Tampereen natiivimainonnanaamu Vihinen

Natiivimainonnan aamu 9.3.

Kaupallinen menestys rakennetaan tarinoilla

Inspiraatiohetki mainonnasta, sisällöistä ja tarinankerronnasta Heikki Vihisen kanssa.
Saat vastauksia näihin kysymyksiin: 

Kuinka syntyvät ideat elokuvakäsikirjoitukseen?
Millaista työstämistä on luova työ?
Kuinka natiivisisällöille saa tuhansien ihmisten yleisön?
Millaisia caseja Aamulehdessä on natiivimainontana toteutettu.

Katso tallenne:

Natiiviviikon etukampanjat

Natiiviviikon etukampanjat Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen medioissa

Tarjoukset ovat voimassa 12.3. asti. Tarjoushintaiset kampanjat tulee julkaista 25.6.2021 mennessä.
Kysy meiltä lisää. Autamme mielellämme!

Natiivimainonnan_aamu_ruutu_natiivipaketti_1.jpg

1 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1 vko 97 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 19 600 loppuunkatselua (2 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 6 500 €

Natiivimainonnnan_aamu_tv_ruutu.jpg

2 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1-2 vko 194 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 39 200 loppuunkatselua (4 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 8 500 €

natiivimainonnanaamu_tv_paketti.jpg

4 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 2-4 vko 252 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 78 400 loppuunkatselua (6 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 10 500 €

AL_natiivimainonnan_aamun_paketti.jpg

Kokosivun artikkeli Aamulehti

  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €

Natiiviviikon edut:

Kokosivu Aamulehti - nyt 3 000 €  
Paketti yhteensä 5 850 €  - norm. 19 350 €, kampanjaviikon etu 13 500 €

Kokosivu Aamulehti ja Moro - nyt 4 500 €
Paketti yhteensä 7 350 €  - norm. 25 379 €, kampanjaviikon etu 18 029 €

Natiivimainonnanaamu-al_paketti.jpg

½-sivun artikkeli Aamulehti

  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €

Natiiviviikon edut:

Puolikas Aamulehti - nyt 1500 €
Paketti yhteensä 4 350 € - norm. 11 210 €, kampanjaviikon etu 6 860 €

Puolikas Aamulehti ja Moro - nyt 2 250 €
Paketti yhteensä 5 100 € - norm. 14 184 € kampanjaviikon etu 9 084 €

natiiviaamu_pakettikuva6.jpg

Artikkeli paikalliset

  • 10 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (550 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €)

Natiiviviikon edut:

Aukeama paikallislehdessä - nyt 550 €
Paketti yhteensä 1 850 € - arvo ja etu riippuu paikallismediasta

Kokosivu paikallislehdessä ja Aamulehdessä - nyt 3 550 €
Paketti yhteensä 4 850 €  - arvo ja etu riippuu paikallismediasta

Ajankohtaista

Näytä aiheen mukaan
Sini Hartikka artikkelikuva

Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä

Kuntamarkkinointi, kuten markkinointi yleensäkin, on pitkäjänteistä tekemistä ja parhaat tulokset syntyvät silloin, kun yhteistyökumppanit oppivat toinen toisiltaan yhteisten projektien myötä, kirjoittaa Sini Hartikka. Miten tällaista yhteistä oppimista voi rakentaa?
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä
Segmenttien tv katselu artikkelikuva

Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön  

Tv-sisältöjen katselutavat monipuolistuvat ja suoratoistopalvelujen katselu kasvaa. Uusi Total TV -mainonnan mittaus antaa mainonnan ostajille ja myyjille kokonaisnäkymän tv- ja suoratoistomainonnan kampanjan tuloksiin. Yhteismitallisuus, läpinäkyvyys ja luotettavuus mahdollistavat mittauksen käytön myös mainonnan valuuttana. 
TV & video
Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön  
Ifolor artikkelikuva

Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä

Ifolor käynnisti sisältömarkkinointiyhteistyön Sanoman kanssa viime keväänä. Liikkuvan kuvan mahdollisuuksia halutaan hyödyntää tekemisen kautta, tuloksia tutkien.
Case
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi
Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä
Katri Saarikivi video artikkelikuva

Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa

Mitä aivoissamme tapahtuu, kun koemme erilaisia tunteita? Aivotutkija Katri Saarikivi kertoo Business Manager Jari Raskin haastattelussa tunteiden vaikutuksesta muistiin ja päätöksentekoon.
Näkemyksiä markkinoinnista
Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa
Janni Hussi artikkelikuva

Radion tekijät: Janni Hussi

Sanoman radiot hallitsevat aamumarkkinaa. Yksi aamujen tukipilareista on hauskempien aamujen puolesta operoiva Aamulypsy. Vuoden vaihduttua Lypsyssä alkoi uusi aika, ja onkin syytä tutustua paremmin yhteen tiimin persoonaan.
Audio & radio
Radion tekijät: Janni Hussi
Case Battery Padel Tour artikkelikuva

Batteryn ja padelin yhteistyö tehtiin näkyväksi

Battery-energiajuoma haluaa olla mukana hyvinvointiteemoissa, kuten liikunnassa ja jaksamisessa. Syntyi Battery Padel Tour, jonka ottelut olivat katsottavissa Ruudussa neljänä viikonloppuna. Ohjelman ympärillä ei näytetty muuta mainontaa kuin Batteryn omia sisältöjä.
Case
Luovat ratkaisut
TV & video
Batteryn ja padelin yhteistyö tehtiin näkyväksi
Tuomas Airisto

Missä tilanteessa yrityksesi on?

Kasvun nälkä on pitkällä aikavälillä paras turva yritystoiminnan elinkelpoisena pitämiseen, kirjoittaa kaupallinen johtaja Tuomas Airisto.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Missä tilanteessa yrityksesi on?