Tampereen natiivimainonnanaamu Vihinen

Natiivimainonnan aamu 9.3.

Kaupallinen menestys rakennetaan tarinoilla

Inspiraatiohetki mainonnasta, sisällöistä ja tarinankerronnasta Heikki Vihisen kanssa.
Saat vastauksia näihin kysymyksiin: 

Kuinka syntyvät ideat elokuvakäsikirjoitukseen?
Millaista työstämistä on luova työ?
Kuinka natiivisisällöille saa tuhansien ihmisten yleisön?
Millaisia caseja Aamulehdessä on natiivimainontana toteutettu.

Katso tallenne:

Natiiviviikon etukampanjat

Natiiviviikon etukampanjat Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen medioissa

Tarjoukset ovat voimassa 12.3. asti. Tarjoushintaiset kampanjat tulee julkaista 25.6.2021 mennessä.
Kysy meiltä lisää. Autamme mielellämme!

Natiivimainonnan_aamu_ruutu_natiivipaketti_1.jpg

1 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1 vko 97 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 19 600 loppuunkatselua (2 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 6 500 €

Natiivimainonnnan_aamu_tv_ruutu.jpg

2 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1-2 vko 194 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 39 200 loppuunkatselua (4 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 8 500 €

natiivimainonnanaamu_tv_paketti.jpg

4 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 2-4 vko 252 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 78 400 loppuunkatselua (6 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 10 500 €

AL_natiivimainonnan_aamun_paketti.jpg

Kokosivun artikkeli Aamulehti

  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €

Natiiviviikon edut:

Kokosivu Aamulehti - nyt 3 000 €  
Paketti yhteensä 5 850 €  - norm. 19 350 €, kampanjaviikon etu 13 500 €

Kokosivu Aamulehti ja Moro - nyt 4 500 €
Paketti yhteensä 7 350 €  - norm. 25 379 €, kampanjaviikon etu 18 029 €

Natiivimainonnanaamu-al_paketti.jpg

½-sivun artikkeli Aamulehti

  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €

Natiiviviikon edut:

Puolikas Aamulehti - nyt 1500 €
Paketti yhteensä 4 350 € - norm. 11 210 €, kampanjaviikon etu 6 860 €

Puolikas Aamulehti ja Moro - nyt 2 250 €
Paketti yhteensä 5 100 € - norm. 14 184 € kampanjaviikon etu 9 084 €

natiiviaamu_pakettikuva6.jpg

Artikkeli paikalliset

  • 10 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (550 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €)

Natiiviviikon edut:

Aukeama paikallislehdessä - nyt 550 €
Paketti yhteensä 1 850 € - arvo ja etu riippuu paikallismediasta

Kokosivu paikallislehdessä ja Aamulehdessä - nyt 3 550 €
Paketti yhteensä 4 850 €  - arvo ja etu riippuu paikallismediasta

Ajankohtaista

Näytä aiheen mukaan
Effie Mikael Nemeschansky

Milloin viimeksi kyseenalaistit itsesi?

Kun näkee toimintaympäristönsä rajoittuneesti, ei näe kaikkia mahdollisuuksia, kirjoittaa hasan & partnersin Mikael Nemeschansky.
Effie
Vieraskynä
Milloin viimeksi kyseenalaistit itsesi?
Effie Eeva Ingnatius

Mitä Effie merkitsee mainostajalle?

Toisin kuin monet markkinointiviestinnän luovaa suoritetta mittaavat kilpailut, Effie kiinnittää huomiota koko prosessiin ja sen taustalla olevaan ammattitaitoon, kirjoittaa Hartwallin Eeva Ignatius.
Effie
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Mitä Effie merkitsee mainostajalle?
Effie Christoffer Hultin

Suomi ei ole markkinoinnin supervalta. Vielä.

Suomea ei ole historiallisesti tunnustettu markkinoinnin supervallaksi. Suomi on kuitenkin maailman huippuluokkaa oppimisessa, kirjoittaa Group M:n toimitusjohtaja Christoffer Hultin, joka tuomaroi ensimmäistä kertaa Global Effie Awards -kilpailussa.
Effie
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Suomi ei ole markkinoinnin supervalta. Vielä.
Get Tomorrow 2021 Accenture

Miten vastata kuluttajien muuttuviin odotuksiin?

Accenturen Maria Mazzone ja Mattias Boman kertoivat Get Tomorrow -tapahtuman avauspuheenvuorossaan, miten yritysten kannattaa valmistautua kaupankäynnin uuteen ekosysteemiin.
Näkemyksiä markkinoinnista
Miten vastata kuluttajien muuttuviin odotuksiin?
Get Tomorrow 2021 yleisö artikkelikuva

Asiakaskokemuksesta luovaan kokemukseen

Mitkä oletukset halvaannuttavat luovaa ajatteluasi? TBWA\Worldwiden Agathe Guerrier tarjosi puheenvuorossaan Get Tomorrow’ssa esimerkkejä perinteiset tavat haastavasta markkinointiviestinnästä.
Näkemyksiä markkinoinnista
Asiakaskokemuksesta luovaan kokemukseen