Tampereen natiivimainonnanaamu Vihinen

Natiivimainonnan aamu 9.3.

Kaupallinen menestys rakennetaan tarinoilla

Inspiraatiohetki mainonnasta, sisällöistä ja tarinankerronnasta Heikki Vihisen kanssa.
Saat vastauksia näihin kysymyksiin: 

Kuinka syntyvät ideat elokuvakäsikirjoitukseen?
Millaista työstämistä on luova työ?
Kuinka natiivisisällöille saa tuhansien ihmisten yleisön?
Millaisia caseja Aamulehdessä on natiivimainontana toteutettu.

Katso tallenne:

Natiiviviikon etukampanjat

Natiiviviikon etukampanjat Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen medioissa

Tarjoukset ovat voimassa 12.3. asti. Tarjoushintaiset kampanjat tulee julkaista 25.6.2021 mennessä.
Kysy meiltä lisää. Autamme mielellämme!

Natiivimainonnan_aamu_ruutu_natiivipaketti_1.jpg

1 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1 vko 97 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 19 600 loppuunkatselua (2 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 6 500 €

Natiivimainonnnan_aamu_tv_ruutu.jpg

2 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1-2 vko 194 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 39 200 loppuunkatselua (4 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 8 500 €

natiivimainonnanaamu_tv_paketti.jpg

4 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 2-4 vko 252 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 78 400 loppuunkatselua (6 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 10 500 €

AL_natiivimainonnan_aamun_paketti.jpg

Kokosivun artikkeli Aamulehti

  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €

Natiiviviikon edut:

Kokosivu Aamulehti - nyt 3 000 €  
Paketti yhteensä 5 850 €  - norm. 19 350 €, kampanjaviikon etu 13 500 €

Kokosivu Aamulehti ja Moro - nyt 4 500 €
Paketti yhteensä 7 350 €  - norm. 25 379 €, kampanjaviikon etu 18 029 €

Natiivimainonnanaamu-al_paketti.jpg

½-sivun artikkeli Aamulehti

  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €

Natiiviviikon edut:

Puolikas Aamulehti - nyt 1500 €
Paketti yhteensä 4 350 € - norm. 11 210 €, kampanjaviikon etu 6 860 €

Puolikas Aamulehti ja Moro - nyt 2 250 €
Paketti yhteensä 5 100 € - norm. 14 184 € kampanjaviikon etu 9 084 €

natiiviaamu_pakettikuva6.jpg

Artikkeli paikalliset

  • 10 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (550 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €)

Natiiviviikon edut:

Aukeama paikallislehdessä - nyt 550 €
Paketti yhteensä 1 850 € - arvo ja etu riippuu paikallismediasta

Kokosivu paikallislehdessä ja Aamulehdessä - nyt 3 550 €
Paketti yhteensä 4 850 €  - arvo ja etu riippuu paikallismediasta

Ajankohtaista

Näytä aiheen mukaan
Ajankohtaista.jpg

Ajankohtaista

Poikkeusaikataulut ja muuta ajankohtaista
Ajankohtaista
Minna McGill artikkelikuva

Aikakausmedia on turvasatama

Kaoottisessa, epävarmassa ja monimutkaisessa maailmassa on tilaa tarinoille, jotka luovat uskoa siihen, että vastoinkäymiset kuuluvat elämään ja vaikeuksista voi myös selvitä, kirjoittaa Kodin Kuvalehden ja ET:n päätoimittaja Minna McGill.
Aikakausmedia
Omakynä
Aikakausmedia on turvasatama
Radio Suomipop artikkelikuva

Radio Suomipopin hyväntekeväisyyskampanja tukee tulevaisuuden tähtiä

Radio Suomipop juhlii 20-vuotissynttäreitään koko vuoden, ja juhlavuoden kunniaksi Suomipop käynnisti toukokuussa mittavan hyväntekeväisyyskampanjan. Suomipoppia nyt ja tulevaisuudessa -kampanjan tavoitteena on tukea esimerkiksi musiikkiyhdistyksiä, harrastebändejä ja nuorisotaloja ympäri Suomen.
Audio & radio
Radio Suomipopin hyväntekeväisyyskampanja tukee tulevaisuuden tähtiä
Glorian koti

Elämää kotoilun jälkeen

Mitä tapahtuu, kun jalkamme alkavat korona-ajan jälkeen kuopia maata? Glorian, Glorian Kodin, Matkan ja Suuren Käsityön päätoimittaja Saila-Mari Kohtala kirjoittaa lähitulevaisuuden trendeistä.
Aikakausmedia
Omakynä
Elämää kotoilun jälkeen
Päivi Virkkunen

Hyvinvoinnin trendit juuri nyt

Korona on vaikuttanut hyvinvointiimme monin eri tavoin, kirjoittaa Hyvän terveyden ja ET Terveyden päätoimittaja Päivi Virkkunen.
Aikakausmedia
Omakynä
Hyvinvoinnin trendit juuri nyt