Sanoma Digiratkaisut

Sanoma digiratkaisut

Digitaalinen mainonta

Olemme digitaalisen mainonnan edelläkävijä ja panostamme mainonnan vaikuttavuuteen. Sanoman verkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi.

Suomalaisten rakastamat eri mediabrändit ovat kuluttajien elämässä läsnä läpi koko päivän myös digikanavissa. Tavoitat omat nykyiset asiakkaasi sekä potentiaaliset uudet asiakkaat hyödyntäen Sanoman datakyvykkyyksiä. Voit luoda ja kotiuttaa kysyntää Sanoman monipuolisilla digiratkaisuilla, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, kiinnostuksen herättämisestä ja liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamista tai nykyasiakkaiden lisämyynnistä. Voit hyödyntää digikanavissamme tehokkaasti kuva-, video-, teksti- ja ääniaineistoja. Tarjoamme perusraportoinnin lisäksi mittauksia digitaalisten kampanjoiden brändivaikutuksista sekä kehitämme jatkuvasti ratkaisuja tulosten perusteella yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Sanoman verkostossa tiedät missä seurassa brändisi liikkuu

Avainlukuja:

  • 95 % – Tavoitamme 95 prosenttia kaikista suomalaisista viikottain. Se tarkoittaa, että  meillä kampanjasi on aina viraali.
  • 260 milj. – Joka viikko verkostomme kautta kertyy lähes 260 000 000 sivulatausta. Se on valtava määrä dataa sinun hyödyksesi.
  • Yli 300 valmista kohderyhmää - Löydämme oikeat yleisöt juuri sinun tarpeisiisi. Voit valita niin tarkan tai niin laajan kohdennuksen, kuin katsot järkeväksi.

Vaikuttavat digiratkaisumme

Ajankohtaista

K-Citymarket Pirkkala artikkelikuva

Natiivikampanja sai aikaan myyntipiikin

Artikkeli K-Citymarket Pirkkalan palkitusta juomaosastosta tavoitti tehokkaasti asiakkaat ja yhteistyökumppanit.
Uutismedia
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Case
Natiivikampanja sai aikaan myyntipiikin
LähiTapiola artikkelikuva

LähiTapiolan älyartikkeli tavoitti ennätysmäärän kävijöitä

LähiTapiolan artikkeli HS.fi:ssä ja IS.fi:ssä sai yleisön kiinnostumaan tärkeästä aiheesta, omasta terveydestä. Tavoitetun yleisön koko, sisällön parissa vietetty aika ja kampanjan vaikutus brändimittareihin ylittivät tavoitteet.
Uutismedia
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Case
LähiTapiolan älyartikkeli tavoitti ennätysmäärän kävijöitä
Ohjelmallinen ostaminen tuotteistus

Sanoma siirtyy ohjelmallisessa mainonnassa First Price -hinnoittelumalliin

Sanoma muuttaa ohjelmallisen ostamisen hinnoittelumallinsa Second Price -mallista First Price -malliin huhtikuun alusta alkaen. First Price -hinnoittelumallissa mainostaja maksaa sen hinnan mitä on tarjonnutkin.
Digiratkaisut
Sanoma siirtyy ohjelmallisessa mainonnassa First Price -hinnoittelumalliin

Caset

K-Citumarket Pirkkala case hero

Case K-Citymarket Pirkkala – Natiivikampanja kasvatti palkitun juomaosaston myyntiä

Natiiviartikkeliin ohjattiin IS.fi:n etusivulta sekö IS.fi:n Ruokala-osiosta. Kampanja toimi erittäin hyvin, ja tavoitteet ylitettiin kirkkaasti.
K-Citymarket Pirkkala
Kauneimmat joululaulut case hero

Case Kauneimmat joululaulut – Kaikkien aikojen ennätys lahjoituksissa ja kävijämäärissä

Monikanavainen Kauneimmat joululaulut -kampanjan saavutti kaikkien aikojen ennätyksen sekä lahjoituksissa että kävijämäärässä.
Kauneimmat joululaulut
If_keltanokat_hero.jpg

Case If Keltanokka – Laajaa huomiota lasten liikenneturvallisuudelle

Ifin Keltanokka-kampanja huomattiin, se oli erittäin selkeä ja pidetty ja onnistui hyvin myös aktivoinnissa. Kampanja vaikutti erityisesti preferenssiin, mikä viestii siitä, että kampanja kosketti tunnetasolla.
If Keltanokka