Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Tarjouspyyntö
    • Foppa - joustavat maksuratkaisut
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Mediat & palvelut
  3. Markkinoinnin palvelut

Auta asiakastasi tavoittamaan omat asiakkaansa entistä tehokkaammin.

Palvelut mainos- ja digitoimistoille

Saisimmeko tarjota toimistollesi ja tiimillesi dataa luovan suunnittelun, mediavalintojen ja budjetoinnin tueksi? Entä kohderyhmä­­ymmärryksen kasvattamiseen?

Nyt saat Sanoman mediadatat, tiedot ja hinnat käyttöösi helposti, oman yhteyshenkilön kautta, ilman turhia säätöjä tai myyntipuheita.

Kysy lisää

Sinä tunnet asiakkaasi – me autamme tuntemaan asiakkaasi asiakkaat

Oli kyseessä sitten nopea sparrailu, hintatiedustelu  tai tarve syvemmälle ymmärrykselle asiakkaasi toimialasta, saat kauttamme käyttöösi koko Sanoman osaamisen ja tutkimusosaston tuottaman datan.

Yhteistyömme avulla tarjoat asiakkaillesi lisäarvoa

  • Paremman näkemyksen siitä, keitä asiakkaasi asiakkaat ovat ja miten he käyttäytyvät

  • Faktat eri mediaryhmien vahvuuksista eri tilanteissa

  • Tutkitut tiedot sisällöistä, jotka ovat toimineet erilaisissa kampanjoissa

  • Parempia tuloksia fiksusti suunnitellun mediamainonnan avulla – brändimainontaa Nelosen TV- ja radiokanavilla, sekä digitaalisia ratkaisuja suomalaisten rakastamissa verkkomedioissa

Näkemys - Tutkimus - Faktat - Tulokset

Voimme olla avuksi koko suunnitteluprosessin aikana, tai valituissa vaiheissa.

Sanoma Ad Manager helpottaa mainonnan ostamista

Sanoma Ad Managerin avulla suunnittelet ja ostat display-mainontaa asiakkaillesi suoraan Sanoman verkostoon, ilman välikäsiä. Näet järjestelmästä myös ajantasaisen inventaarin. Saatavilla on 14 erilaista mainosmuotoa, joista kolme soveltuu videomainontaan.

Viisi syytä hyödyntää Ad Manageria mainos- ja mediatoimistoissa

Kokeile Sanoma Ad Manageria

Tulokset puhuvat sanoja tehokkaammin – tutustu asiakastarinoihin

Kuten tiedät, me mediamyyjät kehumme mieluusti omia tuotteitamme. Halusimme kuitenkin päästää toimisto- ja mainostaja-asiakkaat ääneen ja kertomaan, millaisia mainonnan haasteita he ovat kanssamme taklanneet:

  • Markkinointitoimisto Kuuki tekee tulosta asiakkailleen Sanoma Ad Managerin avulla

    Julkaistu
    11.8.2023

    Sanoman verkostossa mainostaminen on tuonut lisää peittoa ja uusia kohdennusmahdollisuuksia muiden kanavien rinnalle.

    Lue asiakastarina
  • Markkinointitoimisto Parceron ja Sanoman välinen yhteistyö luo lisäarvoa asiakastyöhön

    Julkaistu
    17.5.2023

    Mainos- ja markkinointitoimistojen sekä Sanoman välinen yhteistyö pitää sisällään paljon muutakin kuin mediaostoja. Parceron kanssa se on ollut muun muassa yhdessä kehittymistä ja luovaa sparrausta.

    Lue asiakastarina
  • Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla

    Julkaistu
    17.3.2023

    Täyden palvelun markkinointitoimisto Julkee x Lempee haluaa tehdä asiakkailleen markkinointia, joka erottuu ja puhuttelee. Sanoma Ad Managerin avulla yritys on tehnyt kaikenkokoisille asiakkailleen mainontaa erinomaisin tuloksin.

    Lue asiakastarina
  • Kokemuksia mainostoimiston ja mediatalon yhteistyöstä: Ahooy Creative ja Sanoma

    Julkaistu
    14.10.2022

    Mitä tapahtuu, kun samaan pöytään istutetaan luovan toimiston markkinointi- ja suunnitteluosaaminen sekä Sanoman media- ja insight-ammattilaiset?

    Lue asiakastarina
    ahooyartikkelikuva.jpg
  • Miten tavoittaa teiden ritarit? Näin Raskone onnistui radiokampanjassa

    Julkaistu
    4.3.2022

    Ohjelmayhteistyöllä tavoitettiin juuri oikeat kuulijat - kampanjan aikana teiden sankarit pääsivät ääneen eli soittamaan lähetykseen ja kertomaan omista kokemuksistaan ja ajatuksistaan.

    Lue asiakastarina
    Raskone ja Radio Rock kansikuva
  • Tam-Silk - Monimediallisuudella kasvuun

    Julkaistu
    15.12.2021

    Tam-Silk käyttää monipuolisesti mediaa sekä nykyisten että uusien asiakkaiden tavoittamiseksi. Sanoma on Tam-Silkin pääyhteistyökumppani mediaratkaisuissa.

    Lue asiakastarina
    TamSilk artikkelikuva

    Teillä osataan mainonta, meillä media. Lyödäänkö hynttyyt yhteen?

    Jokainen pelaa vahvuuksillaan. Meidän vahvuutemme on data ja ymmärrys siitä, miten suomalaiset käyttävät mediaa. Jos haluat tutustua siihen, mitä me ajattelemme mainonnasta, niin löydät ajatuksiamme tästä:

    • Muuttuva ympäristö luo mahdollisuuksia, tartu siis toimeen nyt

      Muuttuvan ympäristön keskellä menestyy tarttumalla toimeen. Tässä tutkimukseen pohjautuvassa artikkelissa pureudumme suomalaisen kuluttajan käyttäytymiseen ja arvoihin seuraavien teemojen kautta: verkko-ostaminen, vastuullisuus ja tulevaisuuden suunnitelmat.

      Tagit

      Näkemyksiä Tutkittua Vastuullisuus
      Julkaistu
      8.2.2023
      Lue lisää
      muuttuva_ymparisto
    • Suomalaiset ovat uutisten suurkuluttajia

      Suurin osa suomalaisista seuraa uutisia joka päivä, useita kertoja päivässä. Uutismedioiden parissa vietetään nyt 20 % enemmän aikaa vuorokaudessa kuin 5 vuotta sitten.

      Tagit

      Näkemyksiä Tutkittua Uutismedia
      Julkaistu
      29.4.2022
      Lue lisää
      suomalaiset_uutisten_suurkuluttajia
    • Kohti tavoitteita ja niiden yli: Mainonnan mittaamisen ja analytiikan perusteet

      Data, analytiikka ja mittaaminen auttavat onnistumaan mainonnassa. Lue, millaista dataa tarvitaan markkinoinnin ja mainonnan onnistumiseen sekä miten analytiikka tukee markkinointia.

      Tagit

      Näkemyksiä Tutkittua
      Julkaistu
      1.4.2022
      Lue lisää
    • Parhaat menestystarinat rakentuvat istumalla samalla puolen pöytää

      Sanoma palvelee useita mainos- ja digitoimistoja. Toimistot tuntevat asiakkaansa ja me tunnemme suomalaisen yleisön. Yhteistyömallimme luo arvoa kaikille osapuolille.

      Tagit

      Toimialat Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      Julkaistu
      18.1.2022
      Lue lisää
      Teea Björklund nimitys
    • Kolme ideaa medioiden roolittamiseen – näin valitset oikeat mainonnan kanavat

      Mikä media kannattaa valita kampanjan pääkanavaksi? Sopivatko sosiaalisen median kanavat kampanjaan? Kokosimme mediavalintojen esimerkkejä erilaisia mainoskampanjoita varten.

      Tagit

      Aikakausmedia Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Mainostuotanto ja luovat ratkaisut Natiivimainonta Sisältömarkkinointi TV & video Uutismedia
      Julkaistu
      25.11.2020
      Lue lisää
      kolme_ideaa_medioiden_roolittamiseen

      Lisää artikkeleita

      Esimerkkejä työkaluista

      Suomalaiset mediankäyttäjinä -segmentointi

      Sanoma tutkii suomalaisten mediankäyttöä jatkuvasti, laajasti ja monipuolisesti. Tutkimuksen perusteella suomalaiset on jaettu kahdeksaan eri segmenttiin, median käytön motiivien ja asenteiden perusteella. Segmentoinnin avulla selvitämme, millaiset sisällöt erilaisiin kohderyhmiin vetoavat, mitä medioita niiden jäsenet kuluttavat, missä kanavissa ja miksi.

      Lue lisää

      Suomalaiset mediankäyttäjinä mediankäyttösegmentointi

      Toimistotiimimme on käytettävissäsi

      Oma yhteyshenkilösi on vain puhelinsoiton päässä. Oli kysymyksesi suuri tai pieni, älä epäröi olla yhteydessä.

      Sini Hartikka

      Sini
      Hartikka

      Agency Success Manager
      sini.hartikka@sanoma.com
      044 777 7444
      sini.hartikka@sanoma.com
      044 777 7444
      Suvi Hyrsky

      Suvi
      Hyrsky

      Agency Success Manager
      suvi.hyrsky@sanoma.com
      040 778 5325
      suvi.hyrsky@sanoma.com
      040 778 5325

      Satu
      Raatikainen

      Agency Success Manager
      satu.raatikainen@sanoma.com
      040 356 9214
      satu.raatikainen@sanoma.com
      040 356 9214

      Pyydä esittely tai jätä muu yhteydenotto­pyyntö

      Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.

      Sanoma

      Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

      Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

      Closure

      • Etusivu
      • Alueellinen mainonta
      • Asiakastarinat
      • Mediat ja palvelut
      • Tietopankki
      • Suunnittelijan työkalut
      • Osta mainontaa
      • Ota yhteyttä

      Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
      010 80 80 85

      Arkisin klo 8-16

      Uudet mainostajat
      010 321 9400
      Arkisin klo 9-15

      0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min, sis. alv 24 %

      • Facebook
      • Linkedin

      Footer menu

      • Tietosuoja
      • Evästekäytännöt
      • Responsible Disclosure Statement

      ©2023 Sanoma Media Finland