Auta asiakastasi tavoittamaan omat asiakkaansa entistä tehokkaammin.
Palvelut mainos- ja digitoimistoille
Saisimmeko tarjota toimistollesi ja tiimillesi dataa luovan suunnittelun, mediavalintojen ja budjetoinnin tueksi? Entä kohderyhmäymmärryksen kasvattamiseen?
Nyt saat Sanoman mediadatat, tiedot ja hinnat käyttöösi helposti, oman yhteyshenkilön kautta, ilman turhia säätöjä tai myyntipuheita.

Sinä tunnet asiakkaasi – me autamme tuntemaan asiakkaasi asiakkaat
Oli kyseessä sitten nopea sparrailu, hintatiedustelu tai tarve syvemmälle ymmärrykselle asiakkaasi toimialasta, saat kauttamme käyttöösi koko Sanoman osaamisen ja tutkimusosaston tuottaman datan.
Yhteistyömme avulla tarjoat asiakkaillesi lisäarvoa
-
Paremman näkemyksen siitä, keitä asiakkaasi asiakkaat ovat ja miten he käyttäytyvät
-
Faktat eri mediaryhmien vahvuuksista eri tilanteissa
-
Tutkitut tiedot sisällöistä, jotka ovat toimineet erilaisissa kampanjoissa
-
Parempia tuloksia fiksusti suunnitellun mediamainonnan avulla – brändimainontaa Nelosen TV- ja radiokanavilla, sekä digitaalisia ratkaisuja suomalaisten rakastamissa verkkomedioissa

Voimme olla avuksi koko suunnitteluprosessin aikana, tai valituissa vaiheissa.
Toimintaympäristö
Asemoituminen
Toimialan trendit ja sesongit
Erottautumismahdollisuudet
Lähestyminen suhteessa tavoitteeseen
Sparraaminen oikeista mittareista asiakkuuden eri vaiheissa
Benchmarkit suhteessa toimialaan
Tavoiteasetanta suhteessa budjettiin
Asiakkaan asiakkaat
Kiinnostuksen kohteet
Medioiden käyttö
Asennemaailma, suhtautuminen mainontaan
Mediasuunnittelu
Monimediallisesti oikeisiin kohderyhmiin, oikeisiin mediaryhmiin ja oikeaan aikaan
Tavoittavuudet
Ostaminen, varaaminen, optimointi ja raportointi
Tulokset puhuvat sanoja tehokkaammin – tutustu asiakastarinoihin
Kuten tiedät, me mediamyyjät kehumme mieluusti omia tuotteitamme. Halusimme kuitenkin päästää toimisto- ja mainostaja-asiakkaat ääneen ja kertomaan, millaisia mainonnan haasteita he ovat kanssamme taklanneet:

Kokemuksia mainostoimiston ja mediatalon yhteistyöstä: Ahooy Creative ja Sanoma
Mitä tapahtuu, kun samaan pöytään istutetaan luovan toimiston markkinointi- ja suunnitteluosaaminen sekä Sanoman media- ja insight-ammattilaiset?
Lisää asiakastarinoita
Teillä osataan mainonta, meillä media. Lyödäänkö hynttyyt yhteen?
Jokainen pelaa vahvuuksillaan. Meidän vahvuutemme on data ja ymmärrys siitä, miten suomalaiset käyttävät mediaa. Jos haluat tutustua siihen, mitä me ajattelemme mainonnasta, niin löydät ajatuksiamme tästä:
Näkemyksiä markkinoinnista
Esimerkkejä työkaluista
Sanoman mediankäyttösegmentointi ovat hyviä esimerkkejä työkaluista, joiden hyödyt tarjoamme mielellämme toimistokumppaniemme käyttöön. Näiden lisäksi käytössämme on laajasti myös muita työkaluja – sekä tietysti osaavat ihmiset, jotka auttavat sinua saamaan datasta kaiken irti.
Suomalaiset mediankäyttäjinä -segmentointi
Sanoma tutkii suomalaisten mediankäyttöä jatkuvasti, laajasti ja monipuolisesti. Tutkimuksen perusteella suomalaiset on jaettu kahdeksaan eri segmenttiin, median käytön motiivien ja asenteiden perusteella. Segmentoinnin avulla selvitämme, millaiset sisällöt erilaisiin kohderyhmiin vetoavat, mitä medioita niiden jäsenet kuluttavat, missä kanavissa ja miksi.

Sanoma Ad Manager
Sanoma Ad Manager on kotimainen mainonnan ostoalusta, jolla voit itse suunnitella ja ostaa digimainontaa esimerkiksi Ilta-Sanomiin, Helsingin Sanomiin ja Aamulehteen.

Toimistotiimimme on käytettävissäsi
Oma yhteyshenkilösi on vain puhelinsoiton päässä. Oli kysymyksesi suuri tai pieni, älä epäröi olla yhteydessä.

Sini
Hartikka

Satu
Raatikainen
Pyydä esittely tai jätä muu yhteydenottopyyntö
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.