Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Mediat & palvelut
  3. Markkinoinnin palvelut

Auta asiakastasi tavoittamaan omat asiakkaansa entistä tehokkaammin.

Palvelut mainos- ja digitoimistoille

Saisimmeko tarjota toimistollesi ja tiimillesi dataa luovan suunnittelun, mediavalintojen ja budjetoinnin tueksi? Entä kohderyhmä­­ymmärryksen kasvattamiseen?

Nyt saat Sanoman mediadatat, tiedot ja hinnat käyttöösi helposti, oman yhteyshenkilön kautta, ilman turhia säätöjä tai myyntipuheita.

Kysy lisää

Sinä tunnet asiakkaasi – me autamme tuntemaan asiakkaasi asiakkaat

Oli kyseessä sitten nopea sparrailu, hintatiedustelu  tai tarve syvemmälle ymmärrykselle asiakkaasi toimialasta, saat kauttamme käyttöösi koko Sanoman osaamisen ja tutkimusosaston tuottaman datan.

Yhteistyömme avulla tarjoat asiakkaillesi lisäarvoa

  • Paremman näkemyksen siitä, keitä asiakkaasi asiakkaat ovat ja miten he käyttäytyvät

  • Faktat eri mediaryhmien vahvuuksista eri tilanteissa

  • Tutkitut tiedot sisällöistä, jotka ovat toimineet erilaisissa kampanjoissa

  • Parempia tuloksia fiksusti suunnitellun mediamainonnan avulla – brändimainontaa Nelosen TV- ja radiokanavilla, sekä digitaalisia ratkaisuja suomalaisten rakastamissa verkkomedioissa

Näkemys - Tutkimus - Faktat - Tulokset

Voimme olla avuksi koko suunnitteluprosessin aikana, tai valituissa vaiheissa.

Toimintaympäristö

Asemoituminen

Toimialan trendit ja sesongit

Erottautumis­mahdollisuudet

Lähestyminen suhteessa tavoitteeseen

Sparraaminen oikeista mittareista asiakkuuden eri vaiheissa

Benchmarkit suhteessa toimialaan

Tavoiteasetanta suhteessa budjettiin

Asiakkaan asiakkaat

Kiinnostuksen kohteet

Medioiden käyttö

Asennemaailma, suhtautuminen mainontaan

Mediasuunnittelu

Monimediallisesti oikeisiin kohderyhmiin, oikeisiin mediaryhmiin ja oikeaan aikaan

Tavoittavuudet

Ostaminen, varaaminen, optimointi ja raportointi

Tulokset puhuvat sanoja tehokkaammin – tutustu asiakastarinoihin

Kuten tiedät, me mediamyyjät kehumme mieluusti omia tuotteitamme. Halusimme kuitenkin päästää toimisto- ja mainostaja-asiakkaat ääneen ja kertomaan, millaisia mainonnan haasteita he ovat kanssamme taklanneet:

ahooyartikkelikuva.jpg
Kokemuksia mainostoimiston ja mediatalon yhteistyöstä: Ahooy Creative ja Sanoma

Mitä tapahtuu, kun samaan pöytään istutetaan luovan toimiston markkinointi- ja suunnitteluosaaminen sekä Sanoman media- ja insight-ammattilaiset?

Lue asiakastarina

Lisää asiakastarinoita

  • Markkinointitoimisto Parceron ja Sanoman välinen yhteistyö luo lisäarvoa asiakastyöhön

    Julkaistu
    17.5.2023

    Mainos- ja markkinointitoimistojen sekä Sanoman välinen yhteistyö pitää sisällään paljon muutakin kuin mediaostoja. Parceron kanssa se on ollut muun muassa yhdessä kehittymistä ja luovaa sparrausta. Lue lisää siitä, mitä lisäarvoa yhteistyömme on tuonut Parceron asiakastyöhön.

    Lue asiakastarina
  • Kokemuksia mainostoimiston ja mediatalon yhteistyöstä: Ahooy Creative ja Sanoma

    Julkaistu
    14.10.2022

    Mitä tapahtuu, kun samaan pöytään istutetaan luovan toimiston markkinointi- ja suunnitteluosaaminen sekä Sanoman media- ja insight-ammattilaiset?

    Lue asiakastarina
    ahooyartikkelikuva.jpg
  • Imago- ja tonttimarkkinoinnilla hurjia tuloksia – näin Lopen kunnan tontit vietiin käsistä

    Julkaistu
    14.3.2022

    Miten pienet kunnat voivat kasvattaa tunnettuutta ja samalla saada uusia asukkaita? Entä miten varmistaa pitovoima eli se, etteivät nykyiset asukkaat vaihda paikkakuntaa? Tässä artikkelissa käymme läpi täydellisen esimerkin onnistuneesta kuntamarkkinointikampanjasta yhdessä Lopen kunnan kanssa.

    Lue asiakastarina
    Lopen kunta
  • Miten tavoittaa teiden ritarit? Näin Raskone onnistui radiokampanjassa

    Julkaistu
    4.3.2022

    Ohjelmayhteistyöllä tavoitettiin juuri oikeat kuulijat - kampanjan aikana teiden sankarit pääsivät ääneen eli soittamaan lähetykseen ja kertomaan omista kokemuksistaan ja ajatuksistaan.

    Lue asiakastarina
    Raskone ja Radio Rock kansikuva

    Teillä osataan mainonta, meillä media. Lyödäänkö hynttyyt yhteen?

    Jokainen pelaa vahvuuksillaan. Meidän vahvuutemme on data ja ymmärrys siitä, miten suomalaiset käyttävät mediaa. Jos haluat tutustua siihen, mitä me ajattelemme mainonnasta, niin löydät ajatuksiamme tästä:

    Näkemyksiä markkinoinnista

    • Muuttuva ympäristö luo mahdollisuuksia, tartu siis toimeen nyt

      Muuttuvan ympäristön keskellä menestyy tarttumalla toimeen. Tässä tutkimukseen pohjautuvassa artikkelissa pureudumme suomalaisen kuluttajan käyttäytymiseen ja arvoihin seuraavien teemojen kautta: verkko-ostaminen, vastuullisuus ja tulevaisuuden suunnitelmat.

      Tagit

      Näkemyksiä Tutkittua Vastuullisuus
      Julkaistu
      8.2.2023
      Lue lisää
      muuttuva_ymparisto
    • Suomalaiset ovat uutisten suurkuluttajia

      Suurin osa suomalaisista seuraa uutisia joka päivä, useita kertoja päivässä. Uutismedioiden parissa vietetään nyt 20 % enemmän aikaa vuorokaudessa kuin 5 vuotta sitten.

      Tagit

      Näkemyksiä Tutkittua Uutismedia
      Julkaistu
      29.4.2022
      Lue lisää
      suomalaiset_uutisten_suurkuluttajia
    • Kohti tavoitteita ja niiden yli: Mainonnan mittaamisen ja analytiikan perusteet

      Data, analytiikka ja mittaaminen auttavat onnistumaan mainonnassa. Lue, millaista dataa tarvitaan markkinoinnin ja mainonnan onnistumiseen sekä miten analytiikka tukee markkinointia.

      Tagit

      Näkemyksiä Tutkittua
      Julkaistu
      1.4.2022
      Lue lisää
    • Parhaat menestystarinat rakentuvat istumalla samalla puolen pöytää

      Sanoma palvelee useita mainos- ja digitoimistoja. Toimistot tuntevat asiakkaansa ja me tunnemme suomalaisen yleisön. Yhteistyömallimme luo arvoa kaikille osapuolille.

      Tagit

      Toimialat Luovat ratkaisut
      Julkaistu
      18.1.2022
      Lue lisää
      Teea Björklund nimitys
    • Monimediallisuudella kasvuun

      Tam-Silk käyttää monipuolisesti mediaa sekä nykyisten että uusien asiakkaiden tavoittamiseksi. Sanoma on Tam-Silkin pääyhteistyökumppani mediaratkaisuissa.

      Tagit

      Aikakausmedia Alueellinen mainonta Digiratkaisut TV & video Uutismedia
      Julkaistu
      15.12.2021
      Lue lisää
      TamSilk artikkelikuva
    • Kolme ideaa medioiden roolittamiseen – näin valitset oikeat mainonnan kanavat

      Mikä media kannattaa valita kampanjan pääkanavaksi? Sopivatko sosiaalisen median kanavat kampanjaan? Kokosimme mediavalintojen esimerkkejä erilaisia mainoskampanjoita varten.

      Tagit

      Aikakausmedia Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Luovat ratkaisut Natiivimainonta Sisältömarkkinointi TV & video Uutismedia
      Julkaistu
      25.11.2020
      Lue lisää
      kolme_ideaa_medioiden_roolittamiseen

      Lisää artikkeleita

      Esimerkkejä työkaluista

      Sanoman mediankäyttösegmentointi ovat hyviä esimerkkejä työkaluista, joiden hyödyt tarjoamme mielellämme toimistokumppaniemme käyttöön. Näiden lisäksi käytössämme on laajasti myös muita työkaluja – sekä tietysti osaavat ihmiset, jotka auttavat sinua saamaan datasta kaiken irti.
       

      Suomalaiset mediankäyttäjinä -segmentointi

      Sanoma tutkii suomalaisten mediankäyttöä jatkuvasti, laajasti ja monipuolisesti. Tutkimuksen perusteella suomalaiset on jaettu kahdeksaan eri segmenttiin, median käytön motiivien ja asenteiden perusteella. Segmentoinnin avulla selvitämme, millaiset sisällöt erilaisiin kohderyhmiin vetoavat, mitä medioita niiden jäsenet kuluttavat, missä kanavissa ja miksi.

      Lue lisää

      Suomalaiset mediankäyttäjinä mediankäyttösegmentointi

      Sanoma Ad Manager

      Sanoma Ad Manager on kotimainen mainonnan ostoalusta, jolla voit itse suunnitella ja ostaa digimainontaa esimerkiksi Ilta-Sanomiin, Helsingin Sanomiin ja Aamulehteen.

      Kysy lisää

      Toimistotiimimme on käytettävissäsi

      Oma yhteyshenkilösi on vain puhelinsoiton päässä. Oli kysymyksesi suuri tai pieni, älä epäröi olla yhteydessä.

      Sini Hartikka

      Sini
      Hartikka

      Agency Success Manager
      sini.hartikka@sanoma.com
      044 777 7444
      sini.hartikka@sanoma.com
      044 777 7444
      Satu Raatikainen.jpg

      Satu
      Raatikainen

      Agency Success Manager
      satu.raatikainen@sanoma.com
      040 356 9214
      satu.raatikainen@sanoma.com
      040 356 9214

      Pyydä esittely tai jätä muu yhteydenotto­pyyntö

      Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.

      Sanoma

      Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

      Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

      Closure

      • Etusivu
      • Alueellinen mainonta
      • Asiakastarinat
      • Mediat ja palvelut
      • Tietopankki
      • Suunnittelijan työkalut
      • Osta mainontaa
      • Ota yhteyttä

      Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
      010 80 80 85 *

      Arkisin klo 8-16

      Uudet mainostajat
      010 321 9400  **
      Arkisin klo 9-15

      * 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
      ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

      • Facebook
      • Linkedin

      Footer menu

      • Tietosuoja
      • Evästekäytännöt
      • Responsible Disclosure Statement

      ©2023 Sanoma Media Finland