueellinen mainonta
      • Asiakastarinat
      • Mediat ja palvelut
      • Tietopankki
      • Suunnittelijan työkalut
      • Osta mainontaa
      • Yhteystiedot
      • Ota yhteyttä

      Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
      Arkisin klo 8-16

      yrityspalvelu@sanoma.fi

      010 80 80 85

      Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

      • Facebook
      • Linkedin

      Footer menu

      • Tietosuoja
      • Responsible Disclosure Statement

      ©2025 Sanoma Media Finland