Digi_Kaannekohtadesktop_3840x1280.jpg

Valmiina seuraavaan siirtoon.

Suomalaiset markkinoijat ovat toivoneet kansainvälisten ratkaisujen rinnalle kotimaisia, kilpailukykyisiä vaihtoehtoja jo pitkään. Nyt on aika vastata huutoon. Olemme käännekohdassa. Vihdoinkin on saatavilla suomalaisia digitaalisia ratkaisuja ostopolun kaikkiin vaiheisiin mielikuvien rakentamisesta eurojen kotiuttamiseen. Koko osaamisemme, valtava datamäärä suomalaisista ja monipuoliset digituotteemme ovat käytettävissäsi.

Tärkein tehtävämme on auttaa sinua menestymään. Tutustu uusiin digituotteisiimme, anna palautetta ja kehitytään yhdessä. Yhteistyössä on voimaa.

Ratkaisuja ostoprosessin kaikkiin vaiheisiin

Asiakkaittesi ostopolku on monivaiheinen prosessi tunnettuuden rakentamisesta pysyvään asiakassuhteeseen ja sitoutumiseen. Siihen liittyy useita vaiheita ja tarpeita, jotka sinun pitää markkinoijana hallita niin lyhyellä kuin pitkällä aikavälillä. Kommunikaation rooli on kaikissa vaiheissa oleellista, sillä et saa haluamaasi vaikutusta aikaiseksi ilman vaikuttavaa sisältöä tai asiakkaita kiinnostavaa tietoa.

Digimarkkinoinnin vaiheet

 

digisivu_brandi.png

Rakenna brändiä

Brändinrakennus vaatii suunnitelmallisuutta ja aikaa. Pikavoittoja ei ole, mutta vaikutus myyntiin näkyy pidemmällä aikavälillä. Digitaalisissa ratkaisuissa näyttävät pinnat, videoratkaisut, laaja tavoittavuus kohderyhmässä sekä riittävä toistotaso auttavat sinua rakentamaan bändiäsi.  Tehokkaat mediavalinnat sekä oivaltavat luovat ratkaisut takaavat parhaimmillaan erottumisen kilpailijoistasi.​ Kohderyhmäsi tavoitat laajasti Sanoman kattavassa digiverkostossa. Tutustu brändimainontaan erinomaisesti sopiviin tuotteisiin alla.

digisivu_sisaltonosto_display.png

Kasvata huomioarvoa isoilla mainospinnoilla

Näyttävillä mainosformaateilla varmistat, että mainontasi huomataan. Päätelaiteriippumattomuuden ansiosta tavoitat kohderyhmäsi kätevästi juuri niissä laitteissa, joita he kulloinkin käyttävät.

Lue lisää

Lisää vaikuttavuutta liikkuvalla kuvalla

Liikkuvalla kuvalla ja äänellä voit kertoa tarinoita ja saada aikaan tunnereaktioita, jotka vaikuttavat kuluttajan ostokäyttäytymiseen. 

Lue lisää

digisivu-sisaltonosto-natiivi.png

Vahvista brändisuhdetta natiivilla

Natiivimainonnalla voit tutkitusti saada aikaan suuren brandliftin. Natiiviartikkelit herättävät tunteita ja lisäävät erityisesti positiivisia tunteita brändiä kohtaan.

Lue lisää

digisivu_myynti.png

Tee myyntiä

Ennen ostoa asiakkaan päässä on tapahtunut lukemattomia pieniä reaktioita, tarvittava tieto on käsitelty, mielikuvat ovat muodostuneet ja tunne on johtanut toimintaan. Lyhyen tähtäimen toimenpiteissä tärkeimmät mittarisi ovat liikenne, liidit ja myynti. Tarjoamme nyt käyttöösi ratkaisuja, joilla saat nopeasti kauppaa tai helposti liikennettä sivuillesi, mikä tarpeesi onkaan. Tutustu ainakin näihin alla oleviin ratkaisuihin.

digisivu-sisaltonosto-dynaaminen-tuoteluettelo.png

Lisää vaikuttavuutta dynaamisuudella

Ohjaa liikennettä verkkosivullesi dynaamisen mainonnan avulla. Mainonta on mahdollista personoida esimerkiksi kohderyhmäsi kiinnostusten perusteella, ja tuotetiedot voidaan hakea reaaliaikaisesti suoraan verkkosivusi tuotefeedistä.

Lue lisää

Kun tavoitteenasi on konvertoida verkkosivuilla kävijöitä ostaviksi asiakkaiksi, tehokas keino on dynaaminen retargetointi. Mainonnan sisältönä näytetään niitä tuotteita, joita kuluttaja on käynyt katsomassa verkkosivullasi.

Lue lisää

Luo vuoropuhelua tai jalosta liidejä

Kun haluat luoda vuoropuhelua asiakkaidesi kanssa tai jalostaa liidejä, käytä chatbot-mainosta. Vuoropuhelun avulla voit ohjata asiakkaasi eteenpäin esimerkiksi juuri hänelle sopivan tuotteen pariin.

Lue lisää

somenosto.png

Kasvata liikennettä sivustolle

Voit hyödyntää joitakin sosiaalisesta mediasta tuttuja mainosratkaisuja Sanoman digiverkostossa. Esimerkiksi somenoston avulla voit saada lisää tavoittavuutta Facebook- tai Instagram-mainoksellesi.

Lue lisää

Tulospohjaisen display-mainonnan avulla voit kasvattaa sivustolle tulevaa liikennettäsi sekä ohjata potentiaalisia ostajia sivuillesi. Tällä ostotavalla maksat vain mainosklikeistä, eli asiakkaista, jotka ovat jo kiinnostuneita tuotteistasi.

Lue lisää

Tee myyntiä videomainonnalla

Myös videomainonta on tehokas ratkaisu taktiseen mainontaan. Esimerkiksi outstream-videota voit kohdentaa monipuolisesti ja personoida sisältöä vaikka niin, että videossa mainostetaan juuri kyseistä kuluttajaa kiinnostavia tuotteita.

Lue lisää

Jos taas käytössäsi on brändivideo, voit lisätä katsojien kiinnostusta tuomalla vaihtuvia tarjoustuotteita mainokseen.

Lue lisää

digisivu_sitouta.png

Sitouta asiakkaasi

Monet tuotteet ostetaan kerta toisensa jälkeen. Eri toimialoilla on valtavia eroja, mutta yhteistä kaikille on se, että asiakkaat tulee sitouttaa ja pitää tyytyväisinä. Kun tarve tulee, asiakkaasi ostaa uudelleen ja saattaapa jopa suositella brändiäsi muillekin.

​Digitaalisten ratkaisujen osalta pystymme hyödyntämään hallussasi olevaa CRM-dataa, tunnistamaan esimerkiksi paljon tai vähän ostaneet asiakkaasi ja tavoittamaan heidät halutuilla viesteillä Sanoman verkostossa tai laajentamaan kohderyhmääsi look-a-like -yleisöihin. 

Mahdollisuuksia on monia. Tutustu tästä Mukautetut yleisöt -palveluun.

Lue lisää

Olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä ja etsitään sinun brändillesi parhaat digitaaliset ratkaisut.

Ota yhteyttä