Sanoma Digiratkaisut

Sanoma digiratkaisut

Digitaalinen mainonta

Olemme digitaalisen mainonnan edelläkävijä ja panostamme mainonnan vaikuttavuuteen. Sanoman verkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi.

Suomalaisten rakastamat eri mediabrändit ovat kuluttajien elämässä läsnä läpi koko päivän myös digikanavissa. Tavoitat omat nykyiset asiakkaasi sekä potentiaaliset uudet asiakkaat hyödyntäen Sanoman datakyvykkyyksiä. Voit luoda ja kotiuttaa kysyntää Sanoman monipuolisilla digiratkaisuilla, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, kiinnostuksen herättämisestä ja liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamista tai nykyasiakkaiden lisämyynnistä. Voit hyödyntää digikanavissamme tehokkaasti kuva-, video-, teksti- ja ääniaineistoja. Tarjoamme perusraportoinnin lisäksi mittauksia digitaalisten kampanjoiden brändivaikutuksista sekä kehitämme jatkuvasti ratkaisuja tulosten perusteella yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Sanoman verkostossa tiedät missä seurassa brändisi liikkuu

Avainlukuja:

  • 95 % – Tavoitamme 95 prosenttia kaikista suomalaisista viikottain. Se tarkoittaa, että  meillä kampanjasi on aina viraali.
  • 260 milj. – Joka viikko verkostomme kautta kertyy lähes 260 000 000 sivulatausta. Se on valtava määrä dataa sinun hyödyksesi.
  • Yli 300 valmista kohderyhmää - Löydämme oikeat yleisöt juuri sinun tarpeisiisi. Voit valita niin tarkan tai niin laajan kohdennuksen, kuin katsot järkeväksi.

Vaikuttavat digiratkaisumme

Ajankohtaista

Jaakko Kuivalainen

Keksit kuolevat, mitä tilalle?

Evästeet, cookiet ja keksit, rakkaalla lapsella on monta nimeä. Googlen ilmoitus poistaa kolmannen osapuolen evästeet kahdessa vuodessa on herättänyt keskustelua markkinointipiireissä. Mitä päätös merkitsee markkinoijan kannalta ja miten siihen tulisi varautua? Sanoman Jaakko Kuivalainen vastaa.
Digiratkaisut
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Keksit kuolevat, mitä tilalle?
Johannes Hocksell

Dynaaminen mainonta − tee puhuttelevampaa mainontaa edullisemmin

Dynaamista display-mainontaa on tehty ainakin kymmenen vuotta. Tänä aikana dynaamisen mainonnan määrä on kasvanut merkittävästi, ja markkinalle on tullut hyviä alustoja sen toteuttamiseen. Dynaamisen mainonnan mahdollisuudet ovat kuitenkin edelleen alihyödynnettyjä, kehityspäällikkö Johannes Hocksell kirjoittaa.
Digiratkaisut
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Dynaaminen mainonta − tee puhuttelevampaa mainontaa edullisemmin
Anu Ubaud

HS.fi/perhe tarjoaa luotettavaa tietoa elämän tärkeään vaiheeseen

Vauvan, Meidän Perheen ja Helsingin Sanomien perhettä ja vanhemmuutta koskevat sisällöt löytyvät jatkossa osoitteesta HS.fi/perhe. Tarjoamme näkökulmia ja vahvaa asiantuntijasisältöä perheiden tueksi, Helsingin Sanomien päätoimittaja Anu Ubaud kertoo.
Uutismedia
Digiratkaisut
Aikakausmedia
HS.fi/perhe tarjoaa luotettavaa tietoa elämän tärkeään vaiheeseen

Caset

Case-Viaplay-header.jpg

Case Viaplay Total – Myynnin kasvattaminen

Viaplay Totalin NHL-kausi saatiin vauhdikkaasti käyntiin radioyhteistyöllä. Kampanjasivu sai huikean määrän kävijöitä, yli 10 000 sivun katselua ja yli 7 900 eri kävijää. Kampanjaan liittyvään kilpailuun osallistui yli 6 500 kuluttajaa.
Viaplay Total
Valio hiilijalanjälki case herokuva

Case Valio – Älyartikkeli maidon hiilijalanjäljestä erottui ja kiinnosti

Valio halusi viestiä kuluttajille maidon hiilijalanjäljen nollaamisesta vuoteen 2035 mennessä. Keinoksi valikoitu HS:n monikanavaisen etusivun ja IS:n digikokosivun lisäksi älyartikkeli, joka kiinnosti todella laajasti ja jonka parissa vietettiin runsaasti aikaa.
Valio
hero-kuva.jpg

Case Visit Saimaa ja Visit Mikkeli – Tuloksia monikanavaisella kampanjalla

Mikkelin kehitysyhtiö Miksein mainonta HS:n etusivulla ja Kuukausiliitteen mainosliitteessä herätti kiinnostusta. Radiokampanja Radio Aallossa ja Suomipopilla toimi hyvin kaikissa mediaelementeissä ja toi odotettua parempia tuloksia.
Visit Saimaa ja Visit Mikkeli