Tampereen natiivimainonnanaamu Vihinen

Natiivimainonnan aamu 9.3.

Kaupallinen menestys rakennetaan tarinoilla

Inspiraatiohetki mainonnasta, sisällöistä ja tarinankerronnasta Heikki Vihisen kanssa.
Saat vastauksia näihin kysymyksiin: 

Kuinka syntyvät ideat elokuvakäsikirjoitukseen?
Millaista työstämistä on luova työ?
Kuinka natiivisisällöille saa tuhansien ihmisten yleisön?
Millaisia caseja Aamulehdessä on natiivimainontana toteutettu.

Katso tallenne:

Natiiviviikon etukampanjat

Natiiviviikon etukampanjat Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen medioissa

Tarjoukset ovat voimassa 12.3. asti. Tarjoushintaiset kampanjat tulee julkaista 25.6.2021 mennessä.
Kysy meiltä lisää. Autamme mielellämme!

Natiivimainonnan_aamu_ruutu_natiivipaketti_1.jpg

1 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1 vko 97 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 19 600 loppuunkatselua (2 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 6 500 €

Natiivimainonnnan_aamu_tv_ruutu.jpg

2 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 1-2 vko 194 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 39 200 loppuunkatselua (4 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 8 500 €

natiivimainonnanaamu_tv_paketti.jpg

4 vko TV + Ruutu + natiivivideo Aamulehti

  • Video M (2500  €)
  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan videoosi (2 000 €)
  • Alueellinen TV kohderyhmä 25-64-vuotiaat 2-4 vko 252 000 kontaktia ja Ruutu-videoverkosto 78 400 loppuunkatselua (6 000 €)

Natiiviviikon pakettiin kuuluu : 10 sek spotti täysin oikeuksin (0 €)

Yhteensä 10 500 €

AL_natiivimainonnan_aamun_paketti.jpg

Kokosivun artikkeli Aamulehti

  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €

Natiiviviikon edut:

Kokosivu Aamulehti - nyt 3 000 €  
Paketti yhteensä 5 850 €  - norm. 19 350 €, kampanjaviikon etu 13 500 €

Kokosivu Aamulehti ja Moro - nyt 4 500 €
Paketti yhteensä 7 350 €  - norm. 25 379 €, kampanjaviikon etu 18 029 €

Natiivimainonnanaamu-al_paketti.jpg

½-sivun artikkeli Aamulehti

  • 5 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (2 000 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €) + printin taitto 100 €

Natiiviviikon edut:

Puolikas Aamulehti - nyt 1500 €
Paketti yhteensä 4 350 € - norm. 11 210 €, kampanjaviikon etu 6 860 €

Puolikas Aamulehti ja Moro - nyt 2 250 €
Paketti yhteensä 5 100 € - norm. 14 184 € kampanjaviikon etu 9 084 €

natiiviaamu_pakettikuva6.jpg

Artikkeli paikalliset

  • 10 päivän näkyvyys etusivun ja osastojen vaihtuvilla nostopaikoilla, joista ohjaus omaan sisältöösi (550 €)
  • Artikkeli M (500 €) ja kuvaus S (250 €)

Natiiviviikon edut:

Aukeama paikallislehdessä - nyt 550 €
Paketti yhteensä 1 850 € - arvo ja etu riippuu paikallismediasta

Kokosivu paikallislehdessä ja Aamulehdessä - nyt 3 550 €
Paketti yhteensä 4 850 €  - arvo ja etu riippuu paikallismediasta

Ajankohtaista

Näytä aiheen mukaan
Tiina Hosiokoski artikkelikuva

Vastuullisuudessa teot ratkaisevat – eivät tavoitteet

Organisaatiot viestivät vahvasti erilaisista vastuullisuustavoitteistaan. Tavoitteet ovat tärkeitä, mutta ennen kaikkea tarvitsemme tekoja, jotka johtavat tavoitteisiin. Brändin rakentamisen ja viestinnän näkökulmasta pelkillä tavoitteilla on enää vaikea erottua. Ja erottautumistahan me haluamme, kirjoittaa SEKin Tiina Hoisiokoski.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Vieraskynä
Vastuullisuudessa teot ratkaisevat – eivät tavoitteet
Susanne Ropponen artikkelikuva

Ketä tavoitteletkaan, me tavoitamme hänet

Natiivimainonta on vakiinnuttanut paikkansa vaikuttavana ja tehokkaana mainonnan ja markkinointiviestinnän muotona, kirjoittaa Susanne Ropponen.
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Omakynä
Ketä tavoitteletkaan, me tavoitamme hänet
Johanna Widomski artikkeli

Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin

Johanna Widomski kertoi Kasvua verkkokaupasta -webinaarissa, miten Fazer vastaa digitaalisen kaupankäynnin kasvuun ja etsii tietään suoraan kuluttajasuhteeseen.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin
Kuukauden kamppis HSL.jpg

Huhtikuun Kuukauden kamppis on HSL:n Mitta täynnä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. HSL:n kampanja tarttui oivaltavasti ajankohtaiseen aiheeseen, polttoaineen hinnan nousuun.
Audio & radio
Digiratkaisut
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Huhtikuun Kuukauden kamppis on HSL:n Mitta täynnä
Antti Kaihlanen artikkelikuva

Markkinointi viedään suomalaiseen kulmahuoneeseen Excelillä

Tulemmeko näkemään enemmän liiketoimintojen skaalauksia ja suomalaisia brändejä globaaleilla markkinoilla? Varmasti. Mutta olisiko enemmän tehtävissä? Aivan varmasti, kirjoittaa Foppan Antti Kaihlanen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Markkinointi viedään suomalaiseen kulmahuoneeseen Excelillä
Klaus Flaming artikkelikuva

Radion tekijät: Klaus Flaming

Sanoman radiot kätkevät sisäänsä monenlaisia persoonia. Tutustumme heihin jatkossa paremmin. Seuraavana vuorossa on mies, joka on vuosien saatossa asettanut suomalaisen musiikkijournalismin standardit korkealle vaalien samalla esimerkillisesti oikeakielisyyttä.
Audio & radio
Radion tekijät: Klaus Flaming