
Natiivimainonnan aamu 9.3.
Kaupallinen menestys rakennetaan tarinoilla
Inspiraatiohetki mainonnasta, sisällöistä ja tarinankerronnasta Heikki Vihisen kanssa.
Saat vastauksia näihin kysymyksiin:
Kuinka syntyvät ideat elokuvakäsikirjoitukseen?
Millaista työstämistä on luova työ?
Kuinka natiivisisällöille saa tuhansien ihmisten yleisön?
Millaisia caseja Aamulehdessä on natiivimainontana toteutettu.
Katso tallenne:
Natiiviviikon etukampanjat
Natiiviviikon etukampanjat Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen medioissa
Tarjoukset ovat voimassa 12.3. asti. Tarjoushintaiset kampanjat tulee julkaista 25.6.2021 mennessä.
Kysy meiltä lisää. Autamme mielellämme!

1 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti
- Video M (2500 €)
- 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
- Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1 vko 97 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 19 600 loppuunkatselua (2 000 €)
Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)
Yhteensä 6 500 €

2 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti
- Video M (2500 €)
- 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
- Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1-2 vko 194 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 39 200 loppuunkatselua (4 000 €)
Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)
Yhteensä 8 500 €

4 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti
- Video M (2500 €)
- 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
- Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 2-4 vko 252 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 78 400 loppuunkatselua (6 000 €)
Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)
Yhteensä 10 500 €

Kokosivun artikkeli Aamulehti
- 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
- Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €
Natiiviviikon edut:
Kokosivu Aamulehti - nyt 3 000 €
Paketti yhteensä 5 850 € - norm. 19 350 €, kampanjaviikon etu 13 500 €
Kokosivu Aamulehti ja Moro - nyt 4 500 €
Paketti yhteensä 7 350 € - norm. 25 379 €, kampanjaviikon etu 18 029 €

½-sivun artikkeli Aamulehti
- 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
- Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €
Natiiviviikon edut:
Puolikas Aamulehti - nyt 1500 €
Paketti yhteensä 4 350 € - norm. 11 210 €, kampanjaviikon etu 6 860 €
Puolikas Aamulehti ja Moro - nyt 2 250 €
Paketti yhteensä 5 100 € - norm. 14 184 € kampanjaviikon etu 9 084 €

Artikkeli paikalliset
- 10 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (550 €)
- Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €)
Natiiviviikon edut:
Aukeama paikallislehdessä - nyt 550 €
Paketti yhteensä 1 850 € - arvo ja etu riippuu paikallismediasta
Kokosivu paikallislehdessä ja Aamulehdessä - nyt 3 550 €
Paketti yhteensä 4 850 € - arvo ja etu riippuu paikallismediasta
Ajankohtaista

Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä

Case Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten

Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön

Natiivikampanjalla vaikuttavuutta Biolanin vastuullisuusviestintään

Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä

Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa

Radion tekijät: Janni Hussi

Batteryn ja padelin yhteistyö tehtiin näkyväksi

Kuluttajahinnat ja tuotantoketjut kriisissä, digimedian mannerlaatat murroksessa

Ennätysmyynti ja näkyvyyttä tuloksellisella kampanjalla
