Tampereen natiivimainonnanaamu Vihinen

Natiivimainonnan aamu 9.3.

Kaupallinen menestys rakennetaan tarinoilla

Inspiraatiohetki mainonnasta, sisällöistä ja tarinankerronnasta Heikki Vihisen kanssa.
Saat vastauksia näihin kysymyksiin: 

Kuinka syntyvät ideat elokuvakäsikirjoitukseen?
Millaista työstämistä on luova työ?
Kuinka natiivisisällöille saa tuhansien ihmisten yleisön?
Millaisia caseja Aamulehdessä on natiivimainontana toteutettu.

Katso tallenne:

Natiiviviikon etukampanjat

Natiiviviikon etukampanjat Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen medioissa

Tarjoukset ovat voimassa 12.3. asti. Tarjoushintaiset kampanjat tulee julkaista 25.6.2021 mennessä.
Kysy meiltä lisää. Autamme mielellämme!

Natiivimainonnan_aamu_ruutu_natiivipaketti_1.jpg

1 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1 vko 97 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 19 600 loppuunkatselua (2 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 6 500 €

Natiivimainonnnan_aamu_tv_ruutu.jpg

2 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1-2 vko 194 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 39 200 loppuunkatselua (4 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 8 500 €

natiivimainonnanaamu_tv_paketti.jpg

4 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 2-4 vko 252 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 78 400 loppuunkatselua (6 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 10 500 €

AL_natiivimainonnan_aamun_paketti.jpg

Kokosivun artikkeli Aamulehti

  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €

Natiiviviikon edut:

Kokosivu Aamulehti - nyt 3 000 €  
Paketti yhteensä 5 850 €  - norm. 19 350 €, kampanjaviikon etu 13 500 €

Kokosivu Aamulehti ja Moro - nyt 4 500 €
Paketti yhteensä 7 350 €  - norm. 25 379 €, kampanjaviikon etu 18 029 €

Natiivimainonnanaamu-al_paketti.jpg

½-sivun artikkeli Aamulehti

  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €

Natiiviviikon edut:

Puolikas Aamulehti - nyt 1500 €
Paketti yhteensä 4 350 € - norm. 11 210 €, kampanjaviikon etu 6 860 €

Puolikas Aamulehti ja Moro - nyt 2 250 €
Paketti yhteensä 5 100 € - norm. 14 184 € kampanjaviikon etu 9 084 €

natiiviaamu_pakettikuva6.jpg

Artikkeli paikalliset

  • 10 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (550 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €)

Natiiviviikon edut:

Aukeama paikallislehdessä - nyt 550 €
Paketti yhteensä 1 850 € - arvo ja etu riippuu paikallismediasta

Kokosivu paikallislehdessä ja Aamulehdessä - nyt 3 550 €
Paketti yhteensä 4 850 €  - arvo ja etu riippuu paikallismediasta

Ajankohtaista

Näytä aiheen mukaan
Verkkokauppa Kuukauden kamppis

Verkkokauppa.comin 30-vuotiskampanja erottuu ja tarjoaa aitoa 90-luvun tunnelmaa

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Syyskuun valinta on Verkkokauppa.comin Back to '92.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Verkkokauppa.comin 30-vuotiskampanja erottuu ja tarjoaa aitoa 90-luvun tunnelmaa
Naomi ja Wanda Holopainen artikkelikuva

Tulevaisuuden maailma luodaan tänään

Sosiaalisen vastuun tulisi olla osa yrityksen kokonaisvaltaista toimintaa eikä yksittäisiä markkinointitekoja, korostavat Ataá Agencyn Wanda ja Naomi Holopainen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Tulevaisuuden maailma luodaan tänään
Markus Nieminen artikkelikuva

Kasvua taantumassa

Kasvu taantumassa kuulostaa hullulta ajatukselta. Sitä se ei kuitenkaan ole. Jos tutkitaan markkinoinnin historiaa ja tieteellisesti todistettuja faktoja, voidaan todeta että kyse ei ole hulluudesta ollenkaan, kirjoittaa TBWA:n Markus Nieminen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Kasvua taantumassa
Anna Lujanen artikkelikuva

Televisio elää ajassa – samoin siihen liittyvä terminologia

Englanninkielisillä sanoilla mennään vääjäämättä kohti maailmaa, jossa käytännössä kaikkien alojen ammattisanastot jäävät ilman suomenkielisiä vastineita. On kriittisen tärkeää, että Suomeen luodaan aktiivisemmin uusia sanoja, kirjoittaa Screenforcen Anna Lujanen. 
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Vieraskynä
Televisio elää ajassa – samoin siihen liittyvä terminologia
Laura Vähähyyppä artikkelikuva

Radion tekijät: Laura Vähähyyppä

Radio Rock on rockmusiikin pää-äänenkannattaja Suomessa. Tämä kuuluu ja näkyy kaikessa tekijöitä myöten. Radio Rockin illoissa operoiva Laura Vähähyyppä on hyvä esimerkki ihmisestä, joka elää ja hengittää rockmusiikkia.
Audio & radio
Radion tekijät: Laura Vähähyyppä
Uutismedia digi artikkelikuva

Lähes kaikkien Sanoman brändien kokonaistavoittavuuksissa kasvua – Ilta-Sanomat tavoittaa 2,95 miljoonaa ja painettu Glorian ruoka & viini lisäsi lukijamääräänsä 13 %

Kansallisen mediatutkimuksen (KMT 2022) tuoreet luvut kertovat, että Sanoman brändien kokonaistavoittavuuksissa on vahvaa kasvua.
Aikakausmedia
Tutkittua
Uutismedia
Lähes kaikkien Sanoman brändien kokonaistavoittavuuksissa kasvua – Ilta-Sanomat tavoittaa 2,95 miljoonaa ja painettu Glorian ruoka & viini lisäsi lukijamääräänsä 13 %