Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Mediat & palvelut
  3. Mainonnan ratkaisut

Digimainonta

Tavoita asiakkaasi ostopolun eri vaiheissa

Tuloksellisia ratkaisuja kaikkiin digimainonnan tarpeisiin

Digimarkkinointi vaikuttaa läpi asiakkaasi ostoprosessin tunnettuuteen, preferenssiin, harkintaan ja ostoaikeeseen.

Sanoman monipuolisilla digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla luot ja kotiutat kysyntää, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamisesta tai lisämyynnistä.
 

89 %

eli 3,4 miljoonaa ihmistä tavoitetaan viikoittain Sanoman digikanavissa. Voimme ylpeydellä sanoa, että tunnemme suomalaiset ja heidän mediankäyttönsä.

300 miljoonaa

kohtaamispistettä syntyy Sanoman digikanavissa viikottain. Se on valtava määrä dataa sinun hyödyksesi.

1000+

kohdennusmahdollisuutta, joiden joukosta löydämme oikeat yleisöt juuri sinun tarpeisiisi. Voit valita niin tarkan tai laajan kohdennuksen kuin katsot järkeväksi.

Lähde: Kantar Mind Kuluttaja 2023

Mikä on digimainonnan tavoitteesi?

Tunnettuus

Näyttävät pinnat, videoratkaisut, laaja tavoittavuus kohderyhmässä sekä riittävä toistotaso auttavat sinua kasvattamaan tunnettuuttasi tai rakentamaan brändiäsi.

Paraati
Pystyparaati
Digikokosivu
Paraati + tapetti
Videotapetti
Välisivut
Ruutu Premium
Monikanavainen uutismedia
Monikanavainen aikakausmedia

 

Harkinta

Kerro asiakkaillesi, miksi hänen olisi syytä valita juuri sinun brändisi. Harkintavaiheen ratkaisut saavat asiakkaasi kiinnostumaan ja viettämään aikaa brändisi parissa.

Natiivinosto
Karuselli
Digikokosivuliite
Tarina
Feed-pohjainen paraati
Feed-pohjainen digikokosivu
Dynaaminen digikokosivu karusellilla
Artikkelivideo
Sanoma Reach
 

Päätös

Lyhyen tähtäimen toimenpiteissä tärkeimmät mittarisi ovat liikenne ja konversiot. Taktisten ratkaisujemme avulla saat nopeasti kauppaa tai helposti liikennettä sivuillesi.

CPC-paketti
Somenosto
Tuotenosto
Feed-pohjainen pystyparaati (CPC)
Bumper Ad
Feed-pohjainen instream-video (CPM)
Tulospohjainen natiivi (CPC)

 

Millaisia ratkaisuja haluat käyttää digikampanjassasi?

Näyttöpohjainen display-mainonta (CPM)

Display- eli bannerimainonnalla saavutat kohderyhmäsi Sanoman suosituissa digimedioissa päätelaitteesta riippumatta, oli kyseessä sitten mobiililla, desktopilla tai tabletilla surffailija.

Lue lisää

Lue lisää
Tulospohjainen display-mainonta (CPC)

Tulospohjaisessa display-mainonnassa maksat vain toteutuneista klikeistä, mikä tekee siitä kustannustehokkaan tavan ohjata liikennettä tuotteesi tai palveluidesi pariin.

Lue lisää

Lue lisää
Aikapohjainen display-mainonta (CPD)

Aikapohjaista display-mainontaa myydään kiinteinä mainospaikkoina, jolloin mainoksesi näkyy koko päivän samassa paikassa.

Lue lisää

Lue lisää
Feed-pohjainen display-mainonta

Feed-pohjaisen mainonnan avulla voit tehdä personoitua, vaikuttavaa display-mainontaa ja saavuttaa merkittäviä kustannussäästöjä aineistontuotannossa.

Lue lisää

Lue lisää
Rich Media -mainonta

Rich Media -toteutuksena tehtyä display-mainontaa voidaan käyttää huomion kiinnittämiseen, useampien tuotteiden tai viestien esittelemiseen tai yhdessä luovan idean kanssa viihteellisen tai yllättävän ratkaisun luomiseen.

Lue lisää

Lue lisää
Digitaaliset liiteratkaisut

Uutismedian digitaalisella liiteratkaisulla voit hankkia uusia asiakkaita, joita printtiliite ei välttämättä enää tavoita.

Lue lisää

Lue lisää
Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen on tapa ostaa mediatilaa suoraan järjestelmien avulla. Se mahdollistaa kampanjoiden reaaliaikaisen optimoinnin sekä datan tehokkaan hyödyntämisen mainonnan kohdentamisessa.

Lue lisää

Lue lisää
Facebook ja Instagram-mainonta

Sanoman toteuttama Facebook- ja Instagram-mainonta näkyy Suomen suosituimmissa sosiaalisissa medioissa kaikkein potentiaalisimmille asiakkaillesi.

Lue lisää

Lue lisää
Google Ads -mainonta

Google-mainonnalla tavoitat ne, jotka etsivät sitä, mitä yrityksesi tarjoaa verkossa. Hakukoneen parissa vietetty pieni hetki voi olla iso asia yrityksellesi. Olemme virallinen Google Partner -kumppani.

Lue lisää

Lue lisää

Somenosto ja muut suositut mainos­muodot helposti Ad Managerista

Näy Suomen suosituimmissa digimedioissa ketterästi, kustannustehokkaasti ja helposti.

Tutustu Sanoma Ad Manageriin

Haluatko kohdentaa mainontasi tiettyyn yleisöön?

  • Kohdennukset

    Voit kohdentaa digimainontaasi esimerkiksi demografisten tietojen, kiinnostuksen kohteiden tai sijainnin mukaan.

    Lue lisää

    Lue lisää
  • Retargeting

    Retargeting eli uudelleen­markkinointi tavoittaa asiakkaat, jotka jo kävivät kotisivuillasi.

    Lue lisää

    Lue lisää
  • Mukautetut yleisöt

    Mukautettujen yleisöjen avulla voit hyödyntää omaa asiakasrekisteriäsi mainonnan kohdentamiseen Sanoman digimedioissa. 

    Lue lisää

    Lue lisää
  • Yleisöreportteri

    Yleisöreportterin avulla saat syvempää ymmärrystä verkkosivujesi kävijöistä sekä nykyisten ja potentiaalisten asiakkaidesi kuluttajakäyttäytymisestä.

    Lue lisää

    Lue lisää
  • Segmentointi

    Sanoman mediankäyttösegementit auttavat kohderyhmäsi syväymmärryksen lisäämistä sekä uuden potentiaalin tunnistamista.

    Lue lisää

    Lue lisää
0/0

    Ethän unohda näitä digimainonnan mahdollisuuksia

    Outstream-videomainonta

    Outstream-videomainokset näkyvät display-mainospaikoilla Sanoman digimedioiden artikkelisisältöjen yhteydessä. Käyttämällä liikkuvaa kuvaa banneriin upotettuna voit hakea staattista banneria enemmän huomioarvoa.

    Lue lisää

    Lue lisää
    Natiivimainonta

    Natiivimainontaa voit tehdä Sanoman digimedioissa sekä klikkipohjaisesti (CPC) että näyttöpohjaisesti (CPM). 

    Lue lisää

    Lue lisää

    Digimainonnan brändit
     

    • Helsingin Sanomat
    • Soppa 365
    0/0

      Suunnittelijan työkalut

      Hinnat ja myyntiehdot

      Katso digimainonnan ratkaisujen hinnat ja myyntiehdot.

      Hinnat ja myyntiehdot.jpg

      Mediatiedot

      Tutustu Sanoman brändien ja tuotteiden mediatietoihin.

      Mediatiedot.jpg

      Aineistotiedot

      Katso digimainonnan aineisto-ohjeet.

      Aineistotiedot

      Yhteystiedot

      Katso Sanoman myynnin ja asiantuntijoiden yhteystiedot.

      Yhteystiedot.jpg
      Sanoma

      Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

      Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

      Closure

      • Etusivu
      • Ajankohtaista
      • Alueellinen mainonta
      • Asiakastarinat
      • Mediat ja palvelut
      • Tietopankki
      • Suunnittelijan työkalut
      • Osta mainontaa
      • Yhteystiedot
      • Ota yhteyttä

      Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
      Arkisin klo 8-16

      yrityspalvelu@sanoma.fi

      010 80 80 85

      Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

      • Facebook
      • Linkedin

      Footer menu

      • Tietosuoja
      • Responsible Disclosure Statement

      ©2025 Sanoma Media Finland